Motorola v9, naprawa klwiatury

Data: 2009-10-19 01:48:37
Autor: maxknowledge
Motorola v9, naprawa klwiatury
Witam,

do motoroli v9 dostala sie woda. W telefonie nie dziala tylko
klawiatura. Jak nagrzeje na grzejniku to poki sie telefon nie ostudzi
klawisze dzialaja. Jak juz to dziala tyko przycisk rozlacz. W serwsie
p/owiedziano mi, ze naprawa 50zl z gory i w razie uszkodzenia tasmy
czy innch elemntow ponosze dodatkowe koszty naprawy. Czy to sensowna
naprawa? Z telefonem nigdy nie byo problemow, fonia jest, wyswietlacz
dziala, zasig tez. Tylko klawiatura fisuje.
Czy to prawda,ze tasma sama sie zuzywa i to nie jest wna serwis jesli
sie ja uszkodzi? Wiem, ze trudno ja wymieic i nie uszkodzic, ale chyba
place za to zeby ktos to zrobil, p/o to zebym sam nie schrzanil?

Prosze o rade. Pozdrawiam.

Motorola v9, naprawa klwiatury