Motorower

Data: 2014-05-03 14:13:29
Autor: Monsterek
Motorower
Witam
Chciałbym przenieść się z skutera na motorower mam do wyboru 3 modele :
-yamaha tzr 50
-aprilia rs4 50
-rieju rs3 50

kupno nowego motoroweru --

Data: 2014-05-03 14:14:47
Autor: Monsterek
Motorower
Monsterek napisal

[...]

co byście wybrali

Data: 2014-05-03 18:09:21
Autor: Kuczu
Motorower
W dniu 2014-05-03 16:14, Monsterek pisze:

> co byście wybrali

gorala

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-05-06 20:06:24
Autor: Mateusz NSR
Motorower
Oczywiście , że Yamahę ;)

Data: 2014-05-13 09:19:00
Autor: Jarek Pudelko
Motorower
W dniu 2014-05-03 16:13, Monsterek pisze:
[...]

A koniecznie musisz miec nowy motorower?
Kup Derbi Senda albo Honde HM z silnikiem AM6, nie do zajechania (prawie), koszty napraw znikome, w wersjach supermoto te zabawki swietnie ogarniaja miasto. Osobiscie zaluje, ze sprzedalem ale brakowalo kasy na pierwsze "moto" :)

--
jarek

Motorower