Motorower

Data: 2014-05-17 16:01:49
Autor: Mateusz NSR
Motorower
Witam zastanawiam się nad motorowerem będzie to mój pierwszy motorower więc nie wiem co kupić, zdania są podzielone.Mi bardzo podoba się Router WS50 jednak kiedy ostatnio byłem u mechanika z quadem temat się zszedł na motorowery i on mi odmawiał zakup tego motoroweru, doradził mi abym kupił sobie Simsona wiem , że są to nie zawodne maszyny jednak nie podoba mi się a mechanik mówił mi , że Simson jest dużo szybszy i wytrzymalszy os Routera . Pytałem się  o Junaka 901 sport to powiedział abym nie kupił chińskiego motoroweru ale kolega ma Junaka i sobie go chwali. Chciałbym się zapytać was jakie są dobre tani i mocne motorowery cena max 3800 zł. Z góry dziękuje za  odpowiedź i poświęcenie czasu .

Data: 2014-05-17 21:02:10
Autor: Jacek
Motorower
W dniu 2014-05-17 18:01, Mateusz NSR pisze:
Witam zastanawiam się nad motorowerem będzie to mój pierwszy motorower
3800 to dość dobry budżet. Możesz kupić dowolnego nowego chińczyka - Router, Romet, Benzer itp. itd. Bedziesz miał 2 lata gwarancji i zależnie od tego, jak sprzedawca podchodzi do klienta zapewnią serwis albo kłopoty z serwisem. Będziesz śmigał 45 km/h, a jak odblokujesz, to pewnie wyciągnie 55.
Jak masz jakieś pojęcie o mechanice, to na pewno lepszy Simson.
Jacek

Motorower