Motorower a prędkość.

Data: 2009-04-23 10:33:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Motorower a prędkość.
neelix wydusił z siebie te słowy:

Jadę 50 km/h w zabudowanym, a obok mnie z lewej strony(wyprzedzanie)
przejeźdża szalony dzieciak motorowerzysta.  Może najwyższy czas
powinni pomyśleć o zmianie definicji motoroweru, albo nie rejestrować
tych, które wyciągają powyżej 45km/h? Może czas zakwalifikować go do
pojazdów silnikowych?

neelix

jestes troche do tyłu, bo od zaranie dziejów jest ograniczenie prędkości w definicji motoroweru.
OGraniczenie dotyczy pojemności i prędkości jednoczenie .. i jest to wspomniane przez Ciebei 45km/h (choć OIDP kiedyś bylo 50km/h)

ps. skąd wiesz, ze to był motorower?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-23 11:16:03
Autor: JKK
Motorower a prędkość.
ps. skąd wiesz, ze to był motorower?

Zapewne po wieku prowadzącego i po rozmiarze rejestracji.

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-23 10:47:41
Autor: Poldek
Motorower a prędkość.
JKK <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał(a):
> ps. skąd wiesz, ze to był motorower?

Zapewne po wieku prowadzącego i po rozmiarze rejestracji.

Jak poznać po wieku prowadzącego, że pies, którego prowadzi, to nie wyżeł?

Data: 2009-04-25 10:08:21
Autor: neelix
Motorower a prędkość.

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsp95b$e5s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jestem do tyłu. Po prawo jest do tyłu, albo producenci za bardzo do przodu. :-) Ta chińszczyzna to nie są motorowery? To dlaczego dzieci na nich jeżdżą? Niżej motoroweru jest rower.
neelix

Motorower a prędkość.