Motorower a prędkość.

Data: 2009-04-23 14:05:11
Autor: Jacek
Motorower a prędkość.
To takie typowe dla naszej rzeczywistości.
Osobiście przerabiałem komarka w tatach 70-tych, żeby umial wyciągnąć 60 km/h i zazdrościłem właścicielom jawek i simsonków, które bez przeróbek wyciągały 60-70.
Teraz technika jest lepsza, to i motorowery szybsze.
Z tego względy mój syn dostał zapowiedź, że ma o motorowerze zapomniec - wystarczy, że ojciec wie, jak jeździł za młodu i wystarczy.
Jacek

Data: 2009-04-23 14:13:31
Autor: Mikolaj Rydzewski
Motorower a prędkość.
Jacek wrote:
Z tego względy mój syn dostał zapowiedź, że ma o motorowerze zapomniec - wystarczy, że ojciec wie, jak jeździł za młodu i wystarczy.

Temat na ciekawa dyskusje.
Ty mu zabronisz, bedzie szalal na pojedzie kolegi.
Moze jednak edukacja? Np. pogladowa sesja parunastu/dziesieciu filmow z wypadkami na youtube, liveleak?
Inna sprawa, ze gdy sam bylem dzieckiem to na drogach ruch byl spoooro mniejszy i rowerowa wycieczka nie wiazala sie z narazaniem zycia.

Data: 2009-04-23 15:19:39
Autor: szerszen
Motorower a prędkość.

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gspllp$f3$1atlantis.news.neostrada.pl...

simsonków, które bez przeróbek wyciągały 60-70.

dobrze dotary s51 spokojnie robil 80 (oczywiscie licznikowe :) )

Z tego względy mój syn dostał zapowiedź, że ma o motorowerze zapomniec - wystarczy, że ojciec wie, jak jeździł za młodu i wystarczy.

tu sie zgodze z mokolajem, zakazem niczego nie zdzialasz, lepsza nauka i uswiadomienie, ze zdrowie i zycie ma sie tylko jedno, a na drogach pelno debili

Data: 2009-04-26 22:32:38
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Motorower a prędkość.
> simsonków, które bez przeróbek wyciągały 60-70.

dobrze dotary s51 spokojnie robil 80 (oczywiscie licznikowe :) )
Z górki to i cherlawego, załadowanego malucha dało się czasem "łyknąć".
;-)

Sebastian

Data: 2009-04-27 21:35:03
Autor: Andrzej Lawa
Motorower a prędkość.
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

Phi - można było i pod górkę, o ile fiacik 126p ciągnął przyczepkę 126n ;->

Data: 2009-04-25 10:26:19
Autor: neelix
Motorower a prędkość.

[...]

Kolega jak się wypieprzył chińszczyzną , bo zjechał na pobocze to obojczyk złamał. Te opony nie mają bieżnika. Starsze motorowery mają bieżnik.

neelix

Motorower a prędkość.