Motorower z Tesco

Data: 2010-04-03 01:30:08
Autor: Tomasz Pyra
Motorower z Tesco
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Czy ten motorower ma sens? :)
 http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_31645769/index.php

IMO jedyny sensowny pojazd za te pieniądze to rower.

Data: 2010-04-03 01:53:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Motorower z Tesco

"Tomasz Pyra" hp5vbs$siu$1@nemesis.news.neostrada.pl

 http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_31645769/index.php

IMO jedyny sensowny pojazd za te pieniądze to rower.

Czyli za drogi jest ten skuter?
Romet-sport gnije gdzieś w piwnicach.
Skuter jest IMO przyjemniejszy.

Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask?
To samo do roweru -- trzeba mieć jakieś nakrycie głowy?

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Data: 2010-04-02 17:56:39
Autor: Jackare
Motorower z Tesco
On 3 Kwi, 01:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

nie nadaje się do tego. Skuter to pojazd miejski do jeżdżednia po
asfalcie. Nadaje się do dojazdów do pracy, szkoły, po zakupy itp.
W teren nawet lekki nie nadaje się bo ma zbyt małe koła - będzie
grzęznął w dosłownie każdej dziurze, gładkie opony przeznaczone na
asfalt które absolutnie nie będą trzymać się terenu, nisko zawieszone
podłogi i tłumik, daremną charakterystykę zawieszenia, automatyczną
skrzynię biegów, nie posiada sprzęgła. To wszystko eliminuje go z
terenu.
Oczywiście na siłę pojedzie, przejedzie i czasem dojedzie ale ponad
dwudziestoma latami na dwóch kółkach gwarantuję że nie będzie w tym
nawet krzty przyjemności. Jest mnóstwo motorowerów nadających się w
teren. Wpisz w google np Derbi Senda, Rieju czy chociażby simson
enduro. Skuter przy pierwszej wywrotce po uślizgu opony będzie miał
połamane plastiki, klamki, lusterka i lampy. Kazdy stary polski
komarek lepiej nadaje się w teren niż ten skut i jeżeli nie
potrzebujesz papierów to kupisz za 150 zł a ja dwa lata temu kupiłem z
papierami za 200....
-- Jacjare

Data: 2010-04-03 09:10:44
Autor: Sebastian Biały
Motorower z Tesco
Jackare wrote:
nie nadaje się do tego. Skuter to pojazd miejski do jeżdżednia po
asfalcie. Nadaje się do dojazdów do pracy, szkoły, po zakupy itp.
W teren nawet lekki nie nadaje się bo ma zbyt małe koła

No wlaśnie, czy to cudo:

a) po trafieniu w dziurę nie zrobi fikołka

b) da radę wchejać na krawężnik ?

Bo może to nie jest skuter na PL.

Swoją drogą ja bym kupił i przerobił na elektryczny :D Po co ? Bo tak ;)

Data: 2010-04-03 05:33:35
Autor: Jackare
Motorower z Tesco
On 3 Kwi, 09:10, Sebastian Biały <h...@poczta.onet.pl> wrote:

No wla nie, czy to cudo:

a) po trafieniu w dziur nie zrobi fiko ka

To zależy od dziury, ale prędzej obstawiałbym urwanie widelca

b) da rad wcheja na kraw nik ?
To też może zależeć od krawężnika,"zwykły" krawężnik powinno dać się
zaatakować

Bo mo e to nie jest skuter na PL.

Ten skuter to wizualnie kopia lub podróbka skutera PEUGEOT V-Clic,
tutaj jest zdjęcie:
http://demertzidis.gr/shop/images/Peugeot_skuter_V-CLIC_50.jpg
Silnikowo przypuszczam, że będą istotne różnice, ale karoseria i
podwozie ma rodowód europejski więc jako najbardziej podstawowy środek
transportu miejsckiego taki skuter może się w aspekcie funkcjonalnym
sprawdzać bardzo dobrze pod warunkiem że jakość wykonania i twrałość
dorównają zapotrzebowaniu na funkcjonalność. Ja tam jestem konserwa w
podejściu do takich pojazdów i uważam że więcej frajdy daje jazda
starą jawką skuterem lub simsonem gdzie są normalne biegi, sprzęgłoi
hamulceniż tymi automatycznymi plastikowymi pierdziawkami
--
Jackare

Swoj drog ja bym kupi i przerobi na elektryczny :D Po co ? Bo tak ;)

Data: 2010-04-03 02:02:05
Autor: Lets rocK
Motorower z Tesco
Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

Tutaj się nie wypowiem. Wolę 1, solidny.

Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

Nie. ;)

Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask?

Tak.

To samo do roweru -- trzeba mieć jakieś nakrycie głowy?

Nie.

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

Oficjalnie:
Parki - NIE, pojazd spalinowy
Lasy - a kto Cię w lesie będzie chciał spisać/wlepić mandat?

Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Dobry pomysł. 1499 PLN + kask, jeździsz do czasu, aż skończy sie gwarancja i sprzedajesz za 1000 PLNów. Choć szczerze mówiąc, taki motorower o ile nie będzie katowany z pewnością posłuży dłużej niż te 12 miesięcy... Sam bym chciał mieć takie coś. Tylko dla zabawy. :)

Data: 2010-04-03 02:48:36
Autor: .Peeter
Motorower z Tesco
"Eneuel Leszek Ciszewski" wrote
Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

Chyba trzykołowców dla dzieci.

Sensowne rowery do niezbyt szaleńczej jazdy zaczynają się
od około 1500zł, porządne to tak od 2500 aż do liczb 5-cyfrowych.

I nie mówię tu o badziewiu z marketu, które łamie się nawet pod
ciężarem 10 letniego dziecka, tylko o normalnym, markowym rowerze.

To teraz pomyśl jakiej jakości jest skuter za cenę podstawowego
sensownego roweru...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-04-03 06:00:49
Autor: to
Motorower z Tesco
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask? To samo do roweru -- trzeba
mieć jakieś nakrycie głowy?

Tak, trzeba, może to być kask Wehrmachtu lub zabawkowa zbroja kosmity.

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

Tak, lasy i parki to naturalne środowisko skutera z Tesco. Im głośniej pierdzi, im bardziej śmierdzi, tym lepiej się tam nadaje.

Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Zawieź do zoo i pojeździj wokół klatki pewnej małpy. Tej małpy, która zwykła rzucać odchodami.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-03 07:21:55
Autor: jarek d.
Motorower z Tesco

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Mam taką propozycję: pojeździj sobie po swoim mieszkaniu tą pierdziawką i opisz jak było.

jarek d.

Data: 2010-04-03 08:04:23
Autor: kml
Motorower z Tesco

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hp601b$pca$1inews.gazeta.pl...

Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

Tak samo jak i za 10 tys można kupić 5 samochodów nie.

Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

Dla fanów motoryzacji jest propozycja od BMW :)

http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sell-m-series-bicycle-25481

kml

Data: 2010-04-03 10:20:44
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Motorower z Tesco
[...]

Kwestia gustu :-)

Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

Za 300 zł nie kupisz roweru. Kupisz złom :-)
Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można pojeździć.

Kupił byś w TESCO nowy samochód za 10 000 zł? Nie bałbyś sie tym jechać? :-)

Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

Można kupić wszystko co nie jest złomem :-)

Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask?

Trzeba

To samo do roweru -- trzeba mieć jakieś nakrycie głowy?

Nie trzeba, ale warto.

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Nie można, jest zakaz poruszania sie pojazdami silnikowymi poza wyznaczonymi drogami.

USTAWA z dnia 28 września 1991 r. o lasach

Art. 29. 1. Ruch pojazdem silnikowym, zaprzęgowym i motorowerem w lesie dozwolony jest jedynie
drogami publicznymi, natomiast drogami leśnymi jest dozwolony tylko wtedy, gdy są one oznakowane
drogowskazami dopuszczającymi ruch po tych drogach. Nie dotyczy to inwalidów poruszających się
pojazdami przystosowanymi do ich potrzeb.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-03 10:52:28
Autor: Robert Rędziak
Motorower z Tesco
On Sat, 03 Apr 2010 10:20:44 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można pojeździć.

 I, z perspektywy czasu, jakbym kupował teraz rower, to bym kupił
 coś z tych okolic, może nieco ciut wyżej. Byle dobra rama (jak
 dla mnie to przede wszystkim mocna :)))) była. Cała reszta: albo
 wymienię w przeciągu roku-dwóch lat, albo taniej mi będzie
 zrzucić pięć kg niż płacić grubą kasę za każdy urwany 1kg z.
 Nawet ta najzajebistsza koza, na leciutkich kółkach, XTR-ach,
 superramie z japońskiego papieru zbrojonego kevlarem i odchodami
 jedwabników oraz na miękkim superwidelcu o masie wypasionego
 motylka nie pojedzie sama :)))

 Zaś co do tanich skuterków. Nie wiem jak chińczykami z chińskimi
 nazwami, ale chińśką 125-ką o swojskiej nazwie Romet można
 zwiedzić kawał Europy. Z pewnymi mniej lub bardziej irytującymi
 przygodami, ale da się:

 http://william350.w.interia.pl/motocykl.html
 http://william350.w.interia.pl/wyjazdy.html

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-04-06 09:55:38
Autor: Jakub Witkowski
Motorower z Tesco
Robert Rędziak pisze:
[...]

Masa jak masa, faktycznie lepiej zrzucić sadło niż płacić za skrajnie
odchudzane elementy. Ale jeśli przerzutki słabo wchodzą pod obciążeniem,
przełożenia są dobrane cywilnie, a przez nieuszczelnione piasty wali piach
i trzeba czyścić parę razy w sezonie, to jednak słabo jest.
Ale na niedzielne wycieczki przy ładnej pogodzie ok.

Data: 2010-04-06 15:10:56
Autor: Robert Rędziak
Motorower z Tesco
On Tue, 06 Apr 2010 09:55:38 +0200, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

[...]

 Nie wiem jak teraz, ale kiedyś naprawdę fajnie działało minimum
 Deore XT, które najtańsze nie było. Miałem LX-a, miałem jakieś
 Sachsy, miałem SRAM-y, miałem XC700 -- to było całkiem fajne,
 ale jakoś nie czułem, że moje pieniądze zostały dobrze wydane.
 Kupowałem łańcuchy i wolnobiegi z wysokich grup, które
 ,,znikały'' w mgnieniu oka mimo obchodzenia częstego
 czyszczenia, smarowania i regulacji. Wydajesz kupę forsy, przez
 jakiś czas ten sprzęt działa rewelacyjnie, ale potem następuje
 jego szybka degradacja i jest gorzej niż w zarżniętym
 Tourneyu... I znów trzeba wyjąć sporo złotówek, żeby było
 fajnie. Być może XTR to jest to, lekkie, precyzyjne, trwałe. Być
 może, bo cena tej grupy zawsze powodowała odpływ krwi od mózgu.
 Pewnie fajna rzecz, ale nie dla amatora.

 Dlatego teraz kupiłbym rower na dobrej ramie i mocnych,
 niekoniecznie najlżejszych kołach. Cała resztę bym często
 wymieniał, bo nie sądzę, żeby obecny sprzet klasy Deore, czy co
 tam teraz jest na rynku, wytrzymywał dużo dłużej niż niższe
 grupy. Precyzję pracy jakoś bym przebolał.

Data: 2010-04-03 11:48:59
Autor: Cavallino
Motorower z Tesco
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:

Za 300 zł nie kupisz roweru. Kupisz złom :-)
Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można pojeździć.

Zakładając że komuś do czegoś jest marka potrzebna.
Chińszczyzna jest jaka jest, ale te swoje kilka lat przejeździ, nawet jeśli kosztuje 150 zł (kupowałem kiedyś taki przypadek, nawet 30 jajek do niego dodali). ;-)
W sumie największy problem jest z wyegzekwowaniem należnego zerowego przeglądu w markecie lub serwisie, a nie z samym rowerem.

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Nie można, jest zakaz poruszania sie pojazdami silnikowymi poza wyznaczonymi drogami.

A po ścieżkach rowerowych można?
W końcu to rodzaj roweru jest.

Data: 2010-04-03 10:26:53
Autor: to
Motorower z Tesco
Cavallino wrote:

[...]

;-)
W sumie największy problem jest z wyegzekwowaniem należnego zerowego
przeglądu w markecie lub serwisie, a nie z samym rowerem.

Za 300 zł to można dwie dobre opony i dętki kupić, a nie rower. Oczywiście jeśli ktoś jeździ nim 10 km/h wokół parkowego klombu, to mu wszystko jedno.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-03 13:10:36
Autor: elmer radi radisson
Motorower z Tesco
On 2010-04-03 01:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Nie zapomnij od razu o zostawieniu w nim wielkiej torby smieci.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-04-03 12:45:10
Autor: to
Motorower z Tesco
elmer radi radisson wrote:

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Nie zapomnij od razu o zostawieniu w nim wielkiej torby smieci.

Albo starej lodówki, niech się sarny najedzą.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-04 18:18:31
Autor: Iguan007
Motorower z Tesco

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:hp601b$pca$1inews.gazeta.pl...

Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

Raczej "rowerow". Czyli cos takiego co udaje rower, czesto "gorski", ale moze sie zlamac nawet po zjechaniu z chodnika.

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

Ale dlaczego chcialbys po parkach jezdzic pojazdem spalinowym? Od tego sa ulice. Do parku ludzie ida zeby od tego odpoczac.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-04-06 04:56:40
Autor: WS
Motorower z Tesco

Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

po lasach nie mozna, jesli w teren to juz lepiej cos typu
http://www.allegro.pl/item982562481_cross_125_cc_duze_kola_z_firmy_raptor_raty.html

WS

PS. wez pod uwage, ze w podobnej cenie to mozna kupic sredniej klasy
amortyzaor rowerowy ;)

Data: 2010-04-06 19:50:53
Autor: glang
Motorower z Tesco
Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

po lasach nie mozna, jesli w teren to juz lepiej cos typu
http://www.allegro.pl/item982562481_cross_125_cc_duze_kola_z_firmy_raptor_raty.html

brak hmologacji więc trzeba uważać no i 125cc więc nawet jakby co to prawko
lepiej poszukać Yamasaki - o wiele większe i 50 cc :)
no ale sporo droższe :)
pzdr
GL

Data: 2010-04-06 10:58:33
Autor: WS
Motorower z Tesco
On 6 Kwi, 19:50, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
> Czy tym (i skuterem, i rowerem) mo na je dzi po lesie i po parkach?
>po lasach nie mozna, jesli w teren to juz lepiej cos typu
>http://www.allegro.pl/item982562481_cross_125_cc_duze_kola_z_firmy_ra...

brak hmologacji wi c trzeba uwa a no i 125cc wi c nawet jakby co to prawko
lepiej poszuka Yamasaki - o wiele wi ksze i 50 cc :)
no ale sporo dro sze :)

zgadza sie, ale autor chce tanio ;)

no i napisal:

Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

zamieniajac ten nieszczesny las na jakies bezdroza homologacja nie
jest potrzebna, szkoda wozic (i placic) za swiatla... i tak sie szybko
rozbija w terenie ;)

tego typu motorkow jest pelno... rozne pojemnosci, ceny okolo 2kPLN

http://allegro.pl/item986141222_cross_50_125_150_200_250_diabolini_x_motos_raty.html

kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze
(zmienili/maja zmienic?) trzeba bedzie przeglady robic...

dodatkowo kupujac takie cos warto przeznaczyc przynajmniej drugie tyle
na ciuchy ;) - kask,  buty, rekawice, ochraniacze...

WS

Data: 2010-04-07 01:15:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Motorower z Tesco

"WS" ea15e52c-2383-4f2c-aff2-6146b976504d@h27g2000yqm.googlegroups.com

: kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze

I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

Data: 2010-04-07 16:20:30
Autor: Brzezi
Motorower z Tesco
śro, 07 kwi 2010 o 01:15 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

"WS" ea15e52c-2383-4f2c-aff2-6146b976504d@h27g2000yqm.googlegroups.com

: kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze

I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

Leca :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-07 23:30:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Motorower z Tesco

"Brzezi" slrn.pl.hrp55e.353.brzezi@brzezi.chello.pl

: kupujac homologowany motorower trzeba placic OC i zdaje sie ze

I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

Leca :)

Więc może warto. :)

Data: 2010-04-08 13:13:50
Autor: LEPEK
Motorower z Tesco
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

Nie u każdego ubezpieczyciela.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-04-08 20:22:17
Autor: glang
Motorower z Tesco
I zniżki ,,lecą'' na samochód? :)

Nie u każdego ubezpieczyciela.

generalnie da się u każdego. wystarczy na zaświadczeniu poprosić o zapis "... miał zarejestrowany pojazd o nr rejestracyjnym" a nie "... miał zarejestrowany motorower .... " :))
pzdr
GL

Motorower z Tesco