[VW] - Motorsteuerung co to za błąd?

Data: 2009-04-27 10:14:40
Autor: Nex@pl
[VW] - Motorsteuerung co to za błąd?
Veeteq pisze:
Witam grupę,
dziś z rana zapaliła mi się na konsoli kontrolka silnika (źółta) + komunikat na ekranie Motorsteuerung Werkstatt. Czy ktoś z Was orientuje sie co to moze oznaczać - oczywiście poza koniecznością pojechania na diagnostykę.
auto to VW Touran, 1.9 TDi rocznik 2004
próbowałem wygoglać ale poza ofertami na e-bayu to nic odkrywczego nie znalazłem

pozdr
Veeteq

motorsteuerung to chyba coś ze sterowaniem silnika, o ile dobrze to sobię tłumaczę.

[VW] - Motorsteuerung co to za błąd?