Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji

Data: 2009-09-16 14:23:46
Autor: ::[TOOMAS]::
Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji

Simca 1100 / 1200. Dość rzadki widok, ale widać klimat mu służy:
http://images43.fotosik.pl/199/ee66ef9cd494fce3.jpg

Też ją widziałem. Bylem w Trogirze w drugiej połowie sierpnia :))

PS. Jak się spisał Ceed na trasie?

Data: 2009-09-16 15:04:20
Autor: LEPEK
::[TOOMAS]:: pisze:

Simca 1100 / 1200. Dość rzadki widok, ale widać klimat mu służy:
http://images43.fotosik.pl/199/ee66ef9cd494fce3.jpg

Też ją widziałem. Bylem w Trogirze w drugiej połowie sierpnia :))

Ja 2-3 tydzień.

PS. Jak się spisał Ceed na trasie?

Dobrze.
Tylko klima czasem wariowała - nagle zaczynało grzać, co w tym klimacie wprowadzało lekką konsternację na pokładzie :/
Spalanie 7,4 na całości.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-16 15:08:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:

PS. Jak się spisał Ceed na trasie?

Dobrze.
Tylko klima czasem wariowała - nagle zaczynało grzać, co w tym klimacie wprowadzało lekką konsternację na pokładzie :/

Się przepłaciło za zbędny automat, to się ma. ;-)

Spalanie 7,4 na całości.

To benzyniak był?

Data: 2009-09-16 19:19:26
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:

Się przepłaciło za zbędny automat, to się ma. ;-)

To nie mój, więc nie ja płaciłem.
Ogólnie auto klima fajna rzecz - mi pasuje. Oczywiście, jak nie robi takich numerów.

Spalanie 7,4 na całości.

To benzyniak był?
1,6 benzyna.
Na autostradach stale 130 - 140 km/h; po mieście w miarę przepisowo.

Pozdr,

Data: 2009-09-16 19:21:25
Autor: Adam Franik
Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:08:30 +0200, Cavallino napisa³(a):

Siê przep³aci³o za zbêdny automat, to siê ma. ;-)

W porz±dnych niemieckich autach automat dzia³a³ bez zarzutu w podobnych
warunkach :P

--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-09-16 23:10:25
Autor: Cavallino
Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji
U¿ytkownik "Adam Franik" <nie@podam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:19c03ipcjdra$.vxnb0v02chbz$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:08:30 +0200, Cavallino napisa³(a):

Siê przep³aci³o za zbêdny automat, to siê ma. ;-)

W porz±dnych niemieckich autach automat dzia³a³ bez zarzutu w podobnych
warunkach :P

Ale tam przep³acanie by³o jeszcze wiêksze.
Wynalazek bez sensu, skoro i tak fizyka robi swoje.

Data: 2009-09-17 19:23:26
Autor: Adam Franik
Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji
Dnia Wed, 16 Sep 2009 23:10:25 +0200, Cavallino napisa³(a):

[...]

W moim akurat nie by³o przep³acania bo A3 nie mia³y nigdy manualnej klimy.
Albo automat, albo nic. O co chodzi z t± fizyk±? Wynalazek pilnuje
"ga³eczek" za Ciebie i urzymuje stala temp.

Data: 2009-09-17 20:20:00
Autor: Cavallino
Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji
U¿ytkownik "Adam Franik" <nie@podam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

O co chodzi z t± fizyk±? Wynalazek pilnuje
"ga³eczek" za Ciebie i urzymuje stala temp.

Mniej wiêcej.
A dok³adnie chodzi o to, ¿e jak pu¶cisz ch³odne powietrze pod sufit, to ono sobie samo poradzi z opadniêciem na dó³ auta i problem z g³owy, a przy okazji nie wieje Ci w twarz jak to ma w zwyczaju automat, zw³aszcza po w³±czeniu.

Data: 2009-09-17 09:27:42
Autor: ::[TOOMAS]::
LEPEK pisze:

[...]

Ja ze swojej też jestem zadowolony. Spalanie mi wyszło podobne a klima jak to klima - algorytm działanie jest chyba nikomu niezrozumiały :))

Motoryzacyjna pocztówka z Chorwacji