Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Motosieka k. Kutna - opinie...?

Motosieka k. Kutna - opinie...?

Data: 2009-07-02 03:19:22
Autor: konradskce
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Witam,

Byliśmy tam w poszukiwaniu Transapla 2 m-ce temu. Ekipa spokojna,
chętna do pokazania i rozmowy o moto które mają na stanie. Sprzedawca
bez problemu wystawił na zewnątrz 2 motocykle, przyniósł dokumenty,
pomógł zdjąc plastiki i co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
uwag co miało miejsce w innym komisie w Kutnie. Komis raczej niewielki
ale można coś wybrać (na allegro.pl oferują tylko część motocykli).
Koledzy ocenili proponowane moto jako calkiem OK i nie doszulkali się
żadnych ukrytych wad.

Możesz zajrzeć też do "irek - motocykle". Motosieka i Irek - motocykle
polecam. 3-eci kutnowski komis zdecydowanie odradzam - kto był ten
wie.

Które moto cię interesuje?

Konradskce

Data: 2009-07-02 15:45:50
Autor: tech. Wheelman
Motosieka k. Kutna - opinie...?

Użytkownik "konradskce" <konradskce@wp.pl> napisał w wiadomości

co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
uwag co miało miejsce w innym komisie w Kutnie.

Pewnie Motokutno :) To sa hardkorowe ziomki, od nich emanuje agresja w strone kupujacego. Zaleta tego jest, ze sa idioto i marudo odporni.

tech.

Data: 2009-07-03 01:21:41
Autor: konradskce
Motosieka k. Kutna - opinie...?
On 2 Lip, 15:45, "tech. Wheelman" <wheel...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "konradskce" <konrads...@wp.pl> napisał w wiadomości

> co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
>uwag co miało miejsce w innym komisie w Kutnie.

Pewnie Motokutno :) To sa hardkorowe ziomki, od nich emanuje agresja w
strone kupujacego. Zaleta tego jest, ze sa idioto i marudo odporni.

tech.

Zaraz po standardowym "Dzień dobry" padło "Tylko Transalp" i nie
wydziwialiśmy nic a nic.
Niestety sprzedawcy dali do zrozumienia że kupujacy to niemile
widziany gość - być może gdybyśmy posturą i stylem bycia przypominali
właścicieli rozmowa byłaby inna. Jeden z kolegów kupił u nich kiedys
Intrudera 1400 i motocykl jest w bardzo dobrym stanie. Co do samej
procedury zakupu określił to zestawem wyrazów mocno nacechowanych
emocjonalnie. Zdecydowanie nie polecam.

Data: 2009-07-02 18:23:02
Autor: falco
Motosieka k. Kutna - opinie...?
konradskce pisze:

Byliśmy tam w poszukiwaniu Transapla 2 m-ce temu. Ekipa spokojna,
chętna do pokazania i rozmowy o moto które mają na stanie. Sprzedawca
bez problemu wystawił na zewnątrz 2 motocykle, przyniósł dokumenty,
pomógł zdjąc plastiki i co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
uwag

Super konkrety o to mi chodziło. Dziękuję! Dzwoniłem do Gościa, ale był w trasie do Belgii i prosił o kontakt w p. tygodniu, obiecał podesłać fotki, ale wiadomo, że to tylko na dobry początek.

Możesz zajrzeć też do "irek - motocykle".

Ok! Poszukam w sieci, zobaczę co mają.

Które moto cię interesuje?

Suzuzki GN 400 o którym to na spokojnie (ogólnie o modelu) zbieram informacje, opinie, dostępność części, itp...

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-02 23:47:05
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Użytkownik "falco" napisał w wiadomości news:h2inhs$106$1mx1.internetia.pl...
konradskce pisze:

Które moto cię interesuje?

Suzuzki GN 400 o którym to na spokojnie (ogólnie o modelu) zbieram informacje, opinie, dostępność części, itp...


I które to było okazją dla handlarza, a dla Ciebie być nie musi.

Proszę:
http://tnij.org/dp56

A zbaczając z tematu.
Mnie to zawsze zastanawia, gdzie się podziewają te wszystkie papiery, które ludzie na Zachodzie [celowo z dużej] zbierają.
Większość motocykli, którymi byłem zainteresowany miała minimalną choćby historię serwisową, jakieś stare przeglądy czy coś.
Jakoś tym biednym "prywatnym importerom" ktoś je zabiera w Urz. Skarbowym czy celnicy na granicy czy krasnale?

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 00:53:50
Autor: Kuczu
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Jasio pisze:

Jakoś tym biednym "prywatnym importerom" ktoś je zabiera w Urz. Skarbowym czy celnicy na granicy czy krasnale?

Zly Niemiec im nie daje na zlosc albo gina w transporcie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-03 09:40:08
Autor: falco
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Jasio pisze:

I które to było okazją dla handlarza, a dla Ciebie być nie musi.

ale ja wcale nie twierdzę, że to "ten, jedyny i już muszę go mieć". ;) Przecież wciąż męczę, pytam, wysłuchuję... ;) Już 1 kupiłem sam w ciemno i więcej tego błędu nie zrobię.

Proszę:
http://tnij.org/dp56
Dzięki, tak widziałem go, ale cena jest taka sama a z samego wyglądu (pomijam na razie stan techniczny, bo żadnego nie widzieliśmy na żywca) zdecydowanie bardziej pasuje mi ten z PL. ;)

Niestety nie mam nikogo w Germanii, który miałby czas i pojęcie, aby w razie czego podjechać i obejrzeć dla mnie sprzęt. Przy pułapie cenowym na który mogę sobie pozwolić, nie dam też rady samemu jeździć i oglądać, bo przy obecnej chorej cenie za paliwo wyszłaby skórka z wyprawkę... :(

Dlatego szukam w PL, piszę gdzie się tylko da - skrobnąłem też do klubów Suzuki, dopytuję o części bezpośrednio w Suzuki, itp.

Na spokojnie "badam rynek", hehehe.
Na razie ujeżdżam czeską babcię, choć trochę jej jeszcze brakuje, to czerpię frajdę z każdego kilometra i na luzie szperam po temacie Japonii... ;)

Mnie to zawsze zastanawia, gdzie się podziewają te wszystkie papiery, które ludzie na Zachodzie [celowo z dużej] zbierają.

Też to lubię (zdjęcia, zapiski z historii sprzętu, choćby prowadzoną prywatnie), ale mało takich się trafia. Jedni olewają, inni wyrzucają, niektórzy... wiadomo...

Tak czy siak liczę, że na spokojnie wydrepczę sobie motocykl, który zmieści się w moich jak zawsze trudnych "widzimisie"... ;)


--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-03 09:06:24
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?


Użytkownik "falco" napisał w wiadomości news:h2kd9f$od9$1mx1.internetia.pl...
Jasio pisze:


Proszę:
http://tnij.org/dp56
Dzięki, tak widziałem go, ale cena jest taka sama a z samego wyglądu (pomijam na razie stan techniczny, bo żadnego nie widzieliśmy na żywca) zdecydowanie bardziej pasuje mi ten z PL. ;)


Taaak, a widziałeś przednią tarczę hamulcową tego egzemplarza z Kutna?
Wyciągnij wnioski z naszej pięknej i długiej dyskusji, którą sam zapoczątkowałeś.
I pamiętaj, żeby sprawdzić przy zakupie również takie pierdoły jak stan tarcz hamulcowych - bo kosztują _krocie_ o ile w ogóle do 1981 rocznika będą dostępne nówki.
BTW 650 Euro to chyba nie 3300zł


Mnie to zawsze zastanawia, gdzie się podziewają te wszystkie papiery, które ludzie na Zachodzie [celowo z dużej] zbierają.

Też to lubię (zdjęcia, zapiski z historii sprzętu, choćby prowadzoną prywatnie), ale mało takich się trafia. Jedni olewają, inni wyrzucają, niektórzy... wiadomo...


To nie jest kwestia lubienia czy nie. To jest kwestia komfortu psychicznego i nie zadawania sobie pytań - jaki olej i kiedy zalewał poprzednik, jaki jest prawdziwszy przebieg.
I nie mówię o fotkach, które są nieobowiązkowe - ale o dokumentach potwierdzających, że motocykl przechodził przeglądy np.

Tak czy siak liczę, że na spokojnie wydrepczę sobie motocykl, który zmieści się w moich jak zawsze trudnych "widzimisie"... ;)


Powiem tak - może i niektórzy wieszają psy na GS 500. Może to jest kupiasty motocykl. Ale popularny jak jasna cholera i części jest do niego mnóstwo.
Mnóstwo części z tego motocykla pasuje do innych. Np, żeby założyć koło mniejsze [mam 18 cali z przodu w VXie] wystarczy wziąć po prostu koło z GS 500, odwrócić mechanizm napędu prędkościomierza. I gotowe.
Kilka lat młodsze suzuki oferują zajebisty komfort przekładania części pomiędzy modelami w podobnych rocznikach. Wiem, Ty sądzisz, że najlepiej byłoby mieć oryginał.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 10:09:52
Autor: Kuczu
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Jasio pisze:

Mnóstwo części z tego motocykla pasuje do innych. Np, żeby założyć koło mniejsze [mam 18 cali z przodu w VXie] wystarczy wziąć po prostu koło z GS 500, odwrócić mechanizm napędu prędkościomierza. I gotowe.

Ale czemu akurat kolo z GS500 ? Serio pytam.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-03 09:14:50
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h2kecl$56m$1news.onet.pl...
Jasio pisze:

Mnóstwo części z tego motocykla pasuje do innych. Np, żeby założyć koło mniejsze [mam 18 cali z przodu w VXie] wystarczy wziąć po prostu koło z GS 500, odwrócić mechanizm napędu prędkościomierza. I gotowe.

Ale czemu akurat kolo z GS500 ? Serio pytam.


Nie nie, ja pisałem, że da się - jako przykład.
Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a to mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.
Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.
Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.
Albo może i stać, ale pewnie przejazdy przez Poznań zostawiły trwały ślad w mojej psychice. (:


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 08:30:35
Autor: szynszyll
Motosieka k. Kutna - opinie...?
yo!

nie do konca nadążam za tokiem Twojego rozumowania. bo wg mnie:

1. motocykl w Kutnie wyglada nie najgorzej 2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
3. czesci do GN 400 jest w srocz
4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?

o GS500 mam swoje zdanie - nie wiem jednak dlaczego wyskoczyles z nim jak
filip z konopii.

szynszyll
xtz750

p.s. rownie popularny jest XT600 i co z tego?

--


Data: 2009-07-03 11:01:04
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Użytkownik "szynszyll" napisał w wiadomości news:h2kfjb$38j$1inews.gazeta.pl...
yo!

nie do konca nadążam za tokiem Twojego rozumowania. bo wg mnie:

1. motocykl w Kutnie wyglada nie najgorzej
2. ogloszenie z Niemiec jest absolutnie nieciekawe

Nie wypowiem się w temacie gustów.

3. czesci do GN 400 jest w srocz

To może ja tak wybiórczo na szybciora ilość odpowiedzi z allegro:
gn 400 - 50 odpowiedzi z czego dwa motocykle, jeden bez prawa rejestracji po wiejskim tuningu
gn 250 - 90 odpowiedzi z czego 17 motocykli
gn 125 - 200 odpowiedzi z czego 16 motocykli.

Może więc i części jest w bród, ale nie wiem czy do gn _400_ akurat
Na ebay.de podobnie to wygląda, jeżeli chodzi o ilość wyników z zapytania jak powyżej.

4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?


No, najwyraźniej chce.

o GS500 mam swoje zdanie - nie wiem jednak dlaczego wyskoczyles z nim jak
filip z konopii.


To był przykład na kompatybilność modeli deczko tylko młodszych. Myślałem, że czytelny.

szynszyll
xtz750

p.s. rownie popularny jest XT600 i co z tego?

No, że wybrałeś xtz 750 to znaczy, że Ci bardziej pasował. Zgadza się?


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 11:04:03
Autor: falco
Motosieka k. Kutna - opinie...?
szynszyll pisze:

2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)

3. czesci do GN 400 jest w srocz
O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie hehehe
Niestety wciąż nie mogę w Wawie nikogo namierzyć kto ma podobny sprzęt, by obejrzeć na żywca.

4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
Dokładnie tak. ;)


--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-03 11:27:11
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Motosieka k. Kutna - opinie...?
falco napisał(a):
2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)

kurde, jednak masz mega dzwiny gust :)
w oryginale gienki sa po prostu... paskudne :) w ogole ten motocykl wywoluje u mnie mdlosci, ale to przez to ze wcholere musialem sie tym sluzbowo najezdzic :)
Ale trzeba przyznac, ze konstrukcja w normalnym uzytkowaniu nie do zajebania.

3. czesci do GN 400 jest w srocz
O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie

nooo a mi sie wydaje, ze jednak do GN400 jest tego jednak nie za duzo a jak juz to wychodzone niemilosiernie. Za to do 125/250 od cholery. Ale proooosze wez sobie upatrz co innego :)

4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
Dokładnie tak. ;)

A koniecznie w singlu?


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-07-07 10:42:40
Autor: mmaurycy
Motosieka k. Kutna - opinie...?

4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
Dokładnie tak. ;)


Klasycznie to może coś takiego:
http://www.allegro.pl/item676932169_kawasaki_kz250c_custom_okazja_hit_clasic_tuning.html

--
pozdrawiam
mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2009-07-08 08:59:59
Autor: Kuczu
Motosieka k. Kutna - opinie...?
mmaurycy pisze:

Klasycznie to może coś takiego:
http://www.allegro.pl/item676932169_kawasaki_kz250c_custom_okazja_hit_clasic_tuning.html

Zwlaszcza brak dokumentow bardzo ulatwia decyzje o zakupie :)


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-13 10:03:15
Autor: falco
Motosieka k. Kutna - opinie...?
mmaurycy pisze:

Klasycznie to może coś takiego:

Dzięki, choć stylowo podchodzi, to bez papierów nie za bardzo... :(

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-03 10:26:06
Autor: Kuczu
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Jasio pisze:

Nie nie, ja pisałem, że da się - jako przykład.

Tak pytam bo akurat kolo od GS jest takie same jak od imbrykow. Ma nawet miejsce na druga tarcze.

Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a to mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.

Ale Ty masz rury 41 mm ? No to wystarczy ze kupisz sobie golenie od GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala reszta.

Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.

j.w.

Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.

Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-03 10:46:16
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?

Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h2kfb8$7q9$1news.onet.pl...
Jasio pisze:

Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a to mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.

Ale Ty masz rury 41 mm ? No to wystarczy ze kupisz sobie golenie od GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala reszta.

Tak jest, 41 mm.
Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.
W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.
I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo dobierania zacisku z tego samego modelu. Chociaż, jak o tym pomyślałem, zapewne i to da się przełożyć pomiędzy wieloma modelami.


Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.

j.w.

Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.

Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)


A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.
Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez metaloplastyki.
Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym założyć takie trochę lepsze.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 11:56:05
Autor: de Fresz
Motosieka k. Kutna - opinie...?
On 2009-07-03 11:46:16 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez metaloplastyki.
Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym założyć takie trochę lepsze.

A ja mam takie głupie być może pytanie, zachaczające pewnie o kwestie uczuciowe - a nie lepiej było zostawić sobie VFR-e, będącą jakby z definicji motocyklem nowocześniejszym, bardziej dopracowanym itepe? Nie wiem, może to ja czegoś nie kumam, ale poprawianie fabryki na dłuższą metę IMHO nie ma większego sensu*, bo to zazwyczaj nigdy nie ma końca i ciężko później jest wyjeździć włożone pieniądze i czas.  Lepiej chyba poprostu kupić lepszy motocykl (lepszy - czyli bardziej dopasowany do oczekiwań). Oczywiście zakładając, że celem jest jeżdżenie, a nie dłubanie samo w sobie.


* nie dotyczy HaDecji ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-03 12:07:20
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości news:h2kkjl$njf$1inews.gazeta.pl...
On 2009-07-03 11:46:16 +0200, "Jasio" said:

Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez metaloplastyki.
Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym założyć takie trochę lepsze.

A ja mam takie głupie być może pytanie, zachaczające pewnie o kwestie uczuciowe - a nie lepiej było zostawić sobie VFR-e, będącą jakby z definicji motocyklem nowocześniejszym, bardziej dopracowanym itepe? Nie wiem, może to ja czegoś nie kumam, ale poprawianie fabryki na dłuższą metę IMHO nie ma większego sensu*, bo to zazwyczaj nigdy nie ma końca i ciężko później jest wyjeździć włożone pieniądze i czas.  Lepiej chyba poprostu kupić lepszy motocykl (lepszy - czyli bardziej dopasowany do oczekiwań). Oczywiście zakładając, że celem jest jeżdżenie, a nie dłubanie samo w sobie.


Najlepiej dopasowany motocykl jaki miałem to suzuki VX 800.
Koniec.

VFRa była szybka, wygodna, ale niestety, moim zdaniem brak _sieci_ autostrad nie pozwala na wygodne i szybkie pokonywanie dużych odległości.
Duże odległości wymagają też dużych ilości paliwa i dużych ilości pieniędzy. I tu jest również pies pogrzebany.
Że jak mam jechać naprawdę daleko, jeszcze z kimś albo z większym bagażem to 1.2 LPG jest rozwiązaniem na tyle wygodnym i ekonomicznym, że nie miało dla mnie sensu posiadanie akurat VFR jako trzeciego motocykla.
Prędkości podróżne na odległości koło 400km wokół komina to VX osiąga znakomite.
A i Europę przejeździ w poprzek jeszcze nie jeden raz. W przyszłym tygodniu chociażby. (:

Hamulce, lepsze zawieszenie czy inne pierdoły - to bywają podobne pieniądze jak komplet nowych opon, mówimy o częściach używanych, na które się poluje. Nie jestem milionerem-kolekcjonerem.
A hamulce VFR pokazały mi jak powinien hamować porządny motocykl.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 12:08:12
Autor: Kuczu
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Jasio pisze:

Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.

A co ma pompa do przodu ? Wystarczy ze wymienisz pompe na wieksza, na przyklad z GSXF albo GSF.

W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.

No niby tak ale w moim wariancie zostawiasz sobie oryginalne polki itp i odpada Ci rzezba z kompletnym przodem od Bandita. No i jest o niebo tansza.

I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo dobierania zacisku z tego samego modelu.

Eeee. Kupisz dwie golenie i zaciski do nich. Suzuki ma standaryzowane rozstawy srob mocujacych. Zreszta glownym czynnikiem powinna byc srednica tarcz ktora musi byc taka sama jak u dawcy goleni.


A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.

To akurat latwa przerobka. Ja gdzies widzialem fotki VXa z tylna opona 210/50ZR17. To juz bardziej skomplikowane bo trzeba poszerzac caly tyl, przerabiac wahacz i kardana. Widzalem tez hybryde z nadwoziem VX i napedem od Maraudera.

Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez metaloplastyki.

Nie obedzie sie nigdy. Historyjki ze wyjmujesz przod z jednego modelu i wkladasz do innego wloz miedzy bajki. Zawsze trzeba dotoczyc jakis dystans, tulejke itp. Nawet 2mm roznicy w dlugosci glowki ramy moze zjebac Ci caly misterny plan.

Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie.

No jest w tym cos :) A moze po prostu chcieli miec srednie turystyczne V2 i chcieli to zrobic najtanszym kosztem :) Ale Sachs to podchwycil, kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos podobnego. Nawet USD to ma w standardzie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-03 12:15:31
Autor: Jasio
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h2klal$n40$1news.onet.pl...
Jasio pisze:

Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.

A co ma pompa do przodu ? Wystarczy ze wymienisz pompe na wieksza, na przyklad z GSXF albo GSF.


Prawdę mówiąc pomysł zarzuciłem jakiś czas temu, więc nie przyglądałem się poważnie cenom poszczególnych części.
Kiedyś np. zapomniałem zalicytować cały przód razem z błotnikiem, półkami i klamkami za 400zł.
Więc bywałem bliżej celu, jak widać.
Ale pompy były drogie podówczas. Przynajmniej na allegro.

Eeee. Kupisz dwie golenie i zaciski do nich. Suzuki ma standaryzowane rozstawy srob mocujacych. Zreszta glownym czynnikiem powinna byc srednica tarcz ktora musi byc taka sama jak u dawcy goleni.


Tego się będę trzymał.

Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie.

No jest w tym cos :) A moze po prostu chcieli miec srednie turystyczne V2 i chcieli to zrobic najtanszym kosztem :) Ale Sachs to podchwycil, kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos podobnego. Nawet USD to ma w standardzie.

Szprychowane koła i bęben z tyłu też ma. A potem niby sportówkę niby caferacera w pomarańczowym kolorze z tego zrobili. B-805 się nazywało.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-07-03 13:17:54
Autor: zbigi
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Kuczu napisał(a):
Jasio pisze:
[...]
Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie.

Uee... Wraza propaganda :) VX bardzo fajnym motorkiem jest i bym moze teraz byl jego zagorzalym fanem gdyby nie pewien splot okolicznosci ;)

No jest w tym cos :) A moze po prostu chcieli miec srednie turystyczne V2 i chcieli to zrobic najtanszym kosztem :) Ale Sachs to podchwycil, kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos podobnego. Nawet USD to ma w standardzie.

O. Wuj z USD ale o jaki model Sachsa chodzi? (To se poguglam ;) )

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-07-07 13:28:33
Autor: Kopyt
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Czesc!


Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:h2klal$n40$1news.onet.pl...
Nie obedzie sie nigdy. Historyjki ze wyjmujesz przod z jednego modelu i
wkladasz do innego wloz miedzy bajki. Zawsze trzeba dotoczyc jakis
dystans, tulejke itp. Nawet 2mm roznicy w dlugosci glowki ramy moze
zjebac Ci caly misterny plan.

Wiem, ze to akurat do dyskusji o wymianiach tego i owego w Suzuki wiele nie
wniesie, ale zeszlego lata wzialem przod od ZZR600 i wlozylem do GPX600. W
zamian za robote mam regulowana zawieche z przodu i lepsze hamulce (niewiele
lepsze, ale zawsze). Obylo sie bez dorabiania, dotaczania itp. Czyli moze
sie przypadkowo zdarzyc taki cud, choc reguly bym w tym nie upatrywal.

Co do sensu takiego dzialania (zwlaszcza w porownaniu z kupnem nowszego
moto), to z perspektywy widze wyraznie, ze go brak:)) Zamiast udoskonalac
staruszka lepiej go sobie zostawic w oryginale albo sprzedac (tez w
oryginale).

Pozdro

Pawel
gpx 600r '89 i SVSZ

Data: 2009-07-03 10:38:53
Autor: falco
Motosieka k. Kutna - opinie...?
Jasio pisze:

Taaak, a widziałeś przednią tarczę hamulcową tego egzemplarza z Kutna?
Dziękuję.

Wyciągnij wnioski z naszej pięknej i długiej dyskusji, którą sam zapoczątkowałeś.

Wyciągam, nie wiem może tego nie "widać", ale właśnie po to wszystkich zamęczam pytaniami, by nie wsadzić się na minę. Naprawdę piekielnie doceniam, że niektórym się chce ze mną wałkować temat, bo to dla mnie bardzo ważne informacje!

BTW 650 Euro to chyba nie 3300zł

;) 650 x 4.37 kurs dnia = 2840 zł a w Motosiece jest wystawiony za 2900 (za 3300 był na alledrogo) ;)

To nie jest kwestia lubienia czy nie. To jest kwestia komfortu psychicznego i nie zadawania sobie pytań

"Lubię", to był skrót od lubię (bo) wiem co mam. ;)

Powiem tak - może i niektórzy wieszają psy na GS 500. Może to jest kupiasty motocykl. Ale popularny jak jasna cholera i części jest do niego mnóstwo.

Ja nie oceniam w ten sposób żadnego motocykla, jeśli któryś mi się nie podoba, zwyczajnie nie biorę go pod uwagę, jeśli to coś w nim jest, to drążę temat czy warto go kupić. Dlatego tak ważne jest to o czym mówisz - dostępność części, obsługa, itp.

Wiem, Ty sądzisz, że najlepiej byłoby mieć oryginał.

Motocykl jest dla mnie niesamowitą przyjemnością, na co dzień śmigam Garbusami, ale pokochałem 2 oo i chcę mieć taki motocykl na który z przyjemnością patrzę i jeszcze większą frajdą dosiadam.

Wcale nie jest pewne, że będzie to GN 400, bo już parę osób mi wspomniało, że mogą być problemy z częściami, zdecydowanie lepiej jest ponoć do GN 250, ale ten temat już był... ;)

Ten mnie zainteresował, ale to nie znaczy, że go kupię.
Co do oryginałów... owszem mam zajoba na punkcie stanu fabrycznego, ale nie jestem ortodoksem, jeśli stwierdzę, że coś warto zmienić, poprawić, to bardzo chętnie to robię.
W 1 Garbie mam różne zmiany (choćby niezależne ogrzewanie, łącznie z... fotelami, choć dawno nie używane) ;) w 2 wszystko jest na fabrykę.

Do babci Jawy jak wiesz założyłem kierunkowskazy, choć większość to odradzała, sprawdzają się idealnie (i to wciąż bez normalnego ładowania!!!). Dałem 2 lusterka, choć w oryginale nie było nawet 1. Założę "elektrownię" od Cezety 350, ale tylko dlatego, że trafiłem całość w niemal tej samej cenie co oryginalny regler, które jak dotąd trafiały sie tylko złomiaste w końcu 50 lat robi swoje... ;)

P.S. Zjechaliśmy już trochę w bok, ale fajnie się gada... ;)


--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-03 01:39:59
Autor: konradskce
Motosieka k. Kutna - opinie...?
On 2 Lip, 18:23, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
konradskce pisze:

> Możesz zajrzeć też do "irek - motocykle".

Ok! Poszukam w sieci, zobaczę co mają.
--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie w odległości ok. 5 km przy
wjeździe do Kutna od strony Wawa, Łowicz.
Zdecydowanie warto odwiedzić każdy z nich. Poza tym w Irek - Motocykle
można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
w tym Sokoła 1000 z koszem.

Ps. Do Kutna mam 100 km, nie jestem powiązany z żadną w/w firmą.

konradskce

Data: 2009-07-03 11:06:15
Autor: falco
Motosieka k. Kutna - opinie...?
konradskce pisze:

Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
w tym Sokoła 1000 z koszem.

Jeśli tylko sam pojadę, to na pewno zajrzę obejrzeć polskie perełki.
Dzięki!


--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Motosieka k. Kutna - opinie...?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona