Motovoayger, prośba o wypełnienie ankiety

Data: 2010-12-26 20:29:12
Autor: Damork
Motovoayger, prośba o wypełnienie ankiety
Na mównicę wtargnął "Sambor", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

Zapraszam do wypełnienia ankiety:

http://www.ebadania.pl/0e4dc5e480787f7e

U mnie jakoś nie chce wyjść poza punkt 7, czego bym nie robił wyskakuje
okienko "wskaż trzy najważniejsze" czy jakoś tak. Sęk w tym że jak są trzy
zaznaczone, to też to wyskakuje i klops.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2010-12-26 20:52:26
Autor: Easy

Użytkownik "Damork" <damorkUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:fuj0g08el93q.g4potx5qcb0y.dlg40tude.net...
[...]

trzy maja byc na pozycji 5, reszta na innych

Easy

Data: 2010-12-27 00:58:48
Autor: Damork
Motovoayger, prośba o wypełnienie ankiety
Na mównicę wtargnął "Easy", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

trzy maja byc na pozycji 5, reszta na innych

Dzięki, różne konfiguracje sprawdzałem, ale tej nie - teraz poszło :)