Motto Nitrasa.

Data: 2009-10-10 14:09:34
Autor: matador
Motto Nitrasa.
#
Sławomir Nitras: Ja panu powiem, że ja się każdego dnia boję, bo...
[...]...jeszcze nic nie wiemy, co w tych materiałach jest, poza tym, że wiemy, że coś zostało przesłane. Ja powiem panu zupełnie szczerze, że tak jak życzę sobie żyć w kraju cywilizowanym, w którym państwo walczy z korupcją, w którym wysoki urzędnik państwowy trzyma standardy, tak chciałbym mieć też takie poczucie, że z powodu instytucji państwa nie budzimy się w nocy z takim poczuciem drżenia rąk, kolan, potu na czole - i to o zwykłym obywatelu mówię, a nie tylko o polityku.

#

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/nitras-na-premiera-zastawiono-pulapke,1380692

Jak widać przywilej strachu należy się POlitykom na wyłączność. He, he..

matador.

Data: 2009-10-10 12:26:19
Autor:
Motto Nitrasa.
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
#
[...]

ale widac wyraznie z tego wywiadu, ze facet ma zal:))
Swoja droga straszny prostak i prymityw. Taki chlopek roztropek.
Jak bedzie pracowal uczciwie, to CBA przeciez mu nic zrobic nie moze.
Czy w tym PO, to wszyscy tacy jacys niedorozwinieci sie zebrali do kupy?

Data: 2009-10-10 14:35:18
Autor: matador
Motto Nitrasa.
jef_f.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Czy w tym PO, to wszyscy tacy jacys niedorozwinieci sie zebrali do kupy?

1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki,
zwiększymy emerytury i renty
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg
ekspresowych, mostów i obwodnic
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki
medycznej i zlikwidujemy NFZ
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy
z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy ponad 200 opłat
urzędowych
6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli
wracać do domu i inwestować w Polsce
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy
Internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.
;-)))

matador.

Data: 2009-10-10 14:20:56
Autor: Karol
Motto Nitrasa.
jef_f.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
> [...]

9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy
Internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

Tusk z cala ta ferajna (PO, PSL, SLD i niektorzy z PiS) to ewidentnie nowa
Targowica.

To co powyzej napisales, to repertuar poboznych zyczen dla naiwnych i glupich.
Ponizej wklejam to, co udalo sie tym zdrajcom przeprowadzic:

*Złodziej czy glina - oto jest pytanie*

    Siłę trzęsienia ziemi wywołanego aferami: hazardową i stoczniową władza
usiłuje skierować w szefa CBA i próbuje go wywalić z posady. Moim zdaniem
osiąga się przy tym efekt zaciemnienia gry toczącej się jakby z tyłu. Niemniej
ważnym jest chyba fakt mówiący, że już wcześniej podjęto poważne starania,
mające na celu istotne uwolnienie sfer rządowych spod kontroli organów
nadzorujących przestrzeganie prawa. Ujawnione parcie do kręcenia lodów na
salonach obecnej władzy, dodają temu swoistej pikanterii. A gra toczy się na
trzech polach:
 Pole 1. &#8211; prokuratura. Odrzuceniem veta prezydenta zakończyła się nowelizacja
przepisów o prokuraturze. Nowe regulacje pozornie umacniają pozycję
prokuratora generalnego i prokuratora prowadzącego śledztwo. W istocie jest
odwrotnie i prokuratora generalnego łatwiej jest teraz usunąć, czyniąc go
bardziej podatnym na naciski. Prowadzącemu śledztwo nie można już wydawać
poleceń służbowych z tym związanych. Dotychczas takie polecenia były wydawane,
pod warunkiem ich pisemnego udokumentowania. Oficjalnie poleceń nie będzie,
ale naprawdę nie będzie tylko śladu na piśmie dokumentującego &#8222;perswazje&#8221;
szefostwa...
 Pole 2. &#8211; NIK. Uchwalono ustawę nowelizująca przepisy o Najwyższej Izbie
Kontroli, w istocie ograniczające jej niezależność. Przede wszystkim łatwiej
teraz będzie premierowi usunąć szefa Izby, co czyni go bardziej podatnym na
naciski. Poza tym, na państwową służbę kontroli można będzie nasłać prywatną
firmę audytorską(!?)   Pole 3. &#8211; CBA. Przystąpiono do delegalizacji jedynej niezawodnej metody walki
z korupcją występującą w strukturach władzy &#8211; stosowanej dotąd skutecznie
prowokacji. W obronę ofiar CBA oskarżonych za przekręty np. z gruntami na Helu
i na Mazurach zaangażowane zostały tuzy korporacji jurystycznej z profesorami
i dziekanami wydziałów prawa. To oni wymyślili naukową tezę (przypadła ona do
gustu prokuratorom z Rzeszowa) unieważniającą przestępstwo sprowokowane przez
organy ścigania. Teza ta brzmi - policyjna prowokacja nosząca znamiona
podżegania do przestępstwa jest nielegalna. http://jankalemba.salon24.pl/

Data: 2009-10-10 14:13:39
Autor: Slawomir Stoff
Motto Nitrasa.

"matador" <matador@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hapu4v$6ra$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
[...]

   belkot kretyna - o wiecej tego towaru prosze!

   ar

Motto Nitrasa.