Motto Nitrasa.

Data: 2009-10-10 14:13:39
Autor: Slawomir Stoff
Motto Nitrasa.

"matador" <matador@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hapu4v$6ra$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
Sławomir Nitras: Ja panu powiem, że ja się każdego dnia boję, bo...
[...]...jeszcze nic nie wiemy, co w tych materiałach jest, poza tym, że wiemy, że coś zostało przesłane. Ja powiem panu zupełnie szczerze, że tak jak życzę sobie żyć w kraju cywilizowanym, w którym państwo walczy z korupcją, w którym wysoki urzędnik państwowy trzyma standardy, tak chciałbym mieć też takie poczucie, że z powodu instytucji państwa nie budzimy się w nocy z takim poczuciem drżenia rąk, kolan, potu na czole - i to o zwykłym obywatelu mówię, a nie tylko o polityku.

#

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/nitras-na-premiera-zastawiono-pulapke,1380692

Jak widać przywilej strachu należy się POlitykom na wyłączność. He, he..

matador.

   belkot kretyna - o wiecej tego towaru prosze!

   ar

Motto Nitrasa.