Motylem jestem ....

Data: 2011-07-21 03:08:08
Autor: stevep
Motylem jestem ....
# Mężczyzna w przebraniu motyla dołączył do procesji Bożego Ciała. Ksiądz  poskarżył się prokuraturze

26 czerwca, Łódź. Paweł Hajncel przebrany za motyla na procesji Bożego  Ciała

  Paweł Hajncel ma 44 lata. Maluje, rysuje, kręci filmy. W Boże Ciało  przebrał się za motyla i stanął w bramie, kilkaset metrów od łódzkiej  katedry. Gdy procesja przechodziła obok bramy, dołączył do wiernych.  Wspinał się na palce, kucał, podskakiwał, pląsał między ludźmi.

  - Dzieci myślały, że jestem częścią procesji. Niespodzianką. Śmiały się.  Tylko księża mieli zacięte miny. Kilku próbowało mnie schwytać - mówi  Hajncel. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf3bq

--
stevep

Data: 2011-07-21 15:14:13
Autor: obserwator
Motylem jestem ....

pewnie znowu ta banda lajdakow z GazWyb lub palikmiot zaplacila temu durniowi
za to przedstawienie.

Tak wlasnie pojmuje sie w Polsce demokracje, po bolszewicku.

Data: 2011-07-21 16:59:40
Autor: raff
Motylem jestem ....

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vyx2rucpv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No widzisz ciulu, i to jest wlasnie wysmiewanie przekonan innych.

R.

Data: 2011-07-21 17:25:32
Autor: stevep
Motylem jestem ....
Dnia 21-07-2011 o 16:59:40 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

I co ztego kretynie, kretyńskie poglądy należy wyśmiewać.

--
stevep

Data: 2011-07-21 20:08:51
Autor: raff
Motylem jestem ....

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vyy6gukbv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Buahaha, kretynie, wlasnie twoje wysmiewam.

R.

Data: 2011-07-22 01:50:50
Autor: stevep
Motylem jestem ....
Dnia 21-07-2011 o 20:08:51 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni zboku.

--
stevep

Data: 2011-07-21 19:48:45
Autor: Leprechaun

[...]