"Motywowanie" piłkarzy Górnika...

Data: 2009-05-15 20:46:26
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
"Grupa stu szalikowców przerwała w piątek trening piłkarzy Górnika Zabrze. Zaskoczony trener Henryk Kasperczak odszedł na bok, a zawodnicy wysłuchali ostrej reprymendy. Potem upokorzeni musieli włożyć na siebie koszulki z hasłem "Nie wystarczy tylko biegać lub trochę się starać, z naszym herbem na sercu trzeba zapierdalać ".

Może chcieli dobrze, ale coś czuję że skutek będzie wręcz odwrotny, niestety...
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,6613898,Fani_Gornika_kazali_zalozyc_pilkarzom_koszulki___Nie.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-15 20:04:13
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Dnia Fri, 15 May 2009 20:46:26 +0200, Henryk \"Plumski\" Plumowski
napisał(a):

[...]

Coś mi się tu nie podoba. Ja bym nie wyszedł do następnego meczu. W sumie kolejny przykład sprzymierzenia się prezesa z bandytyzmem.

Data: 2009-05-15 22:16:59
Autor: Cavallino
napisał(a):

[...]

I może tak byłoby lepiej, żeby ci, którzy z tym hasłem się nie utożsamiają dali sobie spokój z wychodzeniem na boisko.

Data: 2009-05-15 22:20:24
Autor: UGI

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

I może tak byłoby lepiej, żeby ci, którzy z tym hasłem się nie utożsamiają dali sobie spokój z wychodzeniem na boisko.

Zgadzam sie ale w Zabrzu zaczynaja balansowac na linii. Samo zalozenie koszulek moze byloby wymowne ale z jakims humorem ale otoczenie w stu pilkarzy i "męskie rozmowy" kojarza mi sie z czyms malo przyjemnym i wlasciwym.

Data: 2009-05-15 22:27:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gukipu$559$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeśli inne środki nie skutkują, to może odrobina strachu pomoże.
BTW: Reissowi podobna sytuacja, aczkolwiek mało przyjemna kto wie czy dupska nie uratowała w sprawie korupcyjnej.

Data: 2009-05-15 23:02:37
Autor: Grzegorz Gawron
Cavallino pisze:
[...]

to, co piszecie, jest mocno kontrowersyjne.
A pisząc wprost sankcjonujecie bandytów i dajecie im zgodę na przestępstwo - usprawiedliwiając że w dobrej wierze.
Czy jeśli później wpierdolą komuś bo uznają że za mało się starał to też będzie ok? bo też w dobrej wierze?

Grzesiek

Data: 2009-05-15 23:18:34
Autor: tees
Grzegorz Gawron pisze:

A pisząc wprost sankcjonujecie bandytów i dajecie im zgodę na przestępstwo - usprawiedliwiając że w dobrej wierze.

Imho - dokąd nie było rękoczynów, to całe zdarzenie choć niemiłe - można w pewnym stopniu starać się zrozumieć. Od wysłuchania że ma się "zap*** na meczu" jeszcze nikt nie umarł. Tym bardziej, że piłkarze często sobie swoje obowiązki traktują bardzo lekko.

Czy jeśli później wpierdolą komuś bo uznają że za mało się starał to też będzie ok? bo też w dobrej wierze?

Proste że nie - są granice, których się nie przekracza, nawet jak w grę wchodzą duże emocje.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-15 23:31:17
Autor: UGI

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Czy jeśli później wpierdolą komuś bo uznają że za mało się starał to też będzie ok? bo też w dobrej wierze?

Proste że nie - są granice, których się nie przekracza, nawet jak w grę wchodzą duże emocje.

I właśnie mój brak wiary (z zasady) w kapturowców powoduje, że do dzisiejszych wydarzen nie powinno dojsc.

Data: 2009-05-15 23:37:03
Autor: tees
UGI pisze:

I właśnie mój brak wiary (z zasady) w kapturowców powoduje, że do dzisiejszych wydarzen nie powinno dojsc.

Myślisz, że kapturowcy (odpukać) wpieprzą piłkarzom Górnika dlatego, że wcześniej ich odwiedzili na treningu?
Równie dobrze mogłoby nie być dzisiejszych odwiedzin, a mógłby się zdarzyć jutro czy pojutrze łomot.

Dokąd tylko gadają (szczególnie jeśli mają jakieś podstawy żeby piłkarzy mobilizować) - to jeszcze idzie przełknąć.

pzdrw
tees

ps. to czy taka rozmowa nie przyniesie odwrotnych rezultatów to już inna inszość...

Data: 2009-05-15 23:59:37
Autor: UGI
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Myślisz, że kapturowcy (odpukać) wpieprzą piłkarzom Górnika dlatego, że wcześniej ich odwiedzili na treningu?

Tego nie da sie przewidziec ale po co w ogole isc ta droga? To wyglada jakby wladze nad druzyna przejmowali kibice a nie zarzad. Przeciez to nie jest pierwsza tego typu sprawa w Zabrzu. Wczesniej Stowarzyszenie zakazalo pilkarzom wszelkiego imprezowania ( choc podobno w ramach "sportowego trybu zycia" wykluczone tez byly wizyty np. w MC Donaldsie :) ), ewentualne informacje mialy isc do zarzadu ale nie zdziwilbym sie gdyby kilku pilkarzy w nocnych klubach "spadlo ze schodów" a to juz dopuszczalne nie jest.

Poza tym ja mam jeszcze inne watpliwosci. Przeciez jutro z Odra wielkie zaangazowanie wcale nie musi przyniesc punktów a Stowarzyszenie samo pisze ze nie przyjmuje do wiadomosci mozliwosci spadku, czyli bardzo mozliwe ze smutek i zlosc z powodu nieutrzymania w lidze przesloni niektorym to, że piłkarze bardzo sie starali.

Poza tym pilkarz nigdy nie bedzie gral na dluzsza mete dobrze jesli ciazy na nim jakas grozba. I co wazniejsze przestanie sie czuc w klubie bezpiecznie, tak na codzien. To tak jak z ogladaniem skoków narciarskich na zywo: jest zabawa ale jak ktorys z zawodników spadnie na głowę zamiast telemakiem na nogi to zabawa znika, i juz tego dnia nie jej nie odzyskasz. W glowie pozostanie ten jeden upadek.

Równie dobrze mogłoby nie być dzisiejszych odwiedzin, a mógłby się zdarzyć jutro czy pojutrze łomot.

Ależ odwiedziny mogly byc, 3,4 najwazniejszych czlonków Stowarzyszenia, pogadac na spokojnie, przemówic do pilkarzy. Taka ingerencje jeszcze bylbym w stanie zaakceptowac. Ale jesli dazymy do tego ze miejsce kibica jest wylacznie na trybunach to nie mozemy lamac tego postanowienia, nawet w imie slusznego celu.

Data: 2009-05-15 22:52:16
Autor: tomus_king
[...]

Tu jednak chodzi o Górnik, to bądź co bądź zasłużony polski klub, dlatego i wymagania są większe. Zwłaszcza że mają na trybunach za każdym razem mnóstwo kibiców. W przerwie zimowej trochę napompowano balonik, rozbudzono nadzieje, w Zabrzu odetchnęli z ulgą, rysyowała się kolorowa przyszłość. Minęło kilka miesięcy a tu się pali grunt pod nogami i nikt niewie dlaczego. Nie żebym to pochwalał ale w końcu tu grają dorośli mężczyźni nie dzieci, a ta akcja kibiców to taka ostatnia deska ratunku, Kasperczak już nimi nie wstrząśnie. Niestety jest też duże prawdopodobieństwo że w przypadku spadku, piłkarze mogą mieć nie zaciekawe perspektywy...
 Ale póki co Górnik na wiosnę u siebie gra nieźle, więc nie ma powodu byś nie wierzył że nie wygrają z Odrą czy Polonią. A skoro tak posłusznie włożyli te koszulki to o to, że będą już naprawde zapierdalać możesz być pewien ;) --

Data: 2009-05-15 23:09:04
Autor: Smok Eustachy
Dnia Fri, 15 May 2009 22:52:16 +0000,  tomus_king napisał(a):

 Ale pĂłki co GĂłrnik na wiosnę u siebie gra nieĹşle, więc nie ma powodu
 byś
nie wierzył że nie wygrają z Odrą czy Polonią. A skoro tak posłusznie
włożyli te koszulki to o to, że będą już naprawde zapierdalać możesz być
pewien ;)

No to skoro gra nieźle to skąd 100 troglodytów na treningu? W kupie tylko silni?

Data: 2009-05-16 10:43:42
Autor: UGI

Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

W przerwie zimowej trochę napompowano balonik, rozbudzono nadzieje,
w Zabrzu odetchnęli z ulgą, rysyowała się kolorowa przyszłość. Minęło kilka
miesięcy a tu się pali grunt pod nogami i nikt niewie dlaczego.

Dobrze opisales sytuacje ale przed rozpoczeciem sezonu. W przerwie zimowej uwaznie obserwowano transfery ale zadnego wybuchu entuzjazmu nie bylo.

Niestety jest też duże prawdopodobieństwo że w przypadku spadku, piłkarze
mogą mieć nie zaciekawe perspektywy...

A ja mam wrazenie ze po spadku Gornik bylby w stanie utrzymac niemal wszystkich graczy w klubie. Jesli obawiac sie o jakies perspektywy, to wlasnie w pozniejszych relacjach z kibicami.

Ale póki co Górnik na wiosnę u siebie gra nieźle, więc nie ma powodu byś
nie wierzył że nie wygrają z Odrą czy Polonią.

Wiec tym bardziej taka akcja nie jest potrzebna.

http://stowarzyszenie.net/images/news/pilkarzyki.jpg jak widac po tym zdjeciu ze strachu o siebie a nie w trosce o Górnika.

Data: 2009-05-16 12:21:06
Autor: tomus_king
> [...]

Dobrze opisales sytuacje ale przed rozpoczeciem sezonu. W przerwie zimowej uwaznie obserwowano transfery ale zadnego wybuchu entuzjazmu nie bylo.

Nie powiesz że kibice byli większymi optymistami przed sezonem niż przed rundą wiosenną. Przecież jako główne zło był przedstawiany Wieczorek, dlatego od Kasperczaka jeszcze jesienią nie wymagano wiele, ale po jego zimowych transferach miał rozpocząć się marsz w górę tabeli. I na początku przeciez tak było wygrana z Ruchem, remisy z Lechem i Legią. Potem Górnik grał nierówno, na dodatek sąsiedzi z tabeli znów uciekli. I tak zostało do dziś.
> [...]

A ja mam wrazenie ze po spadku Gornik bylby w stanie utrzymac niemal wszystkich graczy w klubie. Jesli obawiac sie o jakies perspektywy, to wlasnie w pozniejszych relacjach z kibicami.

Właśnie mi o te relacje z kibicami chodziło.
> Ale póki co Górnik na wiosnę u siebie gra nieźle, więc nie ma powodu byś
> nie wierzył że nie wygrają z Odrą czy Polonią.

Wiec tym bardziej taka akcja nie jest potrzebna.

Pewnie mecz z ŁKS-em ich do tego sprowokował, a i odrazu przed wyjazdem do Cracovii chcieli ich zmoblizować.

 A skoro tak posłusznie
> włożyli te koszulki to o to, że będą już naprawde zapierdalać możesz być
> [...]

Wiadomo nie jest to przyjemna sytuacja, ale padły mocne słowa, do rękoczynów czy użycia siły nie doszło. I tak dla dobra wszytskich miejmy nadzieje nie już dojdzie.

Data: 2009-05-16 09:45:17
Autor: tees
UGI pisze:

Tego nie da sie przewidziec ale po co w ogole isc ta droga? To wyglada jakby wladze nad druzyna przejmowali kibice a nie zarzad.

Wszystko wymusza sytuacja - a że ta jest nadzwyczajna to i środki mogą być nadzwyczajne ;) Choć oczywiście przyznaję, tak jak pisałem wcześniej że  jest to już stąpanie po cienkim lodzie.
Co do przejmowania władzy to bym nie przesadzał - kibice ani nie chcieli wymusić żeby grał X zamiast Y, ani nie chcieli żeby klub np. zafundował im darmowy wyjazd, czy też wpuszczał za darmo kapturników na stadion. Chcieli, żeby piłkarze dali z siebie wszystko - bo tego w kilku meczach ewidentnie zabrakło.

Ależ odwiedziny mogly byc, 3,4 najwazniejszych czlonków Stowarzyszenia, pogadac na spokojnie, przemówic do pilkarzy.

Na pewno bardzo by to nimi wstrząsnęło :) Podejrzewam, że takie rozmowy z trenerem, zarządem i innymi upoważnionymi to oni mają co tydzień jeśli nie częściej ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 10:07:13
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Pewna osoba, czyli tees
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Wstrząsnęło; setka czeka przed budynkiem i "zachęca" tych co w środku...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-16 10:55:49
Autor: UGI
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Wszystko wymusza sytuacja - a że ta jest nadzwyczajna to i środki mogą być nadzwyczajne ;)

Ale zarzad nie wykorzystal jeszcze pelnego wachlarzu mozliwosci. Kary finansowe, obciecie premii, sadzanie na lawkach.

Chcieli, żeby piłkarze dali z siebie wszystko - bo tego w kilku meczach ewidentnie zabrakło.

Potem beda chcieli tego, potem tamtego. Generalnie watek dochodzenia do wladzy przez kibiolie byl walkowany wiele razy i w zadnym przypadku nie wyszlo to na zdrowie klubu.

Na pewno bardzo by to nimi wstrząsnęło :)

Nie wiem co lepsze, brak wstrzasu czy taki, po ktorym pilkarze beda niepewnie chodzili po ulicy. Przekaz Torcidy jest dla mnie jasny. Albo wygraja te mecze albo moga szukac klubu bo w Zabrzu im nie dadza pograc.

Data: 2009-05-16 18:41:40
Autor: tees
UGI pisze:

Nie wiem co lepsze, brak wstrzasu czy taki, po ktorym pilkarze beda niepewnie chodzili po ulicy. Przekaz Torcidy jest dla mnie jasny. Albo wygraja te mecze albo moga szukac klubu bo w Zabrzu im nie dadza pograc.

Żeby podsumować i zakończyć. Ja osobiście też raczej jestem przeciwko takim wizytom, ale rozumiem też rozgoryczenie i żal kibiców - którzy spodziewali się że z Alianzem i Kasperczakiem wrócą złote lata.

A więc - źle że poszli, dobrze że jak już poszli - nikogo nie tknęli i skończyło się na rozmowie.

.... która przyniosła jak widać efekt ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 06:49:59
Autor: Przemek Budzyński
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
Myślisz, że kapturowcy (odpukać) wpieprzą piłkarzom Górnika dlatego, że wcześniej ich odwiedzili na treningu?

zacznijmy od tego, że w porządnym klubie, z porządną ochroną i organizacją takie odwiedziny nie mają szans na odbycie się. W Realu Madyrt mogli się tylko ograniczyć do wywieszenia transparentu za płotem. O otaczaniu graczy mogliby sobie pomarzyć. Kibol nie ma prawa wejścia do strefy zawodników /boisko. szatnia/ i tyle, po krzyku. Ale to musi być klub, a nie burdel, w którym kibolia rządzi, a nie prezes....

Data: 2009-05-16 09:49:23
Autor: tees
Przemek Budzyński pisze:

[...]

Ale co to ma wspólnego z tym o czym pisaliśmy? Wiadomo, że tak powinno być, ale w Polsce (a także w kilku innych krajach np. Grecji) tak nie jest i jeszcze długo tak nie będzie. Teraz można się zastanowić, czy w zaistniałej sytuacji taka "swoboda" może dać jakieś doraźne plusy, czy też tylko i wyłącznie zaszkodzi.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 13:02:03
Autor: Przemek Budzyński
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ale co to ma wspólnego z tym o czym pisaliśmy?

zwykła uwaga porządkowa.  Wiadomo, że tak powinno
[...]

przestępstwo dające korzyści? Ba, pewnie.....może dac.....

Data: 2009-05-16 10:15:52
Autor: Robert Gosik
[...]

Zacznijmy od tego, ze przyklad wydumany i smieszny.

Przypomnij mi kiedy ostatnio Real, mimo swojego budzetu byl pewniakiem do spadku?
Jego sasiad Atletico w sytuacji podobnej do Gornika, o dziwo, mial rowniez wizyte kibicow na treningu.
No ale tam pewnie tez nie porzadny klub bez ochrony i organizacji.

Pilkarze, jakze porzadnej, Chelsea niedawno grozili i o malo nie zlinczowali sedziego.
Jak powinna brzmiec slowo analogiczne do kibola dla pilkarza?
Kibice tego klubu groza za to sedziemu smiercia. Jak myslisz kibice Gornika grozili smiercia za spadek, czy "oklepem"?

Data: 2009-05-16 13:00:32
Autor: Przemek Budzyński
Robert Gosik <robert.gosik@usuntoaster.pl> napisał(a):
Zacznijmy od tego, ze przyklad wydumany i smieszny.

poczucie humoru mam zgoła niekibolskie.

Przypomnij mi kiedy ostatnio Real, mimo swojego budzetu byl pewniakiem do spadku?

ROTFL. To ci argument. O hierarchii wartości i celów w ogóle kiedyś slyszaleś?

Jego sasiad Atletico w sytuacji podobnej do Gornika, o dziwo, mial rowniez wizyte kibicow na treningu.
No ale tam pewnie tez nie porzadny klub bez ochrony i organizacji.

jesli miał - to tak, owszem. Zresztą Atletico Madryt i jego walnięty prezes to własnie znakomity przykład bezhołowia.

Pilkarze, jakze porzadnej, Chelsea niedawno grozili i o malo nie
zlinczowali
sedziego.

LOL, gdzieś Ty to widzial i slyszal, w kinie nocnym? Masz to gdzieś nagrane, jak zapowiadajją, że mu obiją mordę?

Jak powinna brzmiec slowo analogiczne do kibola dla pilkarza?
Kibice tego klubu groza za to sedziemu smiercia.

może otaczając go na ulicy? A jesli grożą mu telefonicznie, to grożą bezkarnie, taa? Bez zainteresowania policji?

O czym ty w ogole pieprzysz, kolego?  W przypadku pogróżek listowych badź telefonicznych organizacja w klubie ma się jak ryba do roweru. w przypadku  włażenia bandytow na trenig sytuacja jest już inna. Klub UMOŻLIWIAJĄC i NIE INTERWENIUJAC w takiej sytuacji jak zabrzańska staje się wspolnikiem przestepców.Tak, przestępców, bo grożenie "oklepem" jak ty to ślicznie po kibolsku nazywasz, to przestepstwo wg kk.
Jak myslisz kibice Gornika grozili smiercia za spadek, czy "oklepem"?

róznica tylko paragrafu. Przestępstwo w każdym przypadku.

Data: 2009-05-16 00:34:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

to, co piszecie, jest mocno kontrowersyjne.
A pisząc wprost sankcjonujecie bandytów

Bandytów?
Bo pogrozili rozpuszczonym skórokopom?

i dajecie im zgodę na przestępstwo - usprawiedliwiając że w dobrej wierze.
Czy jeśli później wpierdolą komuś bo uznają że za mało się starał to też będzie ok? bo też w dobrej wierze?

Zależy czy faktycznie się starał. ;-)

Data: 2009-05-15 23:07:14
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Dnia Sat, 16 May 2009 00:34:03 +0200, Cavallino napisał(a):

UĹźytkownik "Grzegorz Gawron"
<"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

to, co piszecie, jest mocno kontrowersyjne. A pisząc wprost
sankcjonujecie bandytĂłw

BandytĂłw?
Bo pogrozili rozpuszczonym skĂłrokopom?

Paragraf na to jest?

Data: 2009-05-16 01:10:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.15.23.07.43Eustachy.pl...
[...]

Słownik języka polskiego zawiera termin "bandyta" zgodny z powyższym?

Data: 2009-05-16 14:14:21
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Dnia Sat, 16 May 2009 01:10:12 +0200, Cavallino napisał(a):
/..../
Słownik języka polskiego zawiera termin "bandyta" zgodny z powyższym?

No.

Data: 2009-05-17 12:20:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.16.14.14.54Eustachy.pl...
Dnia Sat, 16 May 2009 01:10:12 +0200, Cavallino napisał(a):
/..../
Słownik języka polskiego zawiera termin "bandyta" zgodny z powyższym?

No.

Ciekawe, bo ja nie znalazłem.
Możesz zacytować?

Data: 2009-05-16 08:10:11
Autor: bodyn
Cavallino pisze:
[...]

A pozniej pogroza paru innym osoba. A moze to robie na codzien?
Tak najlepiej aby rzadzily kotlety bez karkow.

Data: 2009-05-16 11:52:54
Autor: Grzegorz Gawron
Cavallino pisze:
[...]

wiesz, gdyby do mnie do firmy przyszedł partner z karkiem, i zagroził, że jeśli nie weźmiemy jednego kontraktu to on że tak się wyrazi wyciągnie konsekwencje służbowe ale nieformalne, to wezwałbym policję.

I szczerze mówiąc  staram się, ale nie widzę wielkiej różnicy pomiędzy tymi sytuacjami.

Grzesiek

Data: 2009-05-16 12:04:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gulpf5$ddq$1node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:
[...]

To wzywaj, a nie zawracaj gitary.

Data: 2009-05-16 13:38:21
Autor: bodyn
Cavallino pisze:
[...]

Ach ten brak argumentow. Myslalem ze grupa dyskusyjna jest wlasnei od zawracania gitary.
zawsze mozesz nie czytac

Data: 2009-05-16 14:04:01
Autor: Grzegorz Gawron
[...]

masz na myśli że mam wezwać policję na stadion Górnika?
Dobre :)

Grzesiek

Data: 2009-05-16 14:18:42
Autor: Cavallino
[...]

Doniesienie o popełnieniu przestępstwa, jeśli Twoim zdaniem takowe zaszło.

Data: 2009-05-18 09:18:18
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:

To wzywaj, a nie zawracaj gitary.

Przciez Cavalino to ten z bicia wlasnych kibicow bo nei udaja maply.

Wiec dalsza dyskusja z wielbicielem bandytyzmu jest bezcelowa.

A powaznie przeciez to Jedrych napuscil tych "debili"

Data: 2009-05-15 23:27:44
Autor: ISS
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Coś mi się tu nie podoba. Ja bym nie wyszedł do następnego meczu. W sumie
kolejny przykład sprzymierzenia się prezesa z bandytyzmem.

-- -- -

cos mi sie wydaje, ze ta sprawa moze sie skonczyc jedynie fatalnie dla Gornika, zamiast skoncentrowac sie przed meczem na grze i przeciwniku, pilkarze ze strachem w oczach przed tymi zakapturzonymi terrorystami beda zmuszenii nerwowo wymieniac podania w najblizszych, decydujacych meczach. Taki bandytyzm i wrecz mafijne pogrozki - to znakomity pretekst by szybciutko zostawic klub i pojsc tam, gdzie warunki do pracy - mniej lub bardziej wydajnej nie zahaczaja o dzungle pelna agresywnych czlekoksztaltnych. Nie zdziwie sie jak w ramach protestu przed wspomnianym zachowaniem tzw. kibicow - pilkarze po prostu oddadza mecz bez walki albo wydadza stosowne oswiadczenie, ze co jak co ale do sportowej walki na boisku nie mozna motywowac ich strachem i grozbami.

ISS

Data: 2009-05-15 21:46:04
Autor: UGI

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.pl> napisał w wiadomości news:gukdd6$1v9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Moje obawy powoli sie sprawdzaja. To jest bardzo niebezpieczne dla pilkarzy ze kapturowcy absolutnie nie przyjmuja do wiadomosci opcji spadku z Ekstraklasy. Cos czuje ze polowa z nich po ewentualnym spadku bedzie musiala zmienic barwy klubowe.

Data: 2009-05-15 22:22:38
Autor: gasper
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
kiedyś jak Górnikowi groził spadek to Jacek Wiśniewski motywował kolegów przed kamerami.... w szatni pewnie też
ja tam bym sie go bał ;)

Data: 2009-05-16 08:07:47
Autor: bodyn
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Może chcieli dobrze, ale coś czuję że skutek będzie wręcz odwrotny, niestety...
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,6613898,Fani_Gornika_kazali_zalozyc_pilkarzom_koszulki___Nie.html

Ja bym nie wyszedl na nastepny mecz. Ale to ladnei moze przyspieszyc spadek.
Pilakrze oleja i pouciekaja z klubu. Kto by sie chcial zadawac z chamami w kapturach.

Data: 2009-05-16 10:41:35
Autor: Andy
"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message news:gull7j$r5c$1inews.gazeta.pl...
Ja bym nie wyszedl na nastepny mecz.

W takim razie nadawalbys sie do gry w Dyskobolii Grodzisk lub Kmicie Zabierzow, a nie w klubie, w ktorym jest presja na wygrywanie.

Ale to ladnei moze przyspieszyc spadek.
Pilakrze oleja i pouciekaja z klubu. Kto by sie chcial zadawac z chamami w kapturach.

Tia, kolejna zlota mysl. Jakos bylo w Polsce juz pare przypadkow zastraszania pilkarzy, gdy wykazywali braki ambicji i nie spowodowalo to zadnego exodusu pilkarzy.

Data: 2009-05-16 11:34:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A wręcz przeciwnie, stopień ambicji z miejsca im wzrastał.
Bezkarność rozbestwia piłkarzy, w końcu co im się stanie jak spadną?
W try miga znajdą nowego pracodawcę.
Po co więc się wysilać?

Data: 2009-05-16 13:37:23
Autor: bodyn
Cavallino pisze:

A wręcz przeciwnie, stopień ambicji z miejsca im wzrastał.
Bezkarność rozbestwia piłkarzy, w końcu co im się stanie jak spadną?
W try miga znajdą nowego pracodawcę.
Po co więc się wysilać?
Czyli jakby najslabszemu pilkarzowi Gornika spuszczac lomot co tydzien to byliby mistrzami?
Gorzej jakby wszyscy to zaczeli stosowac. Wtedy trzeba by dwom najgorszym, trzem...

Data: 2009-05-16 13:35:56
Autor: bodyn
Andy pisze:
"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message news:gull7j$r5c$1inews.gazeta.pl...
Ja bym nie wyszedl na nastepny mecz.
..

W takim razie nadawalbys sie do gry w Dyskobolii Grodzisk lub Kmicie Zabierzow, a nie w klubie, w ktorym jest presja na wygrywanie.
A i dlaczego niby mialbym si enastawiac. Nieprzyjalby mnie inny klub Ekstraklasy czy jak?
Ze nei lubei bys zastraszany?

[...]

E jak bylo pare przypadkow to spoko.
Bylo pare przypadkow zadym na stadionach wiec staje sie to norma.Wiec tez spoko.

Zobaczymy co wyniknie  z tego. Niemniej ja(nie wiem jak ty) nie lubi jak ktos mnie straszy.
Ale rozne rzeczy lubia rozni ludzie.

Data: 2009-05-16 14:24:03
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Dnia Sat, 16 May 2009 13:35:56 +0200, bodyn napisał(a):
/..../
E jak bylo pare przypadkow to spoko.
Bylo pare przypadkow zadym na stadionach wiec staje sie to norma.Wiec
tez spoko.

Paru gości dostało kosę więc spoko...

Data: 2009-05-16 15:40:22
Autor: Andy
"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message news:gum8et$ath$1inews.gazeta.pl...
A i dlaczego niby mialbym si enastawiac. Nieprzyjalby mnie inny klub Ekstraklasy czy jak?
Ze nei lubei bys zastraszany?

Moglbys wykazac minimum szacunku dla grupowiczow i pisac po polsku a nie po bodyniowemu?

Data: 2009-05-18 09:19:27
Autor: Jan Strybyszewski
Andy pisze:
[...]

Presje to chyba ty z kolegami na babci torebke na miescie wywierasz.

To jest zwyczajny napad a ze bez pobicia to tylko do 2 lat wiezienia

Data: 2009-05-17 12:43:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:gull7j$r5c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dramatyzujesz.
"Wizyta kibiców na naszym piątkowym treningu? Przyjmujemy to z satysfakcją. Kibice nam pomogli. Cieszymy się, że są z nami - zadziwił wszystkich na pomeczowej konferencji trener Kasperczak."

Data: 2009-05-17 20:32:49
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Pewna osoba, czyli Cavallino
[...]

W takim razie mogło to wyglądać inaczej, niż piszą media...(?)
;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-17 21:06:46
Autor: tees
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

W takim razie mogło to wyglądać inaczej, niż piszą media...(?)
;-)

Raczej Kasperczak nie chce, żeby jego zaprosili do kółeczka następnym razem.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 08:14:36
Autor: bodyn
[...]

Tak generalnie to na tym Slasku to jakas moda zalatwiania spraw silowo:)
Jak pilkarze nie graja przychodza chamy w kapturach i strasza.
Jak zaklad upada to chamy z kilofami jada do Wawy i chca kosztem innych cos(teraz mieli do Kraka przyjechac).

Data: 2009-05-16 15:01:21
Autor: AJK
15-05-2009  o godz. 20:46 Henryk "Plumski" Plumowski napisał:

[...]

Tak sobie czytam... i już pomijając skutecznośc czy "odwrotną
skuteczność" takich działań, myślę sobie, że grajki z Zabrza to jednak
mientkie pytki - dać się ubrać w taki badziew i jeszcze dać się
obfotografować jak miś z Krupówek. Że też żadnemu nie starczyło jaj,
żeby posłać karków w ciężką cholerę z tą ich bielizną.

--
AJK

Data: 2009-05-16 15:41:19
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Pewna osoba, czyli AJK
[...]

4/5 na jednego?; osobiście bym nie ryzykował...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-16 20:22:13
Autor: AJK
16-05-2009  o godz. 15:41 Henryk "Plumski" Plumowski napisał:

[...]

No, mówię - mientkie pytki ;-)

A poważnie - zdarzyło mi się być w podobnej sytuacji. Nawet karki swój
honor mają i w dwóch na jednego nie startują. A w sytuacji, w której może
uszkodzić kluczowego gracza swojej drużyny... nawet ABS-owe klubtomy się
zawahają. Wystarczyłoby, żeby jeden (słownie: jeden) gracz miał odrobinę
ikry...
No, ale Hajto (jak go nie lubię) gra teraz w ŁKS-ie :-)

--
AJK (i Kasperczak też pokazał "klasę"...)

Data: 2009-05-16 20:50:07
Autor: tees
AJK pisze:

No, ale Hajto (jak go nie lubię) gra teraz w ŁKS-ie :-)

A co myślisz, że on by się postawił karkom?
Sądzę, że wątpię.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 21:30:03
Autor: AJK
16-05-2009  o godz. 20:50 tees napisał:

No, ale Hajto (jak go nie lubię) gra teraz w ŁKS-ie :-)

A co myślisz, że on by się postawił karkom?
Sądzę, że wątpię.

Myślę, że na proste, chłopskie "sp...laj, młotku" byłoby go stać.
I tyle by wystarczyło.
Zresztą obojętne - wystarczy, że obecnych ciulików nie było stać, tylko
grzecznie kicali, jak im kazano. A po dzisiejszej wygranej Cracovii chyba można powitać Górnika w I lidze.
Ktoś postawi 5 złotych (po porównaniu obu meczów), że Zabrze za tydzień
da radę? Nie widzę... nie słyszę...

--
AJK

Data: 2009-05-16 22:03:27
Autor: UGI

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

A po dzisiejszej wygranej Cracovii chyba można powitać Górnika w I lidze.
Ktoś postawi 5 złotych (po porównaniu obu meczów), że Zabrze za tydzień
da radę?
Nie widzę... nie słyszę...

Tak samo uwazam. Cracovia stala sie u siebie nie mniej grozna niz Gornik w Zabrzu. Remis to bylby cud.

Data: 2009-05-16 22:48:15
Autor: AJK
16-05-2009  o godz. 19:33 UGI napisał:

Cracovia stala sie u siebie nie mniej grozna niz Gornik w Zabrzu.

W tym miejscu oplułem monitor.
Górnik.
Groźny.
Ojacie :-)

--
AJK

Data: 2009-05-16 23:21:57
Autor: UGI

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1kcgkb6n3w357.dlgajk.cija...
[...]

No ok, ciezki do pokonania. Na wiosne nikt tu nie wygral :)

Data: 2009-05-17 07:29:03
Autor: AJK
16-05-2009  o godz. 20:51 UGI napisał:

[...]

Znaczy, inni byli jeszcze słabsi?
Ech, ta nasza liga. :-) --
AJK

Data: 2009-05-17 12:19:40
Autor: Cavallino
[...]

Na mój gust remis jest możliwy, zwycięstwo w ostatnim meczu też może zapewnić utrzymanie.

Data: 2009-05-16 19:02:44
Autor: wiesniadze
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Wydaje się ,Ĺźe dla wielu(prezesĂłw,piłkarzy,dziennikarzy  etc) najlepszym rozwiązaniem byłby ten tekturowy kibic prezentowany kiedyś na stadionie Polonii Warszawa , najlepiej tekturowa rodzina z otworem do ktĂłrego moĹźna wrzucić klubowe bibeloty ,koszulki itp.
Kibic spychany jest na margines , wyraża swoją frustrację za pomocą „koszulek hańby”.
Bezsilny ,niepotrzebny dodatek do widowiska ,tortu który chcą między siebie podzielić możni .
Prawdopodobnie w dzisiejszym świecie przegrany ale chwilowo – wała
  chce mieć wpływ ;)

Pozdro.wiesniadze

Data: 2009-05-18 08:18:45
Autor: btn
[...]

Pojawiło się już stosowne wyjaśnienie sytuacji. Co o tym myślicie?

W poszukiwaniu sensacji...

W celu sprostowania informacji dotyczących spotkania kibiców i piłkarzy Górnika Stowarzyszenie "Klub Sympatyków Górnika Zabrze wyjaśnia, że spotkanie miało charakter motywacyjny i informacyjny i było analizą słabej postawy piłkarzy w Łodzi.
Piłkarze obiecali zaangażowanie i walkę w najbliższych meczach, co zapewne wszystkich bardzo ucieszyło.
Zdajemy sobie sprawę, że w tym zespole gra wielu charakternych piłkarzy i z pewnością takie spotkania, jak i mecze po takowym spotkaniu pokazują, kto na uznanie trybun zasługuje i w jakim stopniu.
Niemniej jednak chcemy raz jeszcze podkreślić, co zresztą piłkarze podkreślali w pomeczowych wywiadach - kibice Górnika pomagają i będą pomagać w trudnych dla klubu chwilach, bo dobro Górnika leży im na sercu.
Górnik Zabrze to klub wyjątkowy, o czym wielu dziennikarzy już z pewnością nie pamięta uratowany został nie tak dawno przez kibiców, tych, których po wręczeniu koszulek nazywa się kibolami, szalikowcami, czy wręcz bandytami. Przypominamy także, że stadion przy ulicy Roosevelta mimo ostatniego miejsca ma drugą frekwencję w kraju, z racji wspaniałej atmosfery i dobrej współpracy na linii miasto-właściciel; klub-kibice.
Liczymy także na to, że rzetelna prasa skupi się na tym, co ważne, czyli dobru śląskiego klubu i utrzymaniu go w lidze, w co z pewnością my wszyscy, czyli kibice, piłkarze i działacze głęboko wierzymy.

Odnośnie zarzewia ataków na Górnik Zabrze:

Zdajemy sobie sprawę, że panowie z "Gazety Wyborczej", w szczególności w osobie Pana Płatka rządni(y) wyrobienia nazwiska a już na pewno w poszukiwaniu sensacji wykreują(e) w mediach negatywny wizerunek kibiców Górnika, że sam mecz z Odrą i kolejne mecze będą już mało istotne, a istotą będzie trening, na którym ów Pan mógł także się pojawić i rzetelnie opisać sytuację.
Nie jest to już pierwsza próba szkodzenia Górnikowi i negatywnego pisania na temat Górnika ze strony tegoż Pana, widać kariera to priorytet (?).

Słowem wyjaśnienia:

Dobra współpraca na linii Klub-Kibice obliguje nas do zabrania głosu w sprawie bezpardonowych ataków na prezesa klubu.
Informujemy kategorycznie, że prezesa nie informowano o powyższym, i że z pewnością był sytuacją równie zaskoczony jak i piłkarze.
Informujemy także, że w/w prasa rządna sensacji nie poróżni nas z zarządem klubu czy też piłkarzami; wszyscy mamy jeden cel utrzymać Górnik Zabrze w ekstraklasie, a wszelkiego rodzaju nieporozumienia będziemy załatwiać w własnym gronie lub poprzez stosowne oświadczenie.
Jeszcze raz apelujemy do dziennikarzy w/w gazety o rzetelność i zrozumienie pewnych zachowań.

Ze sportowym pozdrowieniem
Stowarzyszenie Klub Sympatyków Górnika Zabrze

źródło: stowarzyszenie.net

Data: 2009-05-19 08:31:45
Autor: maciej
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Henryk "Plumski napisał:

[...]
Z dedykacją dla tych, którzy uważają, że zastraszanie to metoda pracy, a karki to spoko goście:
http://www.sport.pl/pilka/1,65063,6622850,Kibole_skopali_Adama_Majewskiego.html

Mam nieskrywaną nadzieję, że następni będą Kasperczak i Jędrych, a i grupowi twardziele spotkają się kiedyś z możliwością "bycia zmotywowanym" przez bandytów.

Data: 2009-05-19 09:05:20
Autor: bodyn
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
maciej pisze:
Henryk "Plumski napisał:

[...]
[...]

No widze ze motywacja coraz lepsza.
Ciekawe czy zwolennicy takiej motywacji by sie zgodizli aby ich tam motywowac w pracy

Data: 2009-05-19 14:54:31
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
bodyn pisze:
/.../
No widze ze motywacja coraz lepsza.
Ciekawe czy zwolennicy takiej motywacji by sie zgodizli aby ich tam motywowac w pracy

Nie dziwne, to jest, bo sponsorem jest Allianz.
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,6622695,Po_skandalu_na_treningu_Gornika__Sponsor_nie_widzi.html

"Motywowanie" piłkarzy Górnika...