"Motywowanie" piłkarzy Górnika...

Data: 2009-05-15 21:46:04
Autor: UGI
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.pl> napisał w wiadomości news:gukdd6$1v9$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Grupa stu szalikowców przerwała w piątek trening piłkarzy Górnika Zabrze. Zaskoczony trener Henryk Kasperczak odszedł na bok, a zawodnicy wysłuchali ostrej reprymendy. Potem upokorzeni musieli włożyć na siebie koszulki z hasłem "Nie wystarczy tylko biegać lub trochę się starać, z naszym herbem na sercu trzeba zapierdalać ".

Moje obawy powoli sie sprawdzaja. To jest bardzo niebezpieczne dla pilkarzy ze kapturowcy absolutnie nie przyjmuja do wiadomosci opcji spadku z Ekstraklasy. Cos czuje ze polowa z nich po ewentualnym spadku bedzie musiala zmienic barwy klubowe.

"Motywowanie" piłkarzy Górnika...