"Motywowanie" pi³karzy Górnika...

Data: 2009-05-15 20:04:13
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
Dnia Fri, 15 May 2009 20:46:26 +0200, Henryk \"Plumski\" Plumowski
napisał(a):

"Grupa stu szalikowców przerwała w piątek trening piłkarzy Górnika
Zabrze. Zaskoczony trener Henryk Kasperczak odszedł na bok, a zawodnicy
wysłuchali ostrej reprymendy. Potem upokorzeni musieli włożyć na siebie
koszulki z hasłem "Nie wystarczy tylko biegać lub trochę się starać, z
naszym herbem na sercu trzeba zapierdalać ".

Coś mi się tu nie podoba. Ja bym nie wyszedł do następnego meczu. W sumie kolejny przykład sprzymierzenia się prezesa z bandytyzmem.

Data: 2009-05-15 22:16:59
Autor: Cavallino
napisał(a):

[...]

I może tak byłoby lepiej, żeby ci, którzy z tym hasłem się nie utożsamiają dali sobie spokój z wychodzeniem na boisko.

Data: 2009-05-15 22:20:24
Autor: UGI
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

I mo¿e tak by³oby lepiej, ¿eby ci, którzy z tym has³em siê nie uto¿samiaj± dali sobie spokój z wychodzeniem na boisko.

Zgadzam sie ale w Zabrzu zaczynaja balansowac na linii. Samo zalozenie koszulek moze byloby wymowne ale z jakims humorem ale otoczenie w stu pilkarzy i "mêskie rozmowy" kojarza mi sie z czyms malo przyjemnym i wlasciwym.

Data: 2009-05-15 22:27:06
Autor: Cavallino
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
U¿ytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gukipu$559$1inews.gazeta.pl...

[...]

Je¶li inne ¶rodki nie skutkuj±, to mo¿e odrobina strachu pomo¿e.
BTW: Reissowi podobna sytuacja, aczkolwiek ma³o przyjemna kto wie czy dupska nie uratowa³a w sprawie korupcyjnej.

Data: 2009-05-15 23:02:37
Autor: Grzegorz Gawron
Cavallino pisze:
[...]

to, co piszecie, jest mocno kontrowersyjne.
A pisz±c wprost sankcjonujecie bandytów i dajecie im zgodê na przestêpstwo - usprawiedliwiaj±c ¿e w dobrej wierze.
Czy je¶li pó¼niej wpierdol± komu¶ bo uznaj± ¿e za ma³o siê stara³ to te¿ bêdzie ok? bo te¿ w dobrej wierze?

Grzesiek

Data: 2009-05-15 23:18:34
Autor: tees
Grzegorz Gawron pisze:

A pisz±c wprost sankcjonujecie bandytów i dajecie im zgodê na przestêpstwo - usprawiedliwiaj±c ¿e w dobrej wierze.

Imho - dok±d nie by³o rêkoczynów, to ca³e zdarzenie choæ niemi³e - mo¿na w pewnym stopniu staraæ siê zrozumieæ. Od wys³uchania ¿e ma siê "zap*** na meczu" jeszcze nikt nie umar³. Tym bardziej, ¿e pi³karze czêsto sobie swoje obowi±zki traktuj± bardzo lekko.

Czy je¶li pó¼niej wpierdol± komu¶ bo uznaj± ¿e za ma³o siê stara³ to te¿ bêdzie ok? bo te¿ w dobrej wierze?

Proste ¿e nie - s± granice, których siê nie przekracza, nawet jak w grê wchodz± du¿e emocje.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-15 23:31:17
Autor: UGI
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...

U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Czy je¶li pó¼niej wpierdol± komu¶ bo uznaj± ¿e za ma³o siê stara³ to te¿ bêdzie ok? bo te¿ w dobrej wierze?

Proste ¿e nie - s± granice, których siê nie przekracza, nawet jak w grê wchodz± du¿e emocje.

I w³a¶nie mój brak wiary (z zasady) w kapturowców powoduje, ¿e do dzisiejszych wydarzen nie powinno dojsc.

Data: 2009-05-15 23:37:03
Autor: tees
UGI pisze:

I w³a¶nie mój brak wiary (z zasady) w kapturowców powoduje, ¿e do dzisiejszych wydarzen nie powinno dojsc.

My¶lisz, ¿e kapturowcy (odpukaæ) wpieprz± pi³karzom Górnika dlatego, ¿e wcze¶niej ich odwiedzili na treningu?
Równie dobrze mog³oby nie byæ dzisiejszych odwiedzin, a móg³by siê zdarzyæ jutro czy pojutrze ³omot.

Dok±d tylko gadaj± (szczególnie je¶li maj± jakie¶ podstawy ¿eby pi³karzy mobilizowaæ) - to jeszcze idzie prze³kn±æ.

pzdrw
tees

ps. to czy taka rozmowa nie przyniesie odwrotnych rezultatów to ju¿ inna inszo¶æ...

Data: 2009-05-15 23:59:37
Autor: UGI
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...

U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

My¶lisz, ¿e kapturowcy (odpukaæ) wpieprz± pi³karzom Górnika dlatego, ¿e wcze¶niej ich odwiedzili na treningu?

Tego nie da sie przewidziec ale po co w ogole isc ta droga? To wyglada jakby wladze nad druzyna przejmowali kibice a nie zarzad. Przeciez to nie jest pierwsza tego typu sprawa w Zabrzu. Wczesniej Stowarzyszenie zakazalo pilkarzom wszelkiego imprezowania ( choc podobno w ramach "sportowego trybu zycia" wykluczone tez byly wizyty np. w MC Donaldsie :) ), ewentualne informacje mialy isc do zarzadu ale nie zdziwilbym sie gdyby kilku pilkarzy w nocnych klubach "spadlo ze schodów" a to juz dopuszczalne nie jest.

Poza tym ja mam jeszcze inne watpliwosci. Przeciez jutro z Odra wielkie zaangazowanie wcale nie musi przyniesc punktów a Stowarzyszenie samo pisze ze nie przyjmuje do wiadomosci mozliwosci spadku, czyli bardzo mozliwe ze smutek i zlosc z powodu nieutrzymania w lidze przesloni niektorym to, ¿e pi³karze bardzo sie starali.

Poza tym pilkarz nigdy nie bedzie gral na dluzsza mete dobrze jesli ciazy na nim jakas grozba. I co wazniejsze przestanie sie czuc w klubie bezpiecznie, tak na codzien. To tak jak z ogladaniem skoków narciarskich na zywo: jest zabawa ale jak ktorys z zawodników spadnie na g³owê zamiast telemakiem na nogi to zabawa znika, i juz tego dnia nie jej nie odzyskasz. W glowie pozostanie ten jeden upadek.

Równie dobrze mog³oby nie byæ dzisiejszych odwiedzin, a móg³by siê zdarzyæ jutro czy pojutrze ³omot.

Ale¿ odwiedziny mogly byc, 3,4 najwazniejszych czlonków Stowarzyszenia, pogadac na spokojnie, przemówic do pilkarzy. Taka ingerencje jeszcze bylbym w stanie zaakceptowac. Ale jesli dazymy do tego ze miejsce kibica jest wylacznie na trybunach to nie mozemy lamac tego postanowienia, nawet w imie slusznego celu.

Data: 2009-05-15 22:52:16
Autor: tomus_king
[...]

Tu jednak chodzi o Górnik, to b±d¼ co b±d¼ zas³u¿ony polski klub, dlatego i wymagania s± wiêksze. Zw³aszcza ¿e maj± na trybunach za ka¿dym razem mnóstwo kibiców. W przerwie zimowej trochê napompowano balonik, rozbudzono nadzieje, w Zabrzu odetchnêli z ulg±, rysyowa³a siê kolorowa przysz³o¶æ. Minê³o kilka miesiêcy a tu siê pali grunt pod nogami i nikt niewie dlaczego. Nie ¿ebym to pochwala³ ale w koñcu tu graj± doro¶li mê¿czy¼ni nie dzieci, a ta akcja kibiców to taka ostatnia deska ratunku, Kasperczak ju¿ nimi nie wstrz±¶nie. Niestety jest te¿ du¿e prawdopodobieñstwo ¿e w przypadku spadku, pi³karze mog± mieæ nie zaciekawe perspektywy...
 Ale póki co Górnik na wiosnê u siebie gra nie¼le, wiêc nie ma powodu by¶ nie wierzy³ ¿e nie wygraj± z Odr± czy Poloni±. A skoro tak pos³usznie w³o¿yli te koszulki to o to, ¿e bêd± ju¿ naprawde zapierdalaæ mo¿esz byæ pewien ;) --

Data: 2009-05-15 23:09:04
Autor: Smok Eustachy
Dnia Fri, 15 May 2009 22:52:16 +0000,  tomus_king napisaÅ‚(a):

 Ale póki co Górnik na wiosnÄ™ u siebie gra nieźle, wiÄ™c nie ma powodu
 byÅ›
nie wierzył że nie wygrają z Odrą czy Polonią. A skoro tak posłusznie
włożyli te koszulki to o to, że będą już naprawde zapierdalać możesz być
pewien ;)

No to skoro gra nieźle to skąd 100 troglodytów na treningu? W kupie tylko silni?

Data: 2009-05-16 10:43:42
Autor: UGI

U¿ytkownik " tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

W przerwie zimowej trochê napompowano balonik, rozbudzono nadzieje,
w Zabrzu odetchnêli z ulg±, rysyowa³a siê kolorowa przysz³o¶æ. Minê³o kilka
miesiêcy a tu siê pali grunt pod nogami i nikt niewie dlaczego.

Dobrze opisales sytuacje ale przed rozpoczeciem sezonu. W przerwie zimowej uwaznie obserwowano transfery ale zadnego wybuchu entuzjazmu nie bylo.

Niestety jest te¿ du¿e prawdopodobieñstwo ¿e w przypadku spadku, pi³karze
mog± mieæ nie zaciekawe perspektywy...

A ja mam wrazenie ze po spadku Gornik bylby w stanie utrzymac niemal wszystkich graczy w klubie. Jesli obawiac sie o jakies perspektywy, to wlasnie w pozniejszych relacjach z kibicami.

Ale póki co Górnik na wiosnê u siebie gra nie¼le, wiêc nie ma powodu by¶
nie wierzy³ ¿e nie wygraj± z Odr± czy Poloni±.

Wiec tym bardziej taka akcja nie jest potrzebna.

http://stowarzyszenie.net/images/news/pilkarzyki.jpg jak widac po tym zdjeciu ze strachu o siebie a nie w trosce o Górnika.

Data: 2009-05-16 12:21:06
Autor: tomus_king
> [...]

Dobrze opisales sytuacje ale przed rozpoczeciem sezonu. W przerwie zimowej uwaznie obserwowano transfery ale zadnego wybuchu entuzjazmu nie bylo.

Nie powiesz ¿e kibice byli wiêkszymi optymistami przed sezonem ni¿ przed rund± wiosenn±. Przecie¿ jako g³ówne z³o by³ przedstawiany Wieczorek, dlatego od Kasperczaka jeszcze jesieni± nie wymagano wiele, ale po jego zimowych transferach mia³ rozpocz±æ siê marsz w górê tabeli. I na pocz±tku przeciez tak by³o wygrana z Ruchem, remisy z Lechem i Legi±. Potem Górnik gra³ nierówno, na dodatek s±siedzi z tabeli znów uciekli. I tak zosta³o do dzi¶.
> [...]

A ja mam wrazenie ze po spadku Gornik bylby w stanie utrzymac niemal wszystkich graczy w klubie. Jesli obawiac sie o jakies perspektywy, to wlasnie w pozniejszych relacjach z kibicami.

W³a¶nie mi o te relacje z kibicami chodzi³o.
> Ale póki co Górnik na wiosnê u siebie gra nie¼le, wiêc nie ma powodu by¶
> nie wierzy³ ¿e nie wygraj± z Odr± czy Poloni±.

Wiec tym bardziej taka akcja nie jest potrzebna.

Pewnie mecz z £KS-em ich do tego sprowokowa³, a i odrazu przed wyjazdem do Cracovii chcieli ich zmoblizowaæ.

 A skoro tak pos³usznie
> w³o¿yli te koszulki to o to, ¿e bêd± ju¿ naprawde zapierdalaæ mo¿esz byæ
> [...]

Wiadomo nie jest to przyjemna sytuacja, ale pad³y mocne s³owa, do rêkoczynów czy u¿ycia si³y nie dosz³o. I tak dla dobra wszytskich miejmy nadzieje nie ju¿ dojdzie.

Data: 2009-05-16 09:45:17
Autor: tees
UGI pisze:

Tego nie da sie przewidziec ale po co w ogole isc ta droga? To wyglada jakby wladze nad druzyna przejmowali kibice a nie zarzad.

Wszystko wymusza sytuacja - a ¿e ta jest nadzwyczajna to i ¶rodki mog± byæ nadzwyczajne ;) Choæ oczywi¶cie przyznajê, tak jak pisa³em wcze¶niej ¿e  jest to ju¿ st±panie po cienkim lodzie.
Co do przejmowania w³adzy to bym nie przesadza³ - kibice ani nie chcieli wymusiæ ¿eby gra³ X zamiast Y, ani nie chcieli ¿eby klub np. zafundowa³ im darmowy wyjazd, czy te¿ wpuszcza³ za darmo kapturników na stadion. Chcieli, ¿eby pi³karze dali z siebie wszystko - bo tego w kilku meczach ewidentnie zabrak³o.

Ale¿ odwiedziny mogly byc, 3,4 najwazniejszych czlonków Stowarzyszenia, pogadac na spokojnie, przemówic do pilkarzy.

Na pewno bardzo by to nimi wstrz±snê³o :) Podejrzewam, ¿e takie rozmowy z trenerem, zarz±dem i innymi upowa¿nionymi to oni maj± co tydzieñ je¶li nie czê¶ciej ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 10:07:13
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
Pewna osoba, czyli tees
o¶wiadczy³a nam oto tak, jak widaæ poni¿ej:

[...]

Wstrz±snê³o; setka czeka przed budynkiem i "zachêca" tych co w ¶rodku...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-16 10:55:49
Autor: UGI
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...

U¿ytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Wszystko wymusza sytuacja - a ¿e ta jest nadzwyczajna to i ¶rodki mog± byæ nadzwyczajne ;)

Ale zarzad nie wykorzystal jeszcze pelnego wachlarzu mozliwosci. Kary finansowe, obciecie premii, sadzanie na lawkach.

Chcieli, ¿eby pi³karze dali z siebie wszystko - bo tego w kilku meczach ewidentnie zabrak³o.

Potem beda chcieli tego, potem tamtego. Generalnie watek dochodzenia do wladzy przez kibiolie byl walkowany wiele razy i w zadnym przypadku nie wyszlo to na zdrowie klubu.

Na pewno bardzo by to nimi wstrz±snê³o :)

Nie wiem co lepsze, brak wstrzasu czy taki, po ktorym pilkarze beda niepewnie chodzili po ulicy. Przekaz Torcidy jest dla mnie jasny. Albo wygraja te mecze albo moga szukac klubu bo w Zabrzu im nie dadza pograc.

Data: 2009-05-16 18:41:40
Autor: tees
UGI pisze:

Nie wiem co lepsze, brak wstrzasu czy taki, po ktorym pilkarze beda niepewnie chodzili po ulicy. Przekaz Torcidy jest dla mnie jasny. Albo wygraja te mecze albo moga szukac klubu bo w Zabrzu im nie dadza pograc.

¯eby podsumowaæ i zakoñczyæ. Ja osobi¶cie te¿ raczej jestem przeciwko takim wizytom, ale rozumiem te¿ rozgoryczenie i ¿al kibiców - którzy spodziewali siê ¿e z Alianzem i Kasperczakiem wróc± z³ote lata.

A wiêc - ¼le ¿e poszli, dobrze ¿e jak ju¿ poszli - nikogo nie tknêli i skoñczy³o siê na rozmowie.

.... która przynios³a jak widaæ efekt ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 06:49:59
Autor: Przemek Budzyñski
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³(a):
My¶lisz, ¿e kapturowcy (odpukaæ) wpieprz± pi³karzom Górnika dlatego, ¿e wcze¶niej ich odwiedzili na treningu?

zacznijmy od tego, ¿e w porz±dnym klubie, z porz±dn± ochron± i organizacj± takie odwiedziny nie maj± szans na odbycie siê. W Realu Madyrt mogli siê tylko ograniczyæ do wywieszenia transparentu za p³otem. O otaczaniu graczy mogliby sobie pomarzyæ. Kibol nie ma prawa wej¶cia do strefy zawodników /boisko. szatnia/ i tyle, po krzyku. Ale to musi byæ klub, a nie burdel, w którym kibolia rz±dzi, a nie prezes....

Data: 2009-05-16 09:49:23
Autor: tees
Przemek Budzyñski pisze:

[...]

Ale co to ma wspólnego z tym o czym pisali¶my? Wiadomo, ¿e tak powinno byæ, ale w Polsce (a tak¿e w kilku innych krajach np. Grecji) tak nie jest i jeszcze d³ugo tak nie bêdzie. Teraz mo¿na siê zastanowiæ, czy w zaistnia³ej sytuacji taka "swoboda" mo¿e daæ jakie¶ dora¼ne plusy, czy te¿ tylko i wy³±cznie zaszkodzi.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 13:02:03
Autor: Przemek Budzyñski
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Ale co to ma wspólnego z tym o czym pisali¶my?

zwyk³a uwaga porz±dkowa.  Wiadomo, ¿e tak powinno
[...]

przestêpstwo daj±ce korzy¶ci? Ba, pewnie.....mo¿e dac.....

Data: 2009-05-16 10:15:52
Autor: Robert Gosik
[...]

Zacznijmy od tego, ze przyklad wydumany i smieszny.

Przypomnij mi kiedy ostatnio Real, mimo swojego budzetu byl pewniakiem do spadku?
Jego sasiad Atletico w sytuacji podobnej do Gornika, o dziwo, mial rowniez wizyte kibicow na treningu.
No ale tam pewnie tez nie porzadny klub bez ochrony i organizacji.

Pilkarze, jakze porzadnej, Chelsea niedawno grozili i o malo nie zlinczowali sedziego.
Jak powinna brzmiec slowo analogiczne do kibola dla pilkarza?
Kibice tego klubu groza za to sedziemu smiercia. Jak myslisz kibice Gornika grozili smiercia za spadek, czy "oklepem"?

Data: 2009-05-16 13:00:32
Autor: Przemek Budzyñski
Robert Gosik <robert.gosik@usuntoaster.pl> napisa³(a):
Zacznijmy od tego, ze przyklad wydumany i smieszny.

poczucie humoru mam zgo³a niekibolskie.

Przypomnij mi kiedy ostatnio Real, mimo swojego budzetu byl pewniakiem do spadku?

ROTFL. To ci argument. O hierarchii warto¶ci i celów w ogóle kiedy¶ slyszale¶?

Jego sasiad Atletico w sytuacji podobnej do Gornika, o dziwo, mial rowniez wizyte kibicow na treningu.
No ale tam pewnie tez nie porzadny klub bez ochrony i organizacji.

jesli mia³ - to tak, owszem. Zreszt± Atletico Madryt i jego walniêty prezes to w³asnie znakomity przyk³ad bezho³owia.

Pilkarze, jakze porzadnej, Chelsea niedawno grozili i o malo nie
zlinczowali
sedziego.

LOL, gdzie¶ Ty to widzial i slyszal, w kinie nocnym? Masz to gdzie¶ nagrane, jak zapowiadajj±, ¿e mu obij± mordê?

Jak powinna brzmiec slowo analogiczne do kibola dla pilkarza?
Kibice tego klubu groza za to sedziemu smiercia.

mo¿e otaczaj±c go na ulicy? A jesli gro¿± mu telefonicznie, to gro¿± bezkarnie, taa? Bez zainteresowania policji?

O czym ty w ogole pieprzysz, kolego?  W przypadku pogró¿ek listowych bad¼ telefonicznych organizacja w klubie ma siê jak ryba do roweru. w przypadku  w³a¿enia bandytow na trenig sytuacja jest ju¿ inna. Klub UMO¯LIWIAJ¡C i NIE INTERWENIUJAC w takiej sytuacji jak zabrzañska staje siê wspolnikiem przestepców.Tak, przestêpców, bo gro¿enie "oklepem" jak ty to ¶licznie po kibolsku nazywasz, to przestepstwo wg kk.
Jak myslisz kibice Gornika grozili smiercia za spadek, czy "oklepem"?

róznica tylko paragrafu. Przestêpstwo w ka¿dym przypadku.

Data: 2009-05-16 00:34:03
Autor: Cavallino
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
U¿ytkownik "Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

to, co piszecie, jest mocno kontrowersyjne.
A pisz±c wprost sankcjonujecie bandytów

Bandytów?
Bo pogrozili rozpuszczonym skórokopom?

i dajecie im zgodê na przestêpstwo - usprawiedliwiaj±c ¿e w dobrej wierze.
Czy je¶li pó¼niej wpierdol± komu¶ bo uznaj± ¿e za ma³o siê stara³ to te¿ bêdzie ok? bo te¿ w dobrej wierze?

Zale¿y czy faktycznie siê stara³. ;-)

Data: 2009-05-15 23:07:14
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
Dnia Sat, 16 May 2009 00:34:03 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Gawron"
<"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

to, co piszecie, jest mocno kontrowersyjne. A piszÄ…c wprost
sankcjonujecie bandytów

Bandytów?
Bo pogrozili rozpuszczonym skórokopom?

Paragraf na to jest?

Data: 2009-05-16 01:10:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.15.23.07.43Eustachy.pl...
[...]

Słownik języka polskiego zawiera termin "bandyta" zgodny z powyższym?

Data: 2009-05-16 14:14:21
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
Dnia Sat, 16 May 2009 01:10:12 +0200, Cavallino napisał(a):
/..../
Słownik języka polskiego zawiera termin "bandyta" zgodny z powyższym?

No.

Data: 2009-05-17 12:20:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.05.16.14.14.54Eustachy.pl...
Dnia Sat, 16 May 2009 01:10:12 +0200, Cavallino napisał(a):
/..../
Słownik języka polskiego zawiera termin "bandyta" zgodny z powyższym?

No.

Ciekawe, bo ja nie znalazłem.
Możesz zacytować?

Data: 2009-05-16 08:10:11
Autor: bodyn
Cavallino pisze:
[...]

A pozniej pogroza paru innym osoba. A moze to robie na codzien?
Tak najlepiej aby rzadzily kotlety bez karkow.

Data: 2009-05-16 11:52:54
Autor: Grzegorz Gawron
Cavallino pisze:
[...]

wiesz, gdyby do mnie do firmy przyszed³ partner z karkiem, i zagrozi³, ¿e je¶li nie we¼miemy jednego kontraktu to on ¿e tak siê wyrazi wyci±gnie konsekwencje s³u¿bowe ale nieformalne, to wezwa³bym policjê.

I szczerze mówi±c  staram siê, ale nie widzê wielkiej ró¿nicy pomiêdzy tymi sytuacjami.

Grzesiek

Data: 2009-05-16 12:04:45
Autor: Cavallino
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
U¿ytkownik "Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gulpf5$ddq$1node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:
[...]

To wzywaj, a nie zawracaj gitary.

Data: 2009-05-16 13:38:21
Autor: bodyn
Cavallino pisze:
[...]

Ach ten brak argumentow. Myslalem ze grupa dyskusyjna jest wlasnei od zawracania gitary.
zawsze mozesz nie czytac

Data: 2009-05-16 14:04:01
Autor: Grzegorz Gawron
[...]

masz na my¶li ¿e mam wezwaæ policjê na stadion Górnika?
Dobre :)

Grzesiek

Data: 2009-05-16 14:18:42
Autor: Cavallino
[...]

Doniesienie o pope³nieniu przestêpstwa, je¶li Twoim zdaniem takowe zasz³o.

Data: 2009-05-18 09:18:18
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:

To wzywaj, a nie zawracaj gitary.

Przciez Cavalino to ten z bicia wlasnych kibicow bo nei udaja maply.

Wiec dalsza dyskusja z wielbicielem bandytyzmu jest bezcelowa.

A powaznie przeciez to Jedrych napuscil tych "debili"

Data: 2009-05-15 23:27:44
Autor: ISS
"Motywowanie" pi³karzy Górnika...
Co¶ mi siê tu nie podoba. Ja bym nie wyszed³ do nastêpnego meczu. W sumie
kolejny przyk³ad sprzymierzenia siê prezesa z bandytyzmem.

-- -- -

cos mi sie wydaje, ze ta sprawa moze sie skonczyc jedynie fatalnie dla Gornika, zamiast skoncentrowac sie przed meczem na grze i przeciwniku, pilkarze ze strachem w oczach przed tymi zakapturzonymi terrorystami beda zmuszenii nerwowo wymieniac podania w najblizszych, decydujacych meczach. Taki bandytyzm i wrecz mafijne pogrozki - to znakomity pretekst by szybciutko zostawic klub i pojsc tam, gdzie warunki do pracy - mniej lub bardziej wydajnej nie zahaczaja o dzungle pelna agresywnych czlekoksztaltnych. Nie zdziwie sie jak w ramach protestu przed wspomnianym zachowaniem tzw. kibicow - pilkarze po prostu oddadza mecz bez walki albo wydadza stosowne oswiadczenie, ze co jak co ale do sportowej walki na boisku nie mozna motywowac ich strachem i grozbami.

ISS

"Motywowanie" pi³karzy Górnika...