"Motywowanie" piłkarzy Górnika...

Data: 2009-05-16 08:07:47
Autor: bodyn
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Może chcieli dobrze, ale coś czuję że skutek będzie wręcz odwrotny, niestety...
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,6613898,Fani_Gornika_kazali_zalozyc_pilkarzom_koszulki___Nie.html

Ja bym nie wyszedl na nastepny mecz. Ale to ladnei moze przyspieszyc spadek.
Pilakrze oleja i pouciekaja z klubu. Kto by sie chcial zadawac z chamami w kapturach.

Data: 2009-05-16 10:41:35
Autor: Andy
"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message news:gull7j$r5c$1inews.gazeta.pl...
Ja bym nie wyszedl na nastepny mecz.

W takim razie nadawalbys sie do gry w Dyskobolii Grodzisk lub Kmicie Zabierzow, a nie w klubie, w ktorym jest presja na wygrywanie.

Ale to ladnei moze przyspieszyc spadek.
Pilakrze oleja i pouciekaja z klubu. Kto by sie chcial zadawac z chamami w kapturach.

Tia, kolejna zlota mysl. Jakos bylo w Polsce juz pare przypadkow zastraszania pilkarzy, gdy wykazywali braki ambicji i nie spowodowalo to zadnego exodusu pilkarzy.

Data: 2009-05-16 11:34:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A wręcz przeciwnie, stopień ambicji z miejsca im wzrastał.
Bezkarność rozbestwia piłkarzy, w końcu co im się stanie jak spadną?
W try miga znajdą nowego pracodawcę.
Po co więc się wysilać?

Data: 2009-05-16 13:37:23
Autor: bodyn
Cavallino pisze:

A wręcz przeciwnie, stopień ambicji z miejsca im wzrastał.
Bezkarność rozbestwia piłkarzy, w końcu co im się stanie jak spadną?
W try miga znajdą nowego pracodawcę.
Po co więc się wysilać?
Czyli jakby najslabszemu pilkarzowi Gornika spuszczac lomot co tydzien to byliby mistrzami?
Gorzej jakby wszyscy to zaczeli stosowac. Wtedy trzeba by dwom najgorszym, trzem...

Data: 2009-05-16 13:35:56
Autor: bodyn
Andy pisze:
"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message news:gull7j$r5c$1inews.gazeta.pl...
Ja bym nie wyszedl na nastepny mecz.
..

W takim razie nadawalbys sie do gry w Dyskobolii Grodzisk lub Kmicie Zabierzow, a nie w klubie, w ktorym jest presja na wygrywanie.
A i dlaczego niby mialbym si enastawiac. Nieprzyjalby mnie inny klub Ekstraklasy czy jak?
Ze nei lubei bys zastraszany?

[...]

E jak bylo pare przypadkow to spoko.
Bylo pare przypadkow zadym na stadionach wiec staje sie to norma.Wiec tez spoko.

Zobaczymy co wyniknie  z tego. Niemniej ja(nie wiem jak ty) nie lubi jak ktos mnie straszy.
Ale rozne rzeczy lubia rozni ludzie.

Data: 2009-05-16 14:24:03
Autor: Smok Eustachy
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Dnia Sat, 16 May 2009 13:35:56 +0200, bodyn napisał(a):
/..../
E jak bylo pare przypadkow to spoko.
Bylo pare przypadkow zadym na stadionach wiec staje sie to norma.Wiec
tez spoko.

Paru gości dostało kosę więc spoko...

Data: 2009-05-16 15:40:22
Autor: Andy
"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message news:gum8et$ath$1inews.gazeta.pl...
A i dlaczego niby mialbym si enastawiac. Nieprzyjalby mnie inny klub Ekstraklasy czy jak?
Ze nei lubei bys zastraszany?

Moglbys wykazac minimum szacunku dla grupowiczow i pisac po polsku a nie po bodyniowemu?

Data: 2009-05-18 09:19:27
Autor: Jan Strybyszewski
Andy pisze:
[...]

Presje to chyba ty z kolegami na babci torebke na miescie wywierasz.

To jest zwyczajny napad a ze bez pobicia to tylko do 2 lat wiezienia

Data: 2009-05-17 12:43:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:gull7j$r5c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dramatyzujesz.
"Wizyta kibiców na naszym piątkowym treningu? Przyjmujemy to z satysfakcją. Kibice nam pomogli. Cieszymy się, że są z nami - zadziwił wszystkich na pomeczowej konferencji trener Kasperczak."

Data: 2009-05-17 20:32:49
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Pewna osoba, czyli Cavallino
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

"Wizyta kibiców na naszym piątkowym treningu? Przyjmujemy to z
satysfakcją. Kibice nam pomogli. Cieszymy się, że są z nami -
zadziwił wszystkich na pomeczowej konferencji trener Kasperczak."

W takim razie mogło to wyglądać inaczej, niż piszą media...(?)
;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-17 21:06:46
Autor: tees
"Motywowanie" piłkarzy Górnika...
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

W takim razie mogło to wyglądać inaczej, niż piszą media...(?)
;-)

Raczej Kasperczak nie chce, żeby jego zaprosili do kółeczka następnym razem.

pzdrw
tees

"Motywowanie" piłkarzy Górnika...