Motywy zamachu?

Data: 2013-04-12 08:10:17
Autor: Trybun
Motywy zamachu?
W dniu 2013-04-11 11:53, Klin > pisze:

1[...]

Na mój nos to żaden z tych punktów nie był głównym powodem. Chodziło o gaz łupkowy..Przypuszczalnie jest spora kasa do wzięcia, a kacap był pewien że L. Kaczyński na pewno będzie przeciwny ich udziałowi. A po zniszczeniu Leppera i jego Samoobrony przez Jarosława nikt nie ma wątpliwości że Lech zostanie przez kolesi namaszczony na reelekcję.. Wiedział to także kacap, no i zrobił to co zrobił.

Data: 2013-04-12 10:02:53
Autor: xan
Motywy zamachu?
W dniu 12.04.2013 08:10, Trybun pisze:
[...]

Wydobycie gazu łupkowego to nam zablokują amerykanie, oni na tym trzepią kasę, po co im konkurencja w europie. Zresztą USA i tak wykupiła większość pozwoleń na odwierty testowe.

Data: 2013-04-12 16:49:27
Autor: jr
Motywy zamachu?

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kk8f3d$bep$2news.icm.edu.pl...

| Wydobycie gazu łupkowego to nam zablokują amerykanie, oni na tym trzepią
| kasę, po co im konkurencja w europie. Zresztą USA i tak wykupiła
| większość pozwoleń na odwierty testowe.

W Polsce?
Jesli tak, to wspaniale - komuch ich nie wykupi (nie wazne czy polski czy ruski).

Data: 2013-04-13 08:27:13
Autor: Trybun
Motywy zamachu?
W dniu 2013-04-12 10:02, xan pisze:
[...]

Ja stawiam na interes Rosji w tej sprawie. I to niekoniecznie oni chcą mieć udziały w naszym gazie. Gazprom ma dosyć swojego, tradycyjnego gazu.

Data: 2013-04-13 21:32:43
Autor: jr
Motywy zamachu?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkatt3$cci$1node2.news.atman.pl...

| Ja stawiam na interes Rosji w tej sprawie. I to niekoniecznie oni chcą
| mieć udziały w naszym gazie. Gazprom ma dosyć swojego, tradycyjnego gazu.

A wiesz co to jest monopol? Jak sie ma wszystkie udzialy, to mozna dyktowac ceny i wlasnie postkomusza Rosja do tego zmierza.

Motywy zamachu?