Mount Everest kretynizmu sekciarskiego oszusta!

Data: 2010-05-09 10:15:15
Autor: karwanjestdebilem
Mount Everest kretynizmu sekciarskiego oszusta!
Komorowski, człowiek WSI. I cieszy się, że będzie w Moskwie - mówił na antenie Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk. I ostrzegał, że podczas wyborów prezydenckich "będą przekręty nie z tej ziemi". Kręcić mają "służby".
Czwartek w nocy. Na antenie Radia Maryja szef rozgłośni i poseł PiS Antoni Macierewicz, który po katastrofie pod Smoleńskiem jest stałym komentatorem stacji.

- Przy tych wyborach przecież to będą przekręty nie z tej ziemi! - woła o. Rydzyk. - Widzimy przecież: Komorowski, człowiek WSI - ja cytuję pana Szaniawskiego. Pan milczy, nie wiem... [zwracając się do Macierewicza]. W każdym razie ja tu czytam pana profesora Szaniawskiego, który obserwuje to wszystko, zresztą za "Naszym Dziennikiem", jeżeli coś przekręcam, to proszę sobie sprawdzić.

Chodzi o opublikowany w środę tekst Józefa Szaniawskiego "Pojednanie z Rosją". Autor pisze m.in.: "Na Kremlu właśnie się zastanawiają, który z Polaków najlepiej rządziłby Rzeczpospolitą z punktu widzenia rosyjskiej racji stanu. Tak samo niegdyś zastanawiali się Piotr I, Katarzyna II, Stalin, Chruszczow, Breżniew, a na sam koniec Gorbaczow. Gdyby to zależało dzisiaj od moskiewskich decydentów, to zrobiliby wszystko, aby wyeliminować Jarosława Kaczyńskiego, natomiast postawiliby na Bronisława Komorowskiego. (...) Komorowski już od wielu lat był zwolennikiem polityki pojednania między Polską a Rosją. Był m.in. zdecydowanym przeciwnikiem rozwiązania WSI - spadkobierczyni WSW, czyli filii zbrodniczego sowieckiego GRU".

- Obawiam się, że te służby, nie wiem jakie, ale one będą kręciły - ciągnął o. Rydzyk. - A ci, którym zależy na tym, oni mają media, są wszędzie, umacniają się coraz bardziej - to przekręty będą nie z tej ziemi. Dzisiaj mi jeszcze ludzie opowiadali, jakie były przekręty, ciągle to do nas dochodzi, jakie oszustwa na oczach. A teraz jeszcze to wszystko jest skomputeryzowane, kto robił tę komputeryzację, to chyba wszyscy wiedzą, prawda?

- System komputerowy jest zrobiony przez jednego z oligarchów w końcu lat 90. - odpowiedział Macierewicz.

- Powiązany z kim? - pytał o. Rydzyk. - A więc proszę bardzo, to będzie taki system... Czy myślicie o tym, żeby zabezpieczyć komisje?

Szef Radia Maryja opowiadał, że podczas poprzednich wyborów prezydenckich Donalda Tuska popierali Niemcy. Wytknął również Komorowskiemu, że 9 maja jako pełniący obowiązki głowy państwa poleci razem z gen. Wojciechem Jaruzelskim do Moskwy, by świętować rocznicę zakończenia II wojny światowej (taki sam wyjazd planował również prezydent Lech Kaczyński).

- Proszę zobaczyć przed tamtymi wyborami, jak tu przyjeżdżała Merkel, żeby popierać Tuska. Zapomnieliśmy? A ile pieniędzy dawały fundacje niemieckie na tamtą kampanię. I komu. A tutaj jeszcze Wschód. I pełniący obowiązki prezydenta cieszy się, że 9. [maja] będzie w Moskwie. To znaczy dobrze, trzeba pojednania, ale leci razem z Jaruzelskim.

 http://wyborcza.pl/1,75248,7856249,O__Rydzyk_sugeruje__ze_wybory_beda_sfalszowane.htmlPrzemysław Warzywny-- "Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby onsprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ"już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miałkontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-09 10:18:04
Autor: karwanjestdebilem

--

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-09 11:03:27
Autor: cyc

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs5r3t$qtd$1inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.pl/1,75248,7856249,O__Rydzyk_sugeruje__ze_wybory_beda_sfalszowane.html

-- Przemysław Warzywny

Czuje , ze przegra jego kandydat teraz a pozniej partia , ktora rzadzi .
Z oczywistych powodow boi sie bo po tych wyborach wladza najprawdopodobniej w koncu wezie sie za niego i prawo bedzie mialo zastosowanie rowniez do niego i jego wyczynow .

cyc

Data: 2010-05-09 15:31:18
Autor: cyc
cuchnie rzydem z czerskiej

Użytkownik "EUR" <euro@euro.pl> napisał w wiadomości news:hs5vmh$k4q$1speranza.aioe.org...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote

Czuje , ze przegra jego kandydat teraz a pozniej partia

te przeczucia to ty masz komuchu od ladnych kilku lat, no jakos nie moga ci sie spelnic.

Skad u Ciebie tyle "inteligentnych" wypowiedzi   ? przeciez inteligencje najczesciej sie dziedziczy a parobki raczej nia nigdy nie grzeszyli .

cyc

Data: 2010-05-09 15:46:32
Autor: cyc
cuchnie rzydem z czerskiej

Użytkownik "EUR" <euro@euro.pl> napisał w wiadomości news:hs6e0u$bjr$1speranza.aioe.org...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote

Skad u Ciebie tyle "inteligentnych" wypowiedzi   ?

kupuje na targu razem ze swiezymi jajkami

przeciez inteligencje najczesciej sie dziedziczy a parobki raczej nia nigdy nie grzeszyli .

jestes funkcjonalnym analfabeta dlatego, ze nie miales czego po ojcu dziedziczyc, a matka kiedy ja o to pytales, odpowiadala ci "muuuu..." ?

Z takim "inteligentem " nie mam szans w pyskowce .
Wysiadam .

cyc

Data: 2010-05-09 11:00:15
Autor: cyc

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs5quj$qj3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tylko przypomne , ze Szaniawski "autorytet " do ktorego odwoluje sie Rydzyk , wslawil sie tym , ze zrobil z Kuklinskiego bohatera .

cyc

Data: 2010-05-09 12:33:09
Autor: cirrus
[...]

Wniosek jest prosty, sekciarz jest pewny przegranej Kaczora.

--
stevep

Mount Everest kretynizmu sekciarskiego oszusta!