Mova kończy swoją działalność

Data: 2012-09-14 08:16:26
Autor: Dominik & Co
Mova kończy swoją działalność
Dnia 13.09.2012 Damian News <serwis@serwis.net.pl> napisał/a:

Informujemy, że dnia 30.09.2012 r. sieć telekomunikacyjna Mova kończy swoją działalność, do tego czasu możliwe jest korzystanie ze wszystkich usług

Należało się tego spodziewać, od początku nie mieli pomysłu
na biznes. Ale za to mam po nich w spadku nie najgorszy numer :-)

Kurcze mam tam na koncie 200 zł czy można to jakoś odzyskać czy raczej przepadnie, bo za Chiny ludowe tego nie wygadam.

Zawsze możesz wykorzystać na jakieś sms premium.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-09-14 21:49:35
Autor: zabezp
Mova kończy swoj± działalno¶ć
Zawsze możesz wykorzystać na jakie¶ sms premium.

No wła¶nie, może kto¶ potwierdzić,  że co¶ takiego mu się udało.
Ja dzisiaj chciałem doładować takim sms konto na chomiku i nic z tego, tylko komunikat w stylu : Nie udana próba wysłania wiadomo¶ci.

Mova kończy swoją działalność