Mova kończy swoją działalność

Data: 2012-09-13 22:52:34
Autor: Damian News
Mova kończy swoją działalność
http://www.carrefourmova.pl/
Szanowni Państwo,

Informujemy, że dnia 30.09.2012 r. sieć telekomunikacyjna Mova kończy swoją działalność, do tego czasu możliwe jest korzystanie ze wszystkich usług telekomunikacyjnych.

Kurcze mam tam na koncie 200 zł czy można to jakoś odzyskać czy raczej przepadnie, bo za Chiny ludowe tego nie wygadam.

Damian

Data: 2012-09-13 23:51:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 13 Sep 2012 22:52:34 +0200, Damian News napisał(a):

Kurcze mam tam na koncie 200 zł czy można to jakoś odzyskać czy raczej przepadnie, bo za Chiny ludowe tego nie wygadam.

Spytaj w maglu.

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-09-14 07:53:10
Autor: DooMiniK
On 13/09/2012 22:51, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Thu, 13 Sep 2012 22:52:34 +0200, Damian News napisał(a):

Kurcze mam tam na koncie 200 zł czy można to jakoś odzyskać czy raczej
przepadnie, bo za Chiny ludowe tego nie wygadam.

Spytaj w maglu.

A gdzie indziej ma pytać?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-14 10:29:10
Autor: Damian Niusy
Mova kończy swoją działalność
Witam

Spytaj w maglu.

Śmieszne nie ma co.

Widzisz UKE nałożył na nich karę i kazał mi wypłacić 2 stówki. Zamiast kasy
dostałem starter SIM z nowym numer z doładowaną kwotą 200 zł. Chciałem go
dać dziecku bo zapewniono mnie że ważność środków jest bezterminowa. Nie
dojść że na wykorzystanie mam tylko  jeden miesiąc (nie miałem zamiaru
go doładowywać w najbliższym czasie) to teraz jeszcze zwijają interes. Chcę
przynajmniej część kasy uratować.

Damian

Data: 2012-09-14 03:06:48
Autor: krzysztofsf
Mova kończy swoją działalność
On 14 Wrz, 10:29, "Damian Niusy" <a...@wp.pl> wrote:
Witam

> [...]

go doładowywać w najbliższym czasie) to teraz jeszcze zwijają interes. Chcę

A kontaktowales sie z plusem jak z posiadanymi srodkami przy
przeniesieniu karty do nich?

Data: 2012-09-14 12:57:21
Autor: Damian Niusy
Mova kończy swoją działalność
Witam,

[...]

Z plusem nie kontaktowałem Sie jakoś ich nie lubię.
Myślisz że jak chodzą na ich sieci to kasę też przeniosą ?

Ale jest światełko w tunelu. Dostałem od taki taką odpowiedź
"Należy zarejestrować numer w naszej sieci.
Po rejestracji numeru będzie możliwość odzyskania środków poprzez
formularz zgłoszeniowy który pojawi się najpóźniej w poniedziałek."

Myślę że info przyda się też innym klientom Mova

Data: 2012-09-14 13:43:42
Autor: Pawel G.
Mova kończy swoją działalność
Witam,

W odpowiedzi na maila od Damian Niusy
z dnia: 2012-09-14 12:57:
[...]

Jak padało GaduAir to oddawali kasę tylko tym co likwidowali numery (trwało to miesiąc od dnia likwidacji sieci). Ci co przenosili do innych sieci tracili kasę bezpowrotnie.

Paweł

Data: 2012-09-14 15:17:31
Autor: Damian Niusy
[...]

Dobrze wiedzieć.
Ale zarejestrować i tak trzeba więc zobaczymy.
Szkoda bo fajny numer mam :)

Data: 2012-09-14 19:33:58
Autor: J.F
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości
[...]

A jaki plus ma interes w doplacaniu dwoch stowek do klienta ?

Kiedy ta kara nalozona ? Moze jeszcze jest w miare przyzwoity czas i mozna odpisac ze nakazano _wyplacic_, a nie utopic w SIM, i czy oni na koniec chca zalapac kolejne dwie kary ?

A tak swoja droga ... operator konczacy dzialalnosc chyba powinien zwrocic srodki z prepaidow ?

J.

Data: 2012-09-14 18:52:29
Autor: Animka
W dniu 2012-09-14 10:29, Damian Niusy pisze:
[...]

dojść Ĺźe na wykorzystanie mam tylko  jeden miesiąc (nie miałem zamiaru
go doładowywać w najbliższym czasie) to teraz jeszcze zwijają interes. Chcę
przynajmniej część kasy uratować.

Doładuj komuś swoimi środkami telefon.

--
animka

Data: 2012-09-14 08:16:26
Autor: Dominik & Co
Dnia 13.09.2012 Damian News <serwis@serwis.net.pl> napisał/a:

Informujemy, że dnia 30.09.2012 r. sieć telekomunikacyjna Mova kończy swoją działalność, do tego czasu możliwe jest korzystanie ze wszystkich usług

Należało się tego spodziewać, od początku nie mieli pomysłu
na biznes. Ale za to mam po nich w spadku nie najgorszy numer :-)

Kurcze mam tam na koncie 200 zł czy można to jakoś odzyskać czy raczej przepadnie, bo za Chiny ludowe tego nie wygadam.

Zawsze możesz wykorzystać na jakieś sms premium.

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-09-14 21:49:35
Autor: zabezp
Mova kończy swoją działalność
Zawsze możesz wykorzystać na jakieś sms premium.

No właśnie, może ktoś potwierdzić,  że coś takiego mu się udało.
Ja dzisiaj chciałem doładować takim sms konto na chomiku i nic z tego, tylko komunikat w stylu : Nie udana próba wysłania wiadomości.

Data: 2012-10-01 00:01:45
Autor: PiotRek
Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:50524792$1news.home.net.pl...
[...]

Jeszcze działa...
;-)

Piotr

Data: 2012-10-01 00:46:25
Autor: Piotr M
W dniu 13.09.2012 o 22:52 Damian News <serwis@serwis.net.pl> pisze:

Informujemy, że dnia 30.09.2012 r. sieć telekomunikacyjna Mova kończy  swoją działalność

Zastanawia mnie, po co firmy pchają się w MVNO skoro to ma tak krótkie  nogi. Czy to działania stricte marketingowe, czy naprawdę liczą na  ugryzienie kawałek tortu. Chyba te pierwsze..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Mova kończy swoją działalność