Move i Natal - no to teraz widac jak to w realu działa

Data: 2010-06-07 12:50:58
Autor: Katanka
Move i Natal - no to teraz widac jak to w realu działa
Najnowsze filmiki.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,7978935,Nowe_filmiki_z_Move_i_Natalem.html

Move przypomina mi Wiilota z Sensor+, Natal przypomina mi Eyetoya. Zobaczcie jak dokładny jest Move, szczególnie widać to podczas strzelania z łuku. Zobaczcie jakie lagi ma Natal. Do tej pory byłem przekonany, że Natal będzie wyglądał jak ten projekt prezentowany na E3 w 2009 roku, a teraz widzę, że to była tylko ściema. Matko, jak się nie mogę doczekac E3 2010!

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-07 14:32:01
Autor: Artur Bross
On 2010-06-07 12.50, Katanka wrote:
Najnowsze filmiki.

[...]

Ludzie... ;-) Kto jak kto, ale my GRACZE powinniśmy już dawno nauczyć się, że różnice pomiędzy zapowiedziami a produktami końcowymi są OGROOOOOOOOOMNE.

I nie pomoże tutaj żadna kasa MS, bo często wielu tak myśli. Zasady są proste i zawsze takie same: wyżej chu... nie podskoczysz.

Kiedy mówiło się na tej grupie, że MOVE będzie lepsze, bo SONY miało już doświadczenia z EyeToy - nikt nie chciał wierzyć.

To nie jest religia (!) żeby zakładać, że wszystko będzie dobrze. To proste, ekonomiczne i technologiczne prawa rynku: podobnie jak PS3 jest lepsze od iksboksa 360. I nie ma co płakać.

Niektórzy myśleli, że NATAL uratuje MS z "chwilowego" letargu. Gnypkopodobni nie mogli się doczekać, bo MS nie kłamie??? A teraz taki wstyd...

:-P

Data: 2010-06-07 15:42:12
Autor: Czezare
Artur Bross pisze:

Niektórzy myśleli, że NATAL uratuje MS z "chwilowego" letargu. Gnypkopodobni nie mogli się doczekać, bo MS nie kłamie??? A teraz taki wstyd...

:-P
Wstyd to bedzie, ale dla Sony jak zaprezentowana na filmiku walka na miecze za posrednictwem Move`a bedzie tak kalecznie i nieudolnie wygladac...

Pozdr
Cz.

Data: 2010-06-07 17:36:10
Autor: Elves

Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości news:huios2$2ef$1news.onet.pl...
podobnie jak PS3 jest lepsze od iksboksa 360. I nie ma co płakać.

Szkoda, że ta "lepsza" platforma ma ciągłe problemy z frameratem, rwaniem (tearing), niższą rozdzielczością i brakiem AA.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-06-07 20:29:10
Autor: Zdzicho
Move i Natal - no to teraz widac jak to w realu działa
Szkoda, że ta "lepsza" platforma ma ciągłe problemy z frameratem, rwaniem (tearing), niższą rozdzielczością i brakiem AA.

Nie mówiac już o rozmowie z innymi graczami przez mikrofon - tworzeniu grup itd niezależnych od gry w ktora sie gra - moim zdaniem jezeli gra sie z przyjaciolmi zaleta nie do przecenienie- xbox live

Data: 2010-06-07 23:48:08
Autor: Piotr Gnyp
Move i Natal - no to teraz widac jak to w realu działa
..::On Mon, 7 Jun 2010 20:49:57 +0200, in <hujf0c$ng0$1@inews.gazeta.pl>
..::Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
pamietaj "*" ;)

Chyba tylko my to stosujemy ;>

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"Eat shit! It's new!"

Data: 2010-06-14 15:20:32
Autor: Katanka
Move i Natal - no to teraz widac jak to w realu działa
Katanka wrote:
Najnowsze filmiki.

Albo Natal (Kinect) czyta w naszych myślach i wyprzedza nasze ruchy, albo M$ zatrudnił aktora, aby na pokazie odgrywał ruchy postaci z ekranu ;) Jak obstawiacie? Ja myślę, że jednak Kinect (sic!) odczytuje nasze myśli ...

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-14 16:30:41
Autor: Katanka
Katanka wrote:
Katanka wrote:
[...]

Linka zabrakło :(

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,8011528,Nie_mrugaj__bo_przegapisz___Gwiezdne_Wojny_na_Kinecta.html

Data: 2010-06-14 08:13:17
Autor: marklar
On 14 Cze, 15:30, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Katanka wrote:

> Albo Natal (Kinect) czyta w naszych my lach i wyprzedza nasze ruchy,
> albo M$ zatrudni aktora, aby na pokazie odgrywa ruchy postaci z
> ekranu ;) Jak obstawiacie? Ja my l , e jednak Kinect (sic!)
> odczytuje nasze my li ...

Ty chyba sobie zyly podetniesz jak okaze sie ze kinect jest lepszy od
move'a :) przestan sie goraczkowac i poczekaj az pojawia sie oba
produkty na rynku. najpierw gran turismo jest lepsze od FM3* chociaz
nawet na horyzoncie go nie widac, teraz move lepszy jest on natala...
I tak to nie uczyni PS3 lepsza konsola :)))

* nie twierdze ze to byly twoje slowa

Data: 2010-06-14 16:30:31
Autor: Katanka
Katanka wrote:
[...]