Mowa ciała Tuska

Data: 2011-09-06 17:30:38
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska
http://www.youtube.com/watch?v=Be_XDYFuo7Y&feature=related

"Gdy widzisz założone na piersiach ręce, przyjrzyj się temu, jak mocno są ściśnięte. Bardzo mocno ściśnięte, tak, że łokcie przylepione są do ciała, mogą oznaczać lęk"

http://mowaciala.net/postawa-ciala/otwarcie-i-zamkniecie-postawy-ciala/

a niby taki miszcz PRu...

wekon

Data: 2011-09-06 17:46:33
Autor: u2
Mowa ciała Tuska
W dniu 2011-09-06 17:30, wekon pisze:

a niby taki miszcz PRu...

Juz dawno zauwazylem te jego rozbiegane oczki na wszystkie strony i
nabrzmiala do czerwnosci szyje.

Co prawda zaczal ostatnio trenowac jogiczne wygibasy, to sie dla odmiany
zrobil blady jak trup.

Nie pomoze puder roz kiedy Tusk stary juz :)

Data: 2011-09-06 17:29:25
Autor: go!
Mowa ciała Tuska
No twarz tez wyraza sporo... :P
To przyjazne spojrzenie
http://img851.imageshack.us/img851/4092/screenshot20110906at172.png

Data: 2011-09-06 18:42:29
Autor: u2
Mowa ciała Tuska
W dniu 2011-09-06 18:29, go! pisze:
No twarz tez wyraza sporo... :P
To przyjazne spojrzenie
http://img851.imageshack.us/img851/4092/screenshot20110906at172.png

Powiedzialbym raczej ze to spojrzenie zmeczone. Wladza wyraznie dla
Donka nie sluzy.

Ale kazali to rzadzi.

Data: 2011-09-06 19:04:45
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska
"u2"  wrote in message news:4e664d78$0$3504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak bezpańska psina normalnie. Tak wygląda obecny "sternik" Europy? A swoją drogą coś cicho o tej prezydencji.

wekon

Data: 2011-09-06 19:05:52
Autor: u2
Mowa ciała Tuska
W dniu 2011-09-06 19:04, wekon pisze:
Ale kazali to rzadzi.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak bezpańska psina normalnie. Tak wygląda obecny "sternik" Europy? A
swoją drogą coś cicho o tej prezydencji.

A co ma byc glosno ? Grecja bankrutuje, Wlochy nastepne w kolejce :)

Data: 2011-09-06 22:17:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Mowa ciała Tuska

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e6652ab$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdy o czyś jest cicho, to znaczy, że dobrze idzie. Gdyby coś było źle to pisiacy już by alarmowali.

Data: 2011-09-06 13:36:52
Autor: Leszczur
Mowa ciała Tuska
On 6 Wrz, 22:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:4e6652ab$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

> Powiedzialbym raczej ze to spojrzenie zmeczone. Wladza wyraznie dla
> Donka nie sluzy.

> Ale kazali to rzadzi.

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

> Jak bezpa ska psina normalnie. Tak wygl da obecny "sternik" Europy? A
> swoj drog co cicho o tej prezydencji.

Gdy o czy jest cicho, to znaczy, e dobrze idzie. Gdyby co by o le to
pisiacy ju by alarmowali.

No i nie wiem czemu lokalni przeciwnicy PO maja takie parcie na
dyskusje o ciele Tuska? Fetyszyści czy ki czort? :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-07 11:32:52
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska
"Leszczur"  wrote in message news:96dd6715-438e-49aa-9c95-61610fc45d6eeb1g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

No i nie wiem czemu lokalni przeciwnicy PO maja takie parcie na
dyskusje o ciele Tuska? Fetyszyści czy ki czort? :-D

Każdy widząc go w takim stanie powinien się zacząć martwić. Przecież on zasiada w fotelu premiera tego kraju.

wekon

Data: 2011-09-07 10:28:00
Autor: Leszczur
Mowa ciała Tuska
On 7 Wrz, 11:32, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"Leszczur"  wrote in message

> [...]

> pisiacy ju by alarmowali.

No i nie wiem czemu lokalni przeciwnicy PO maja takie parcie na
dyskusje o ciele Tuska? Fetyszy ci czy ki czort? :-D

Pozdro

L'e-szczur

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ka dy widz c go w takim stanie powinien si zacz martwi . Przecie on
zasiada w fotelu premiera tego kraju.

No i?

Data: 2011-09-07 11:45:45
Autor: obserwator
Mowa ciała Tuska
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

Każdy widząc go w takim stanie powinien się zacząć martwić. Przecież on zasiada w fotelu premiera tego kraju.

chlopina ma pietra i zyje w wiecznym stresie, w koncu MAFIA zlozona z ludzi
bylych i obecnych sluzb specjalnych (glownie wojskowka) sowieckich -
niemieckich  i polskich postkomunistycznych caly czas nim steruje.

..a on chce sobie porzadzic:))

Data: 2011-09-07 16:38:48
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska
" obserwator"  wrote in message news:j47lh9$5pt$1inews.gazeta.pl...

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wiedzieli kogo biorą, ryża marionetka juz w przeszłości, choćby w sprawach rodzinnych przejawiała cechy sadystyczne i bezsilność zarazem. Idealny grunt do manipulacji.

wekon

Data: 2011-09-08 09:48:02
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No debil też, to fakt.

wekon

Data: 2011-09-08 16:05:57
Autor: stevep
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Z ciebie, bez watpliwości.

--
stevep

Data: 2011-09-08 16:07:45
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Zakończ starcze, wstydu oszczędź. Przestań się pastwić na tuskiem.

wekon

Data: 2011-09-08 16:25:33
Autor: stevep
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Nie możesz żyć kretynie bez Tuska, a mówiłem ci nie żryj tyle gowna.

--
stevep

Data: 2011-09-08 16:28:39
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mogę i bym bardzo chciał, ale między innymi z powodu takich debili jak ty, takich delikwentów się wybiera na najwyższe stanowiska w moim kraju.

wekon

Data: 2011-09-08 16:49:27
Autor: u2
Mowa ciała Tuska
W dniu 2011-09-08 16:28, wekon pisze:
Mogę i bym bardzo chciał, ale między innymi z powodu takich debili jak
ty, takich delikwentów się wybiera na najwyższe stanowiska w moim kraju.

Wybiera sie takich, bo takimi latwo manipulowac :)

Data: 2011-09-09 01:08:08
Autor: stevep
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

A powinieneś mieć pretensje do siebie, że jesteś takim imbecylem..

--
stevep

Data: 2011-09-08 10:05:53
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

No i deprechę łapie często. No nie nadaje się jak nic.

http://www.tvn24.pl/-1,1716621,0,1,donald-tusk-_-uwodziciel-czy-polityczny-morderca,wiadomosc.html

wekon

Data: 2011-09-08 11:18:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Mowa ciała Tuska

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

A sraczki, jak śp. prezydent nie dostaje?

Data: 2011-09-07 16:51:23
Autor: u2
Mowa ciała Tuska
W dniu 2011-09-07 11:32, wekon pisze:
Każdy widząc go w takim stanie powinien się zacząć martwić. Przecież on
zasiada w fotelu premiera tego kraju.

No i nalezy pamietac "troske" po-paprancow o zdrowie Prezydenta
Kaczynskiego. Dziwne, ze nie wiedza jakie jest stan zdrowia Bronka :)

Data: 2011-09-07 11:31:31
Autor: wekon
Mowa ciała Tuska
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4e667fec$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znowu Bogdan nie kumasz. Skoro było głośno to teraz czekamy na te zapowiadane efekty, decyzje, aktywność Polski, a tu cisza. Co róż tylko słychać, że Angela coś z Sarkozy ustaliła i td. Bańka pierdolnęła i tylko smród pozostał. Ściema.

wekon

wekon

Data: 2011-09-07 02:10:49
Autor: stevep
Mowa ciała Tuska
Dnia 06-09-2011 o 17:46:33 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nie deprecjonuj tak swojego prezia nprzecież przy Tusku to staruch.

--
stevep

Data: 2011-09-08 10:36:41
Autor: morgan22
Mowa ciała Tuska
[...]

Nie żebym kogoś bronił czy coś ...
ale ile razy to słyszę to to chce mi się śmiać.

Wszyscy powtarzający te sensacje nt założonych
rąk nie mówią całej prawdy
i zapominają dodać, że jest to prawda
ale tylko w około 40% przypadków.

Mało tego.