Mowa miłości na miesiączce

Data: 2017-07-11 17:20:49
Autor: Stachu Chebel
Mowa miłości na miesiączce
Oglądałem relację live na TVPiS Info. Operatorowi kamery niechcący wpadł w kadr (co prawda na krótko, ale wpadł) jeden z wiernych niosący zamiast szturmówki, bądź transparentu z bogobojnymi hasłami coś zupełnie innego. Miał jegomość na patyku piękne srebrzyste taczki przyozdobione na biało-czerwono i napis "BOLEK".

Data: 2017-07-11 17:26:13
Autor: Zenek Kapelinder
Mowa miłości na miesiączce
To ze wzgledu na zaslugi dla tw bolka. Na taczce jest krzyzyk jak na pogotowiu ratunkowym. To byla ratunkowa medyczna taczka. Jak by mial zaslabnac to szybko by go wywiezli.

Data: 2017-07-12 05:25:27
Autor: Bene Natus
Zenuś - mowa miłości na miesiączce
Isto é debido ao mérito para t Zenek. Silueta en un carrinho de man está preparado para un rescate.Era un carrinho de man de emerxencia médica. Como desmaio sería tivo que Zenusia rapidamente deportados.

CL

Data: 2017-07-12 12:34:23
Autor: FranekStan
Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:bbea2c2c-d125-4bd5-8b2d-7f86c223ba25googlegroups.com...

To ze wzgledu na zaslugi dla tw bolka.

Wałęsę doceniło dziesięć milionów Polaków, którzy zapisali się
do NSZZ Solidarność pod przewodnictwem Wałęsy.

Data: 2017-07-12 04:15:04
Autor: Zenek Kapelinder
Mowa miłości na miesiączce
Jak by wiedzieli ze solidarnosc zalozyla sbecja i na przewodniczacego wybrala kapusia to by sie nie zapisali.

Data: 2017-07-13 11:11:24
Autor: FranekStan
Mowa. Solidarność.

solidarnosc zalozyla sbecja

NSZZ Solidarność powstała w wyniku spontanicznego zrywu Polaków
którzy mieli dość PRL-komuny (nie mylić z PiS-komuną).
Związek zorganizowali opozycyjni dzialacze i przewodniczącym
został Lecha Wałęsę z poparciem 10 milionów Polaków.

Data: 2017-07-13 02:43:00
Autor: Zenek Kapelinder
Mowa. Solidarność.
...... z poparciem Kiszczaka i dziesieciu milionow.

Data: 2017-07-13 19:53:06
Autor: FranekStan
Mowa. ZenkoPiS plujesz.

solidarnosc zalozyla sbecja

..... z poparciem Kiszczaka

ZenkoPiS,  plujesz w twarz dziesięciu milionom Polaków,
którzy zapisali się do NSZZ Solidarność z przewodniczącym
Lechem Wałęsą i wspólnie doprowadzili do obalenia komuny.

Data: 2017-07-13 20:16:33
Autor: Presidente de San Escobar
Mowa. ZenkoPiS plujesz.
"FranekStan" <lokerka@trag.pl> napisał(-a):

> [...]

którzy zapisali się do NSZZ Solidarność z przewodniczącym
Lechem Wałęsą i wspólnie doprowadzili do obalenia komuny.

Zenek jest dzieckiem komuny, dlatego opluwa Wałęsę. Jak każdy komunista czy to
z PZPR czy z Pisuaru. Bo to to samo.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-13 21:58:13
Autor: Wiesiaczek
Mowa. Solidarność.
W dniu 13.07.2017 o 11:11, FranekStan pisze:
[...]

To tak samo, jak na Ukrainie "Pomarańczowa Rewolucja"

Oczywiście to był "spontaniczny zryw" Ukraińców :D

Tylko później USA samo przyznało, ile kasy w tą "rewolucję" wpakowali :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-13 22:55:35
Autor: Kutivate
Mowa. Solidarność.

Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok8jco$a4c$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I to właściwe postawienie sprawy powstania Solidarności w 1980 r.
Było to dzieło CIA.
Teraz z kolei wypływają materiału na Solidarność Walczącą Kornela Morawieckiego.
Tutaj podobno maczała swoje ręce STASI.

Data: 2017-07-13 23:16:03
Autor: boukun
Mowa. Solidarność.
Użytkownik "FranekStan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wymyślasz piździak, Na Wałęsę Polacy zawsze ch.. kładli, w każdym regionie Polacy mieli swoich przywódców S, A Wałęsa i Geremek jak się ruch Solidarność SBecji zaczął wyrywać spod kontroli i w regionach agentura została zastąpiona niezależnymi działaczami, to storpedowali strajk generalny i wezwali Jaruzela do wprowadzenia stanu wojennego....

boukun

Data: 2017-07-13 23:48:31
Autor: FranekStan
Mowa. Solidarność.
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ok8nui$1fqr$1gioia.aioe.org...
[...]

I Jaruzel ci o tym opowiedzial :))))

Twoja chora wyobraźnia podsuwa ci sensacje.

Jaruzel kładł ch.. na wezwania działaczy Solidarności.
Jaruzel miał wezwania z Moskwy, nie do odrzucenia.

Data: 2017-07-14 00:24:48
Autor: boukun
Mowa. Solidarność.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pierdolisz farmazony, Moskwa chu... kładła na Jaruzela i odmówiła jakiejkolwiek interwencji!

Geremek zainspirował stan wojenny
Geremek za to dostał Orła Białego

Ostatnim z dłuższego szeregu odznaczonych jest Bronisław Geremek. Po
dekoracji powiedział "Gazecie Wyborczej": "Jestem wzruszony. To szczególne
odznaczenie, bo odnowione po latach, staje się pomnikiem polskiej
działalności niepodległościowej. Przyznanie mi tego orderu pozwala sądzić,
że sierpniowy zryw 1980 r. i Okrągły Stół 1989 r. oraz późniejsza praca nad
zmianą Polski wpisują się w polską tradycję niepodległościową".
Kpi - czy o drogę pyta? To pytanie wydaje się niestosowne w stosunku do
człowieka, który od 1950 roku był członkiem PZPR, był jej funkcjonariuszem
na Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystąpił, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...) i przez prawie dwie dekady
pilnował czystości klasowej na największej polskiej uczelni. Dobrze, że
przynajmniej nie płakał ze wzruszenia, jak to się przydarzyło Breżniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczał Virtuti Militari I klasy. Ale Breżniew był
wówczas ponoć pijany...
Nie zaważyła nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na łamach paryskiej "Kultury" (na podstawie materiałów Stasi).
Geremek miał wówczas prosić władze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
też się stało. Przytoczmy za "Kulturą" wypowiedź Stanisława Cioska, wówczas
ministra do spraw związków zawodowych, z którym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) był kontakcie: "cześć wpływowych doradców zrozumiała obecne
położenie i zmianę sytuacji. Boją się bardziej niż sądzimy i zaczynają
ratować własną skórę. Odbyłem właśnie osobliwą rozmowę z szefem sztabu
ekspertów Geremkiem (bliskie związki z międzynarodówką socjaldemokratyczną,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzyłem własnym uszom. Geremek
oświadczył, że dalsza pokojowa koegzystencja pomiędzy Solidarnością w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemożliwa. Konfrontacja siłowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych muszą zostać przesunięte. Organy władzy państwowej
muszą zlikwidować aparat Solidarności. Po konfrontacji siłowej mogłaby
powstać na nowo, ale jako rzeczywisty związek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdańskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
sięgania po władzę. Być może - kontynuował Geremek - zostaną zachowane siły
umiarkowane, takie jak Wałęsa. Po konfrontacji nowa władza państwowa mogłaby
w oparciu o odmienną sytuację polityczną kontynuować określone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba żadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegował tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, śmieje się nam w twarz, z Orderem
Orła Białego w klapie.

Tu do tego dodaj sobie wcześniej zapodany 27 lat ukrywany film, jak Wałęsa z Geremkiem storpedowali strajk generalny, dając tym samym możliwość dla Jaruzela dokonania ruchu wyprzedzającego... i masz wszystko czarno na białym tępaku żydokomuszy....

boukun

Data: 2017-07-12 04:41:23
Autor: Bytomir Kwasigroch
Mowa miłości na miesiączce
użytkownik FranekStan napisał:

Wałęsę doceniło dziesięć milionów Polaków, którzy zapisali się
do NSZZ Solidarność pod przewodnictwem Wałęsy.

No tak, tak, ale zagranicą już nie byli tak łaskawi:
https://youtu.be/5v-hs5HGQC8?t=1m3s

I nawet mówili "miałeś chamie złoty róg..."

Jak myślisz, Lechu porwie jeszcze tłumy? Ja myślę że nie,
bo po stoczni został tylko film "Bolek Man od Hope", a przeca lud zamiast
filmu zdecydowanie by wolał posadki w stoczni.

Data: 2017-07-12 14:10:51
Autor: boukun
Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak sobie myślę, że jakby Wałęsa zszedł podczas rządów PiSu, czy pochowają go w NN?

boukun

Data: 2017-07-12 16:34:55
Autor: Bene Natus
Mowa miłości na miesiączce
przygłup "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ok53kb$6r5$1gioia.aioe.org...
[...]

Ciebie komusza gnido pochowaja na miejskim wysypisku.

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Data: 2017-07-12 08:21:23
Autor: Zenek Kapelinder
Mowa miłości na miesiączce
A ciebie pizdziak spala w w szpitalnym piecu do utylizacji odpadkow.

Data: 2017-07-12 18:55:16
Autor: Bene Natus
Mowa miłości na miesiączce zyli Zenuś żre krowie łajno!
Vostede Zenuś graxa esterco de vaca e lixo tiro sobre o país nalgún lugar no bosque.Para ser queimado nun incinerador de hospital é ty Zenuś non manter as súas esperanzas. Ninguén vai ao aire smrodził súa escumalha!

CL

Data: 2017-07-12 17:28:50
Autor: boukun
Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powiedz mi tępaku, kto nie komuch w PO? Kiedy komuchów wybili?

boukun

Data: 2017-07-12 18:46:37
Autor: Bene Natus
Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ok5f7h$phc$1gioia.aioe.org...
[...]

Świniopasie, to, że nie wybili wszystkich komuchów jesteś najlepszym przykładem.

CL

Data: 2017-07-12 23:38:58
Autor: boukun
Mowa miłości na miesiączce
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale kto głąbie kapuściany miał tych komuchów wybić, Geremek z Mazowieckim i Bolkiem i Kiszczakiem? :))))))))))))))))))
Albo Donek policzmy głosy? :)))))))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-13 11:36:43
Autor: Bytomir Kwasigroch
Mowa miłości na miesiączce
użytkownik boukun napisał:

Tak sobie myślę, że jakby Wałęsa zszedł podczas rządów PiSu, czy pochowają go w NN?

Obstawiam zmianę nazwy portu im. Wałesy w ciągu 10 lat.

Data: 2017-07-12 16:33:59
Autor: Bene Natus
Mowa miłości na miesiączce

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:c69c5f63-20f7-4228-9c5a-0cff890f01a7googlegroups.com...
[...]

To jest prawdziwy "bolek"! https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2017-07-12 13:26:02
Autor: boukun
Mowa miłości na miesiączce

Użytkownik "FranekStan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok4u0l$lv1$1@news.mixmin.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Phi, hi, hi... To nie dla Wałęsy Polacy się zapisali do Solidarności, tylko dla samych siebie. W 1980 roku był masowy ruch społeczny i te 10 milionów Polaków sami z osobna tworzyli ruch i walczyli o swoje prawa i nawet nie wiedzieli, że Wałęsa to agent bezpieki i podstawiony człowiek. Właśnie jak się Polacy Wałęsie i Geremkowi wyrywali spod kontroli, ci agenci żydokomuny wpłynęli na Jaruzelskiego, żeby wprowadził stan wojenny i zdelegalizował Solidarność.
Ty piszesz historię bezpieki, a rzeczywistość jest taka

https://youtu.be/EGJVfEIx6Uc

boukun

Data: 2017-07-12 16:32:44
Autor: Bene Natus
! Re: Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ok510a$2qb$1gioia.aioe.org...

[...]

KŁAMIESZ!!! Zapisali się ponieważ https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2017-07-13 11:10:57
Autor: FranekStan
Mowa. z Moskwy.
[...]

agenci wpłynęli na Jaruzelskiego,  żeby wprowadził stan wojenny

boukun

Jaruzelski to miał w d... to co mówili przywódcy Solidarności.
Jaruzelski otrzymywał polecenia z Moskwy.

Data: 2017-07-12 05:23:17
Autor: Bene Natus
Mowa miłości na miesiączce
pajac "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

A powinein z napisem "JAROSŁAW". Banda oszołomów "smoleńskich". I to ma być modlitwa? Hucpa!

CL

Data: 2017-07-12 11:50:23
Autor: boukun
Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Bolka należy wszędzie gdzie się pokaże wywozić na taczce...

boukun

Data: 2017-07-12 12:05:37
Autor: Bene Natus
Mowa miłości na miesiączce

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ok4rcv$1pv5$1gioia.aioe.org...
[...]

Moze w tym towarzystwie? ;-)))

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/byli-w-pzpr-sa-w-pis/kr311b2

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/byli-w-pzpr-sa-w-pis/tx3p5m5

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke/posts/10153289097457060

http://pikio.pl/wojna-na-zyciorysy-ci-politycy-pis-po-i-nowoczesnej-byli-w-pzpr-lista/

No i ciebie wypdaloby dołączyć jako starego komucha!

CL

Data: 2017-07-12 13:27:56
Autor: boukun
Mowa miłości na miesiączce
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
No i ciebie wypdaloby dołączyć jako starego komucha!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powiedz mi głąbie kapuściany, co te twoi tzw. "komuniści" zrobili ze sobą przy okrągłym stole i potem? :))))))))))))))))))))))

boukun

Data: 2017-07-12 15:49:16
Autor: Presidente de San Escobar
Mowa miłości na miesiączce
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Przypominam - te mem idzie na REKORD POLSKI :DDD
https://www.facebook.com/sokzburaka/photos/a.1452029521697738.1073741828.1452015088365848/2022582404642444/?type=3&theater

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Mowa miłości na miesiączce