Mówią mi na ty

Data: 2009-08-28 21:06:01
Autor: boukun
Mówią mi na ty
Dzisiaj zgoliłem łeb na łyso, tak do gołej skóry, maszynką, aż podrapałem sobie całą czaszkę. Pojechałem przed dwiema godzinami z córką na pizze na miasto i po drodze zaczepiłem młodych chłopaków, pytając się gdzie jest nowa pizeria, jakaś tam... Odpowiedzieli mi, musicie jechać tam i tam... W pizzeri, młoda dziewczyna za ladą mówi do mnie i córki, jak chciałem zamówić dwie małe, "weźcie sobie jedną dużą, najecie się...".
A tu moja dzisiejsza podrapana czaszka http://www.youtube.com/watch?v=NflqgJgKjRc

boukun

Data: 2009-08-28 21:09:11
Autor: Tzva Adonai
Mówią mi na ty
A tu moja dzisiejsza podrapana czaszka

Teraz to już w 100% wyglądasz jak Statham..

Data: 2009-08-28 21:40:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Teraz to już w 100% wyglądasz jak Statham..

Te, Cfel, ty znawca jesteś, on z waszych, nie ?? Tak mu kaprawo ze ślip paczy :)

Data: 2009-08-28 21:33:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
boukun pisze:
[...]

Nie widać zadrapań mitomanie. A reakcje ludzi na twoje pytania to o czym niby mają świadczyć ??

Data: 2009-08-28 21:38:53
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79c12$3il$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Bo najbardziej mam podrapaną z tyłu...
O tym, że łysina mnie strasznie odmładza...

boukun

Data: 2009-08-28 21:43:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Bo najbardziej mam podrapaną z tyłu...

Trzeba było pokazać ofiarę jaką poniosłeś za tak niewiarygodne "wyprzystojnienie"

O tym, że łysina mnie strasznie odmładza...

Strasznie to masz rozwinięte mitomaństwo, i nie pierdziel że żartujesz tak mówiąc rabie, tak myślisz.

Data: 2009-08-28 21:45:44
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79cjg$3il$5nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bez uszczypliwości warszawski pętaku...
No skoro mi młodzież wali na ty...

boukun

Data: 2009-08-28 21:49:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Bez uszczypliwości warszawski pętaku...
No skoro mi młodzież wali na ty...

To znaczy że uważa cię za fetniaka z którym można się zwaflować. Dla picu. Durna megalomańska pało.

Data: 2009-08-28 22:01:26
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79cgq$5lt$1atlantis.news.neostrada.pl...
Bez uszczypliwości warszawski pętaku...
No skoro mi młodzież wali na ty...

To znaczy że uważa cię za fetniaka z którym można się zwaflować. Dla picu. Durna megalomańska pało.

Ty jesteś trutniu zwykłym prymitywnym tłukiem, takim samym, jak głupi Piotruś...

boukun

Data: 2009-08-28 22:14:11
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Ty jesteś trutniu zwykłym prymitywnym tłukiem, takim samym, jak głupi Piotruś...

Pierdzisz po raz kolejny to samo, takim rzeźnianym Platonem. Ile do kurwy nędzy trzeba ci klarować, że takie "figury retoryczne" nie robią na nikim wrażenia ?? Czas majstra w rzeźni i koleżków od Kitty Cat minął .. Przyswój sobie to do swojej megalomańskiej pały, comprende gringo ??

Data: 2009-08-28 22:18:27
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79edi$c03$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Poszedł ty ludzka gnido biednemu na łopatę. Myślisz, że ludzie tu nie mają nic innego do roboty, tylko czytać twoje i głupiego Piotrusia wynaturzenia? Każdemu normalnemu człowiekowi chamy zohydzicie tę grupę zaniżając ogólny poziom dyskusji...

boukun

Data: 2009-08-28 22:30:58
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
[...]

Przecież to przeczytałeś gringo :)
Pouczę Cię, zwróć uwagę, napisałem z dużej litery, pouczę Cię jeszcze raz o znaczeniu słów w języku polskim. Otóż, słowo którego użyłeś "wynaturzenia" ma biegunowo inne znaczenie od słowa, którego prawdopodobnie chciałeś użyć. Słowo owe powinno brzmieć "wynurzenia".
Mam propozycję. Zamilcz. :)

P.S. Ogólny poziom raczyłeś określić, całkiem z resztą słusznie jako "bazgranie", parę postów niży, więc gdzie konsekwencja rabie ??

Data: 2009-08-28 22:38:11
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79fd1$c03$5nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ach, jeszcze, "rabie" sobie ten drugi prymityw wymyslił... I się głupek dziwi, że jest wynaturzony...
Długo tak będziesz idioto?

boukun

Data: 2009-08-28 22:52:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Ach, jeszcze, "rabie" sobie ten drugi prymityw wymyslił... I się głupek dziwi, że jest wynaturzony...
Długo tak będziesz idioto?

Do bólu, pieprzony czerwony skurwielu.
Ze względów ideologicznych, bo jesteś wypierdkiem prl-u, roszczeniową gnidą, zasłaniająca się altruizmem, ze względów osobistych, bo pomawiałeś mnie o zakapowanie.
Sty-ka rabie ??

Data: 2009-08-28 23:01:36
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79gl9$c03$7nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ze względów ideologicznych, niejaki Tabortowski przejawia agresję na grupie pl.soc.polityka.  PRL to ja, to ty, to nasi rodzice i dziadkowie debilu. PRL nas wszystkich wychowało. Gdyby nie PRL, to by nas na świecie nie było debilu. Chcesz wymazać PRL z pamięci, to tak, jakbyś się wcale nie narodził... To pomstowanie i zawiść cię zeżre...

boukun

Data: 2009-08-28 23:11:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
[...]

Nie wymazuję, bo jednak w nim 20 lat przeżyłem. Mnie nie wychował prl, nie przyszedłem na świat dzięki tej protezie Polski, nie chcę wymazać tego kutafonie z pamięci. Tylko nie GLORYFIKUJĘ tego kołchozowego syfu, potiomkinowskiej wioski.

Moi dziadkowie, prolu to walka z tą kurewską omnipotencją czerwonych.

Data: 2009-08-28 23:21:38
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79h9q$g00$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ty jesteś chorym idiotą i musiałeś być strasznie krzywdzony w dzieciństwie, gdy tymczasem większość pokolenia żyła szczęśliwie. To jak widać odbiło się na twoim dorosłym, zgorzkniałym życiu... Twoi tzw. "Czerwoni" rządzą do dziś, tylko są jeszcze bardziej wyrachowani, wmówili tobie, że są antyczerwoni i tobie to wystarczy...

boukun

Data: 2009-08-28 23:37:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
[...]

Wystarczy łachu to:

http://podziemiezbrojne.blox.pl/2006/04/Mjr-Jan-Tabortowski-Bruzda-1906-8211-1954-czesc-1.html

i nawet to:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Tabortowski

P.S. Będę cię werbalnie głębił ile wejdzie, odrażający prolski "wynaturzeniu".

Data: 2009-08-28 23:41:07
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79irj$g00$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ty jesteś zwykłym, tępym idiotą, dokładnie takim samym jak głupi Piotruś, którzy leczą swoje fobie od czasu do czasu na pl.soc.polityka. Przy okazji patrz psycholu, żebyś się nie zagłębił...
Idź z tymi linkami do psychiatry i powiedz lekarzowi co cię boli..., ja nie psychiatra, nie jestem w stanie ci pomóc...

boukun

Data: 2009-08-28 23:47:40
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Idź z tymi linkami do psychiatry i powiedz lekarzowi co cię boli..., ja nie psychiatra, nie jestem w stanie ci pomóc...

Wiem, tyś prol, w sensie orwellowskim.

Data: 2009-08-29 00:28:34
Autor: plazoVic
Mówią mi na ty
Jerzy Tabortowski пишет:

Wystarczy łachu to:

http://podziemiezbrojne.blox.pl/2006/04/Mjr-Jan-Tabortowski-Bruzda-1906-8211-1954-czesc-1.html

Pogratulowac przodka! Cenie takich ludzi.
Jeden z moich pradziadkow - 6 lat starszy od majora Jana, byl lekarzem w tej samej randze w jednym z pulkow ulanow stacjonujacych w centralnej Polsce. Katynia uniknal, bo razem ze swoim kuplem, felczerem, przebrali sie w mundury szeregowcow... Felczer cos pierdolil o honorze, ale dostal rozkaz od pradziadka i dzieki temu uszedl z zyciem :)

Pradziad wyladowal w koncu w armii Andersa, przeszedl caly szlak bojowy i osiadl w Anglii. Ale kilka lat przed smiercia wrocil do Polski, gdzie chuje go szykanowaly...

--
plazoVic

Data: 2009-08-29 16:37:50
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 23:37:50 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Tabortowski

P.S. Będę cię werbalnie głębił ile wejdzie, odrażający prolski "wynaturzeniu".

Wałkun nie rozumie takich pijęć jak honor, czy ojczyzna, ja podejrzewam, że
puste dla niego są również inne abstrakcyjne pojęcia, choćby miłość, czy
sumienie. Tak więc dawanie mu powyższych przykładów jest jak karmienie królika
hamburgerami... Posra się ale nie przyswoi.
Piotr
PS. Przbliżyłeś mi ciekawą postać, nie słyszałem o nim. Dziękuję.

Data: 2009-08-29 00:04:09
Autor: plazoVic
Mówią mi na ty
boukun пишет:
 Myślisz, Ĺźe ludzie tu nie
mają nic innego do roboty, tylko czytać twoje i głupiego Piotrusia wynaturzenia? Każdemu normalnemu człowiekowi chamy zohydzicie tę grupę zaniżając ogólny poziom dyskusji...

Ja tam z zainteresowaniem czytam i Piotra i Tabortowskiego. Choc ich poglady sa najczesciej dalekie od moich

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 22:53:36
Autor: Andrzej Kokakolski
Mówią mi na ty
plazoVic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Ja tam z zainteresowaniem czytam i Piotra i Tabortowskiego.

Ja tez

AK

Data: 2009-08-28 23:21:35
Autor:
Mówią mi na ty
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
plazoVic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):

> Ja tam z zainteresowaniem czytam i Piotra i Tabortowskiego.

Ja tez

Nie przepadam za bokunem, ale teraz mnie pan zaskoczyl:(
 Tabortowski jest OK., ale tego nie mozna niestety powiedziec o tym drugim
*literacie* grupowym. Bokun mimo swoich dziwactw, nie jest prymitywem i nie czepia sie nikogo
upierdliwie i napastliwie jak psycho-maniak. Prosze sobie tego drugiego
jegomoscia poobserwowac. To wyjatkowo falszywa persona. --

Data: 2009-08-29 08:16:10
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Bokun mimo swoich dziwactw, nie jest prymitywem i nie czepia sie nikogo
upierdliwie i napastliwie jak psycho-maniak. Prosze sobie tego drugiego
jegomoscia poobserwowac. To wyjatkowo falszywa persona.

Oczywiście że boukun nie jest prymitywem. Traktuję go tak na jego własne życzenie. I powiem więcej, rozumiem boukunowe reminiscencje z prlu, to dzieciństwo, młodość, okres życia który większość ludzi wspomina z sentymentem. Też wspominam i tez z prl-u. Tylko u niego na tym sie nie kończy. On gloryfikuje ten okres, rozciągając przyjemne osobiste wspomnienia na całe społeczeństwo, nie widząc w jakim siermiężnym syfie żyliśmy. Minimalne odpuszczenie przez Gierka, traktuje jak dopust boży i stawia pomnik najzwyczajniejszemu w świecie komuniście, który z koniunkturalnych względów popuścił pasek kagańca społeczeństwu i na jakiś czas schował knut za cholewkę buta, ale tak by w każdym momencie po niego sięgnąć.

Data: 2009-08-29 13:33:09
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h7ah7e$kn2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tylko jakoś nie było mu dane po niego sięgnąć... dzięki Gierkowi mieliśmy prawdziwie wolną Polskę tylko półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, a potem nastał z powrotem czas niewoli, od wprowadzenia stanu wojennego z inspiracji Geremka przez Jaruzelskiego, który ze złości i za namową żydomasonerii internował także Gierka...

boukun

Data: 2009-08-29 13:37:13
Autor: Slavinka
Mówią mi na ty

Pieprzy ci się - żeby zostać gensekiem trzeba było byc prawdziwym zbójem i
zdrajcą.

Data: 2009-08-29 13:42:23
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7b4g2$g94$1nemesis.news.neostrada.pl...

Pieprzy ci się - żeby zostać gensekiem trzeba było byc prawdziwym zbójem i
zdrajcą.

Bez sensu. Zbójów i zdrajców mamy dzisiaj u władzy. Przekora nic nie daje. Gierek był najlepszym polskim przywódcą powojennym i drugiego takiego Polska mieć już nie będzie. Człowiek do rany przyłóż...

boukun

Data: 2009-08-29 14:23:12
Autor: Slavinka
Mówią mi na ty

> [...]

Polska
mieć już nie będzie. Człowiek do rany przyłóż...

Ilu księży zginęło za te rany?

Data: 2009-08-29 15:44:30
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7b767$js6$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Polska
mieć już nie będzie. Człowiek do rany przyłóż...

Nie mam pojęcia, pewno masz na myśli okres pogierkowski, okres geremkowsko-kiszczakowski.
Patrząc z perspektywy czasu, nie wiadomo, kogo żałowć...

boukun

Data: 2009-08-30 00:45:38
Autor: Andrzej Kokakolski
Mówią mi na ty

> [...]
cholewkę
 > buta, ale tak by w każdym momencie po niego sięgnąć.

Tylko jakoś nie było mu dane po niego sięgnąć...

A Ursus i Radom? Aresztowania demonstrujacych, wyciaganie ludzi z domow
na podstawie... zdjec z helikoptera. "Sciezki zdrowia", wiezienia.
(Tez podpadlem ale adwokat dociagnal sprawe do amnestii)

Czy jezeli Pana represje nie dotknely to znaczy, ze nie mialy one miejsca?

AK

Data: 2009-08-30 00:46:43
Autor: Andrzej Kokakolski
Mówią mi na ty

Data: 2009-08-30 17:32:43
Autor: boukun
Mówią mi na ty

.
> [...]

(Tez podpadlem ale adwokat dociagnal sprawe do amnestii)

Czy, jezeli Pana represje nie dotknely to znaczy, ze nie mialy one miejsca?

Tam w tych filmach o Gierku z 2003 roku jest tytuł, Mniejuż nikt o nic nie pytał...., tak samo było za jego kadencji. To Gierek się musiał często dopytywać, czy ludzie jeżdżą tymi kolejami, czy ludzie
jeżdża tymi drogami co on pobudował, czy ta huta istnieje, czy w tej kopalni
pracują ludzie, czy tam w tych domach mieszkają ludzie. Ten człowiek żył dla
ludzi, nie dla siebie...

boukun

Data: 2009-08-29 16:48:40
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 23:21:35 +0000 (UTC), jef_f.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

Bokun mimo swoich dziwactw, nie jest prymitywem i nie czepia sie nikogo
upierdliwie i napastliwie jak psycho-maniak. Prosze sobie tego drugiego
jegomoscia poobserwowac. To wyjatkowo falszywa persona.

Bardzo źle reagujesz na odrzucenie twoich zalotów, Jeff. Bo wiesz cierpi
każdy, ale nie każdy podkłada później świnie.
Piotr

Data: 2009-08-29 00:08:18
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h79kd6$mcb$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
 Myślisz, Ĺźe ludzie tu nie
[...]

A więc co tu czytać... Musisz się wyjątkowo nudzić w domu. Poza pyskówkami do mnie, Piotruś wpastował dzisiaj tylko coś o Michniku i głupi komentarz:

Z tym ten pociot sekreciorza KPZU do sądu nie poleci?
Piotr

Ot, zabłysnął tłuk...

boukun

Data: 2009-08-29 16:46:58
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Sat, 29 Aug 2009 00:08:18 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Musisz pamiętać głupolku, że są rzeczy na niebie i ziemii, o których
wałkunom się nawet nie śniło. Ja cię nie chcę martwić hałsfrał, ale ty po prostu większośći
zamieszczonych tu rzeczy nie rozumiesz (stąd te twoje wołania o ilość). Konkret to tylko część wszechrzeczy, to co naprawdę istotne, jest
umieszczone poza nim, dlatego ludzie wytworzyli abstrakt. Coś do czego
dostęp masz tylko poprzez dziurkę od klucza.
Piotr
A teraz... Ty wiesz co, prawda?
Piotr

Data: 2009-08-29 16:50:38
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1cwe2h1o5b2b4.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś jak zwykle oddaje się swojej psychozie i jak jakiś shizofrenik wymyślił teraz abstrakt na swoje upośledzone zachowanie...

boukun

Data: 2009-08-28 21:50:06
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 21:06:01 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dorodne trolisko z ciebie głupolku. I mówisz hałsfrał, że dawała do ciebie bez szacunku... Hm, a ktoś mówi do
ciebie z szacunkiem?
Piotr

Data: 2009-08-28 22:00:06
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:crnsf64abc5d$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty...

boukun

Data: 2009-08-28 22:18:57
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:00:06 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty...

Ech, trolku- głupolku... Czarujesz rzeczywistość... Już chyba dziesięć osób nazwałeś głupcami, prymitywami i czymś tam jeszcze, ty facet bez wykształcenia i na utrzymaniu żony... Który jedynej kobiecie na psp powiedziałeś, że jej "śmierdzi z cipy"...
He, he, skala twojego matołkizmu jest zaiste imponująca.
Do ciebie hałsfrał, to nawet podawaczki w piceri nie mają szacunku...  :-)
I słusznie.
Piotr PS. Tu na psp, to nawet gdy kupa z ciebie łacha drze niemiłosiernie, to łykasz "komplementy" jak głodny pelikan.

Data: 2009-08-28 22:24:16
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:syscix867pm8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty... i jeszcze się dziwi, że jest głupim prymitywem... Wyjątkowo głupi, on i Taboretowski...

boukun

Data: 2009-08-28 22:30:20
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:24:16 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty... i jeszcze się dziwi, że jest głupim prymitywem... Wyjątkowo głupi, on i Taboretowski...

Hm, ty głupolku podobno masz IQ 167 (tyle co wzrostu), dlaczego nie stać
cię na dowcipną odpowiedź, tylko mantrujesz te kilka powyższych zdań, jak
jakiś "daun"?
Poszukaj hałsfrał, napewno coś znajdziesz i wkleisz, wtedy ci prestiż
wzrośnie. Po takim skamleniu, jak powyżej, to kiszka.
Piotr

Data: 2009-08-28 22:44:12
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v343ompwxar2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś, co ma awersje na punkcie swojej hałsfrał, nie liczy ile razy pisze o moim IQ. Nie ważne, gdzie głupek to czytał, ważne, że będzie idiota powtarzał bez końca prymitywne teksty. Debilu, przyjmij ponadto do wiadomości, że ogólny iloraz inteligencji, a inteligencja słowna to nie jedno i to samo prymitywie...

boukun

Data: 2009-08-28 23:00:37
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:44:12 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Coś o tym czytałem głupolku... Może i ty poczytaj, choćby o tym co to ta
inteligencja jest. Ale najpierw poczytaj hałsfrał to, bardziej ci się
przyda do autoprezentacji:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia

A co do cyferek, wygląda na to, że ty wykazujesz IQ na poziomie góra 90, i
mowa tu o jakiejkolwiek inteligencji, he, he.
Wisz hałsfrał, że patrząc na twoją zdolność do pojmowania abstrakcji, to ja
bym ci i tych 90 nie dał... Ale, końskim targiem, masz mieć!
Piotr
A ile masz wzrostu?

Data: 2009-08-28 23:10:30
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7giw4yr3s95x.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś pyszczy jak opętany i myśli, że znalazł sobie kolegę do jego prymitywnych dyskusji, a tu nikt nie chce z głupkiem poważnie rozmawiać...
Teraz głupek się pyta o wzrost i wszystkie swoje prymitywne pyskówki nazywa abstrakcją... No cóż.. w domu biedak nie ma żadnego posłuchu, a tu, chociaż może sobie anonimowo popyskować...

boukun

Data: 2009-08-28 22:01:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Dorodne trolisko z ciebie głupolku. I mówisz hałsfrał, że dawała do ciebie bez szacunku... Hm, a ktoś mówi do
ciebie z szacunkiem?

Ostatni raz pewnie ten któremu fundnął kocie żarcie w Szkopi i razem szamali. :) A tak poważnie to pewnie dzieciaki, ale to nie temat dla naszych rozważań.

Data: 2009-08-28 22:06:47
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79d6d$5lt$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pasujecie do siebie jak ulał, tłuki..., robotniczy Ślązak i podwórkowy warszawiak...

boukun

Data: 2009-08-28 22:18:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Pasujecie do siebie jak ulał, tłuki..., robotniczy Ślązak i podwórkowy warszawiak...

Nie usiłuj w taki sposób obijać piłki, boś fred za cienki.
Przybłędo na ziemie "wyzyskane". Bo ze Lwowa to żeście się nie przyciągli, za kulawy sznyt.

Data: 2009-08-28 22:26:01
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79em1$c03$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

"fred", "ke", "fetniak" warszawska mowa, jak głupi Piotruś, "hałsfrał", "garkotłuk" i tego typy prymitywne przedszkolno daunowskie pyskówki... Tak jakby nie mogli pójść na pl.soc.psychiatryk...

boukun

Data: 2009-08-28 22:33:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
"fred", "ke", "fetniak" warszawska mowa, jak głupi Piotruś, "hałsfrał", "garkotłuk" i tego typy prymitywne przedszkolno daunowskie pyskówki... Tak jakby nie mogli pójść na pl.soc.psychiatryk...

both with you, mutchafucka :)

Data: 2009-08-28 22:51:46
Autor: Andrzej Kokakolski
Mówią mi na ty
Dzisiaj zgoliłem łeb na łyso, tak do gołej skóry, maszynką, aż podrapałem sobie całą czaszkę.

Nie pomoze krem i roz... kiedy w czaszce drapeau rouge

:)

AK

Data: 2009-08-29 05:33:54
Autor: HaMMeR
Mówią mi na ty
boukun wrote:
[...]

No no, toc to czysta pornografia! Mozesz beknac za rozpowszechnianie
obrazkow narzadow meskich...

Mówią mi na ty