Mówią mi na ty

Data: 2009-08-28 21:50:06
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 21:06:01 +0200, boukun napisał(a):

Dzisiaj zgoliłem łeb na łyso, tak do gołej skóry, maszynką, aż podrapałem sobie całą czaszkę. Pojechałem przed dwiema godzinami z córką na pizze na miasto i po drodze zaczepiłem młodych chłopaków, pytając się gdzie jest nowa pizeria, jakaś tam... Odpowiedzieli mi, musicie jechać tam i tam... W pizzeri, młoda dziewczyna za ladą mówi do mnie i córki, jak chciałem zamówić dwie małe, "weźcie sobie jedną dużą, najecie się...".
A tu moja dzisiejsza podrapana czaszka http://www.youtube.com/watch?v=NflqgJgKjRc

Dorodne trolisko z ciebie głupolku. I mówisz hałsfrał, że dawała do ciebie bez szacunku... Hm, a ktoś mówi do
ciebie z szacunkiem?
Piotr

Data: 2009-08-28 22:00:06
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:crnsf64abc5d$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty...

boukun

Data: 2009-08-28 22:18:57
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:00:06 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty...

Ech, trolku- głupolku... Czarujesz rzeczywistość... Już chyba dziesięć osób nazwałeś głupcami, prymitywami i czymś tam jeszcze, ty facet bez wykształcenia i na utrzymaniu żony... Który jedynej kobiecie na psp powiedziałeś, że jej "śmierdzi z cipy"...
He, he, skala twojego matołkizmu jest zaiste imponująca.
Do ciebie hałsfrał, to nawet podawaczki w piceri nie mają szacunku...  :-)
I słusznie.
Piotr PS. Tu na psp, to nawet gdy kupa z ciebie łacha drze niemiłosiernie, to łykasz "komplementy" jak głodny pelikan.

Data: 2009-08-28 22:24:16
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:syscix867pm8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty... i jeszcze się dziwi, że jest głupim prymitywem... Wyjątkowo głupi, on i Taboretowski...

boukun

Data: 2009-08-28 22:30:20
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:24:16 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś, a jakże, tłucze jak zwykle prymitywne teksty... i jeszcze się dziwi, że jest głupim prymitywem... Wyjątkowo głupi, on i Taboretowski...

Hm, ty głupolku podobno masz IQ 167 (tyle co wzrostu), dlaczego nie stać
cię na dowcipną odpowiedź, tylko mantrujesz te kilka powyższych zdań, jak
jakiś "daun"?
Poszukaj hałsfrał, napewno coś znajdziesz i wkleisz, wtedy ci prestiż
wzrośnie. Po takim skamleniu, jak powyżej, to kiszka.
Piotr

Data: 2009-08-28 22:44:12
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v343ompwxar2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś, co ma awersje na punkcie swojej hałsfrał, nie liczy ile razy pisze o moim IQ. Nie ważne, gdzie głupek to czytał, ważne, że będzie idiota powtarzał bez końca prymitywne teksty. Debilu, przyjmij ponadto do wiadomości, że ogólny iloraz inteligencji, a inteligencja słowna to nie jedno i to samo prymitywie...

boukun

Data: 2009-08-28 23:00:37
Autor: Piotr
Mówią mi na ty
Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:44:12 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Coś o tym czytałem głupolku... Może i ty poczytaj, choćby o tym co to ta
inteligencja jest. Ale najpierw poczytaj hałsfrał to, bardziej ci się
przyda do autoprezentacji:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia

A co do cyferek, wygląda na to, że ty wykazujesz IQ na poziomie góra 90, i
mowa tu o jakiejkolwiek inteligencji, he, he.
Wisz hałsfrał, że patrząc na twoją zdolność do pojmowania abstrakcji, to ja
bym ci i tych 90 nie dał... Ale, końskim targiem, masz mieć!
Piotr
A ile masz wzrostu?

Data: 2009-08-28 23:10:30
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7giw4yr3s95x.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś pyszczy jak opętany i myśli, że znalazł sobie kolegę do jego prymitywnych dyskusji, a tu nikt nie chce z głupkiem poważnie rozmawiać...
Teraz głupek się pyta o wzrost i wszystkie swoje prymitywne pyskówki nazywa abstrakcją... No cóż.. w domu biedak nie ma żadnego posłuchu, a tu, chociaż może sobie anonimowo popyskować...

boukun

Data: 2009-08-28 22:01:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Dorodne trolisko z ciebie głupolku. I mówisz hałsfrał, że dawała do ciebie bez szacunku... Hm, a ktoś mówi do
ciebie z szacunkiem?

Ostatni raz pewnie ten któremu fundnął kocie żarcie w Szkopi i razem szamali. :) A tak poważnie to pewnie dzieciaki, ale to nie temat dla naszych rozważań.

Data: 2009-08-28 22:06:47
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79d6d$5lt$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pasujecie do siebie jak ulał, tłuki..., robotniczy Ślązak i podwórkowy warszawiak...

boukun

Data: 2009-08-28 22:18:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
Pasujecie do siebie jak ulał, tłuki..., robotniczy Ślązak i podwórkowy warszawiak...

Nie usiłuj w taki sposób obijać piłki, boś fred za cienki.
Przybłędo na ziemie "wyzyskane". Bo ze Lwowa to żeście się nie przyciągli, za kulawy sznyt.

Data: 2009-08-28 22:26:01
Autor: boukun
Mówią mi na ty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h79em1$c03$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

"fred", "ke", "fetniak" warszawska mowa, jak głupi Piotruś, "hałsfrał", "garkotłuk" i tego typy prymitywne przedszkolno daunowskie pyskówki... Tak jakby nie mogli pójść na pl.soc.psychiatryk...

boukun

Data: 2009-08-28 22:33:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią mi na ty
"fred", "ke", "fetniak" warszawska mowa, jak głupi Piotruś, "hałsfrał", "garkotłuk" i tego typy prymitywne przedszkolno daunowskie pyskówki... Tak jakby nie mogli pójść na pl.soc.psychiatryk...

both with you, mutchafucka :)

Mówią mi na ty