Mówią na mnie autorytet

Data: 2009-07-01 20:34:43
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet
Informacja na Skype:

[2009-06-30 21:19:18] TADEK: Panie Jarosławie byliśmy u Pana licząc na pańską poradę w sprawie wymiaru niesprawiedliwości . Konkretnie chcieliśmy porozmawiać w sprawie skargi do strasburga a z tego co czytamy na blogu jest Pan dla nas autorytetem

Data: 2009-07-01 11:37:13
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie autorytet
On 1 Lip, 20:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[2009-06-30 21:19:18] TADEK: Panie Jaros awie byli my u Pana licz c na pa sk
porad w sprawie wymiaru niesprawiedliwo ci . Konkretnie chcieli my porozmawia
w sprawie skargi do strasburga a z tego co czytamy na blogu jest Pan dla nas
autorytetem

Autorytetem to ty będziesz, jak już powalisz na kolana niemiecki
rząd...

Data: 2009-07-01 12:33:32
Autor: Marek
Mówią na mnie autorytet
[...]

Pospiesz sie, zanim cie zamkna za antysemityzm.

Data: 2009-07-01 21:37:21
Autor: raff
Mówią na mnie autorytet
[...]

To bedzie udzielal porad prawnych z pierdla.

R.

Data: 2009-07-01 21:44:23
Autor: Piotr
Mówią na mnie autorytet
Dnia Wed, 01 Jul 2009 21:37:21 +0200, raff napisał(a):

To bedzie udzielal porad prawnych z pierdla.

Tam spora konkurencja, bo "autorytetów" też sporo.
Ale wałkun ich wszystkich "zagnie", przecież nawet "profesora" na kursie
zagiął. To geniusz!
Piotr

Data: 2009-07-01 21:48:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Tam spora konkurencja, bo "autorytetów" też sporo.
Ale wałkun ich wszystkich "zagnie", przecież nawet "profesora" na kursie
zagiął. To geniusz!

Chyba że go "zagną" jak się schyli po mydło.

Data: 2009-07-01 12:51:29
Autor: Marek
Mówią na mnie autorytet
[...]

Zapytaj, co on rozumieja pod slowem: autorytet.

Zeby nie bylo, jak z ta rusalka...

Data: 2009-07-01 20:51:46
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
[...]

Biedny Tadek.

Data: 2009-07-01 21:17:01
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gbqb$9i3$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze jak biedny, co ja się wczoraj nasłuchałem, jak go wywłaszczyli i reżimowa papuga wydupcyła... Jutro udzielę mu światowej klasy porady.

boukun

Data: 2009-07-01 21:26:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Jeszcze jak biedny, co ja się wczoraj nasłuchałem, jak go wywłaszczyli i reżimowa papuga wydupcyła... Jutro udzielę mu światowej klasy porady.

Nie paniał aluzju ??
Ego cię rozpierdoli, to pewne.

Data: 2009-07-01 21:35:00
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gdro$9i3$5nemesis.news.neostrada.pl...
Jeszcze jak biedny, co ja się wczoraj nasłuchałem, jak go wywłaszczyli i reżimowa papuga wydupcyła... Jutro udzielę mu światowej klasy porady.

Nie paniał aluzju ??
Ego cię rozpierdoli, to pewne.

Ja paniał, tolko ty nie paniał, szto ja tiebia parucził...

boukun

Data: 2009-07-01 21:41:11
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Ja paniał, tolko ty nie paniał, szto ja tiebia parucził...

Bronisz się tak samo nieudolnie, jak opowiadasz pierdoły o swoich "talentach". Socjalistyczna glizdo.

Data: 2009-07-01 21:58:34
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gen0$9i3$7nemesis.news.neostrada.pl...
Ja paniał, tolko ty nie paniał, szto ja tiebia parucził...

Bronisz się tak samo nieudolnie, jak opowiadasz pierdoły o swoich "talentach". Socjalistyczna glizdo.

A było tak miło..., a wyszło jak zawsze, zgryźliwie...

boukun

Data: 2009-07-01 22:03:37
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
A było tak miło..., a wyszło jak zawsze, zgryźliwie...

Spadaj, z socjalistą miło ?? Nie, nie, nie, za dużo mnie socjalizm kosztuje. Za kurs też zapłaciłem, miej tego świadomość.

Data: 2009-07-01 21:35:38
Autor: pulsar
Mówią na mnie autorytet
boukun napisał(a):
[...]

Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

--
pulsar

Data: 2009-07-01 21:42:16
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

To nie bzik, to jedna, wielka, chodząca KUPA kompleksów.

Data: 2009-07-01 21:48:05
Autor: pulsar
Mówią na mnie autorytet
Jerzy Tabortowski napisał(a):
Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

To nie bzik, to jedna, wielka, chodząca KUPA kompleksów.

Przez te kłótnie na grupie, stracił już
chyba kontakt z rzeczywistością...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-07-01 21:48:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Przez te kłótnie na grupie, stracił już
chyba kontakt z rzeczywistością...

A miał ??

Data: 2009-07-01 21:51:16
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h2gcnj$sse$2news.interia.pl...
boukun napisał(a):
[...]

Albo się dobrze bawię...

boukun

Data: 2009-07-01 21:53:21
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Nie bawisz się świetnie, gdyby tak było nie ciskałbyś się jak żyd po pustym sklepie.

Data: 2009-07-01 22:09:13
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gfdr$9i3$11nemesis.news.neostrada.pl...
Nie bawisz się świetnie, gdyby tak było nie ciskałbyś się jak żyd po pustym sklepie.

Ale każdy widzi, kto tu się ciska... (Tabortowski zaczyna spokojnie).

boukun

Data: 2009-07-01 22:10:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Ale każdy widzi, kto tu się ciska... (Tabortowski zaczyna spokojnie).

Każdy czyli kto ??

Data: 2009-07-01 22:29:46
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gfvk$4sd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ale każdy widzi, kto tu się ciska... (Tabortowski zaczyna spokojnie).

Każdy czyli kto ??

Zapytaj głośno.

boukun

Data: 2009-07-02 18:36:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Zapytaj głośno.

Cieniutka riposta, ale ...

Data: 2009-07-01 22:06:32
Autor: pulsar
Mówią na mnie autorytet
boukun napisał(a):
Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

> Albo się dobrze bawię...

Taaak ?, cudzym kosztem ? Może cię to
drogo kosztować gdybyś trafił na podobnych
sobie 'miłośników' prawa cywilnego...

--
pulsar

Data: 2009-07-01 22:31:32
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h2gehh$upp$3news.interia.pl...
boukun napisał(a):
> [...]

> Albo się dobrze bawię...

Taaak ?, cudzym kosztem ? Może cię to
drogo kosztować gdybyś trafił na podobnych

Co ci się teraz nie podobało w rozpoczętym wątku?

boukun

Mówią na mnie autorytet