Mówią na mnie autorytet

Data: 2009-07-01 20:51:46
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
[2009-06-30 21:19:18] TADEK: Panie Jarosławie byliśmy u Pana licząc na pańską poradę w sprawie wymiaru niesprawiedliwości . Konkretnie chcieliśmy porozmawiać w sprawie skargi do strasburga a z tego co czytamy na blogu jest Pan dla nas autorytetem

Biedny Tadek.

Data: 2009-07-01 21:17:01
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gbqb$9i3$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze jak biedny, co ja się wczoraj nasłuchałem, jak go wywłaszczyli i reżimowa papuga wydupcyła... Jutro udzielę mu światowej klasy porady.

boukun

Data: 2009-07-01 21:26:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Jeszcze jak biedny, co ja się wczoraj nasłuchałem, jak go wywłaszczyli i reżimowa papuga wydupcyła... Jutro udzielę mu światowej klasy porady.

Nie paniał aluzju ??
Ego cię rozpierdoli, to pewne.

Data: 2009-07-01 21:35:00
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gdro$9i3$5nemesis.news.neostrada.pl...
Jeszcze jak biedny, co ja się wczoraj nasłuchałem, jak go wywłaszczyli i reżimowa papuga wydupcyła... Jutro udzielę mu światowej klasy porady.

Nie paniał aluzju ??
Ego cię rozpierdoli, to pewne.

Ja paniał, tolko ty nie paniał, szto ja tiebia parucził...

boukun

Data: 2009-07-01 21:41:11
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Ja paniał, tolko ty nie paniał, szto ja tiebia parucził...

Bronisz się tak samo nieudolnie, jak opowiadasz pierdoły o swoich "talentach". Socjalistyczna glizdo.

Data: 2009-07-01 21:58:34
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gen0$9i3$7nemesis.news.neostrada.pl...
Ja paniał, tolko ty nie paniał, szto ja tiebia parucził...

Bronisz się tak samo nieudolnie, jak opowiadasz pierdoły o swoich "talentach". Socjalistyczna glizdo.

A było tak miło..., a wyszło jak zawsze, zgryźliwie...

boukun

Data: 2009-07-01 22:03:37
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
A było tak miło..., a wyszło jak zawsze, zgryźliwie...

Spadaj, z socjalistą miło ?? Nie, nie, nie, za dużo mnie socjalizm kosztuje. Za kurs też zapłaciłem, miej tego świadomość.

Mówią na mnie autorytet