Mówią na mnie autorytet

Data: 2009-07-01 21:35:38
Autor: pulsar
Mówią na mnie autorytet
boukun napisał(a):
Informacja na Skype:

[2009-06-30 21:19:18] TADEK: Panie Jarosławie byliśmy u Pana licząc na pańską poradę w sprawie wymiaru niesprawiedliwości . Konkretnie chcieliśmy porozmawiać w sprawie skargi do strasburga a z tego co czytamy na blogu jest Pan dla nas autorytetem

Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

--
pulsar

Data: 2009-07-01 21:42:16
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

To nie bzik, to jedna, wielka, chodząca KUPA kompleksów.

Data: 2009-07-01 21:48:05
Autor: pulsar
Mówią na mnie autorytet
Jerzy Tabortowski napisał(a):
Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

To nie bzik, to jedna, wielka, chodząca KUPA kompleksów.

Przez te kłótnie na grupie, stracił już
chyba kontakt z rzeczywistością...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-07-01 21:48:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Przez te kłótnie na grupie, stracił już
chyba kontakt z rzeczywistością...

A miał ??

Data: 2009-07-01 21:51:16
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h2gcnj$sse$2news.interia.pl...
boukun napisał(a):
[...]

Albo się dobrze bawię...

boukun

Data: 2009-07-01 21:53:21
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Nie bawisz się świetnie, gdyby tak było nie ciskałbyś się jak żyd po pustym sklepie.

Data: 2009-07-01 22:09:13
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gfdr$9i3$11nemesis.news.neostrada.pl...
Nie bawisz się świetnie, gdyby tak było nie ciskałbyś się jak żyd po pustym sklepie.

Ale każdy widzi, kto tu się ciska... (Tabortowski zaczyna spokojnie).

boukun

Data: 2009-07-01 22:10:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Ale każdy widzi, kto tu się ciska... (Tabortowski zaczyna spokojnie).

Każdy czyli kto ??

Data: 2009-07-01 22:29:46
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2gfvk$4sd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ale każdy widzi, kto tu się ciska... (Tabortowski zaczyna spokojnie).

Każdy czyli kto ??

Zapytaj głośno.

boukun

Data: 2009-07-02 18:36:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Mówią na mnie autorytet
Zapytaj głośno.

Cieniutka riposta, ale ...

Data: 2009-07-01 22:06:32
Autor: pulsar
Mówią na mnie autorytet
boukun napisał(a):
Żal mi cię boukun... zupełnie zbzikowałeś...

> Albo się dobrze bawię...

Taaak ?, cudzym kosztem ? Może cię to
drogo kosztować gdybyś trafił na podobnych
sobie 'miłośników' prawa cywilnego...

--
pulsar

Data: 2009-07-01 22:31:32
Autor: boukun
Mówią na mnie autorytet

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h2gehh$upp$3news.interia.pl...
boukun napisał(a):
> [...]

> Albo się dobrze bawię...

Taaak ?, cudzym kosztem ? Może cię to
drogo kosztować gdybyś trafił na podobnych

Co ci się teraz nie podobało w rozpoczętym wątku?

boukun

Mówią na mnie autorytet