Mówią na mnie majster

Data: 2009-05-16 17:10:23
Autor: boukun
Mówią na mnie majster
Na moim osiedlu mówią na mnie majster. Wszyscy są pod wrażeniem jak dokładnie i pięknie wszystko robię. O moim ogrodzeniu mówią, że jest perfekcyjnie wykonane i wykończone, wszystko dopracowane, gładkie, spasowane kolory granitu, murków i stali ocynkowanej. Porównajcie przeze mnie wykonane moje ogrodzenie z sąsiednimi na osiedlu, na przykład jak brama wjeżdża, ta malutka dopracowana wnęka. Ja nic nie mówię, ale po prostu ci koło mnie to typowa polska wiocha http://www.youtube.com/watch?v=jlTHQZuB-14

Niemcy mogliby się uczyć ode mnie dokładności i solidności...

boukun

Data: 2009-05-16 15:15:58
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie majster
Na moim osiedlu mówią na mnie majster.

"Wolny murarz Wałkun"?... A płotek faktycznie niczego sobie, skutecznie
izoluje cię od Polaków....

Data: 2009-05-16 17:20:58
Autor: boukun
Mówią na mnie majster

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gumlbe$7nf$1inews.gazeta.pl...

Na moim osiedlu mówią na mnie majster.

"Wolny murarz Wałkun"?... A płotek faktycznie niczego sobie, skutecznie
izoluje cię od Polaków....

.... a ja jestem tylko wolny murarz boukun.

boukun jestem, stąd ta moja nonszalancja.
--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się
nie podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone

Data: 2009-05-16 15:27:16
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie majster
.... a ja jestem tylko wolny murarz boukun.

Aaa, "boukun"... Jakoś niewyraźnie to wypowiedziałeś.. A tak w ogóle pochwal
się co twój pseudonim właściwie oznacza... "Boukun" po japońsku oznacza
despotę, nie sądzę jednak, żebyś znał japoński...

Data: 2009-05-16 17:33:33
Autor: boukun
Mówią na mnie majster

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gumm0k$akl$1inews.gazeta.pl...

[...]

O tym, że jest to japońskie nazwisko dowiedziałem się przypadkiem wrzucając mój nick na google i z you tube.

boukun ma bardzo wielkie dla mnie znaczenie, wiąrze się z moim dzieciństwem, ale więcej nie powiem.

boukun

Data: 2009-05-16 17:37:01
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie majster
więcej nie powiem.

Nie bądź taki, powiedz... W twojej sytuacji odrobina ekshibicjonizmu już nie
zaszkodzi...

Data: 2009-05-16 17:44:30
Autor: boukun
Mówią na mnie majster

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000c8f.4a0edd9dnewsgate.onet.pl...
więcej nie powiem.

Nie bądź taki, powiedz... W twojej sytuacji odrobina ekshibicjonizmu już nie
zaszkodzi...

.... ma związek z zabawą z dziewczynkami po piwnicach. Kiedyś piwnice były otwarte, można było się w całych blokach fajnie bawić, nie to co dzisiaj. boukun był kimś wyjątkowym, więcej nie powiem. Może kiedyś....

boukun

Data: 2009-05-16 17:47:05
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie majster
... ma związek z zabawą z dziewczynkami po piwnicach.

Teraz to naprawdę mnie zaintrygowałeś...

Data: 2009-05-16 17:49:17
Autor: naprany jak kruk!
Mówią na mnie majst er
Sat, 16 May 2009 17:44:30 +0200, w <gumnip$5dr$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

... ma związek z zabawą z dziewczynkami po piwnicach. Kiedyś piwnice były otwarte, można było się w całych blokach fajnie bawić, nie to co dzisiaj. boukun był kimś wyjątkowym, więcej nie powiem. Może kiedyś....

walkowales cos przy dziewczynkach hmmm ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-16 17:53:24
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie majster
walkowales cos przy dziewczynkach hmmm ?

Nie wiedziałem, że peerelowska dzieciarnia była taka jurna.. Widocznie pedofilia
była w PRLu legalna, skoro żaden klecha wtedy przez to nie siedział.. --

Data: 2009-05-16 19:06:57
Autor: ali
Mówią na mnie majster
Tzva Adonai <tzva_adonai@op.pl> napisał(a):
> walkowales cos przy dziewczynkach hmmm ?

Nie wiedziałem, że peerelowska dzieciarnia była taka jurna.. Widocznie pedofili
była w PRLu legalna, skoro żaden klecha wtedy przez to nie siedział..
ty  volksdojczu podaj ręke  bołkunowi
ukraińskiemu kacapowi
stąd ten nick

i zapamiętaj szwabsko żydowski wyporku
za komuny pedałów tępiono
w kościele  też --

Data: 2009-05-16 21:10:35
Autor: Tzva Adonai
Mówią na mnie majster
w kościele  też

A tam od razu tępiono.. Dawano im wolną rękę na dmuchanie wiejskiej dzieciarni
pod warunkiem, że sprawdzali się w roli informatorów...

Data: 2009-05-16 21:25:14
Autor: raff
Mówią na mnie majster
Tzva Adonai pisze:
w kościele  też

A tam od razu tępiono.. Dawano im wolną rękę na dmuchanie wiejskiej dzieciarni
pod warunkiem, że sprawdzali się w roli informatorów...

A rabinom-pedofilom kto dawal wolna reke ?

R.

Data: 2009-05-16 19:23:24
Autor: awe
Mówią na mnie majster

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gumnip$5dr$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
moze to od bąk?
a widze ze pisales jakis liscik to tuska. bardzo sluszny
http://pkn.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?325929

awe

Data: 2009-05-16 19:52:06
Autor: raff
Mówią na mnie majster
[...]

raczej od "bo on mie ukul"

R.

Data: 2009-05-16 19:57:43
Autor: naprany jak kruk!
MĂłwiÂą na mnie majst er
Sat, 16 May 2009 19:23:24 +0200, w <gumsjs$ihb$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

moze to od bąk?

bak bo smierdzi leniem ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-16 20:53:51
Autor: awe
Mówi? na mnie majster

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:8kvt051epv1o776sst6736qdtj19qmecs24ax.com...
Sat, 16 May 2009 19:23:24 +0200, w <gumsjs$ihb$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

moze to od bąk?

bak bo smierdzi leniem ?

-- -- -- -- -- -- -- --
ty nie smierdzisz...madroscia
awe

Data: 2009-05-16 21:07:47
Autor: naprany jak kruk!
Mówi? na mnie majst er
Sat, 16 May 2009 20:53:51 +0200, w <gun1sb$11a$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

ty nie smierdzisz...madroscia

a ty cuchniesz wszystkim, doslownie wszystkim

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-17 15:21:44
Autor: awe
Mówi? na mnie majster

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:ln3u05d0ijoe2ohfujitig2rgd66e14gkj4ax.com...
Sat, 16 May 2009 20:53:51 +0200, w <gun1sb$11a$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

ty nie smierdzisz...madroscia

a ty cuchniesz wszystkim, doslownie wszystkim
-- -- -- -- -- -- --
no dobra pogadales sobie a teraz idz i naloz na glowe durszlak moze zaczniesz odbierac sygnaly ufo
awe

Data: 2009-05-16 20:47:22
Autor: jacek_placek_01
Mówią na mnie majster
tak, to były piękne czasy zabaw w chowanego i w doktora w piwnicach pod wieżowcami.
Chodzenie po drzewach owocowych w przedszkolu po sąsiedzku.

żyć nie umierać ;)
dziś dzieciaki gdzie to robią?

Data: 2009-05-16 17:40:20
Autor: boukun
Mówią na mnie majster

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gummu8$4k1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

boukun ma bardzo wielkie dla mnie znaczenie, wiąże się z moim dzieciństwem, ale więcej nie powiem.

boukun

....wiąże.

boukun

Data: 2009-05-16 20:54:54
Autor: jacek_placek_01
Mówią na mnie majster
ciekaw jestem ile kosztuje metr bieżący tego kamienia którym to jest wykończone?
Jestem na etapie płotu wiec wszelkie ciekawostki mile widziane. z tym ze ja raczej zrobię drewniane sztachety wiec chyba nie będzie pasowało do kamienia.
no i powiedz jak zabezpieczyłeś przed wodą która będzie z tych kamieni spływać w murek i słupki? bo ja widzę ze 1 zimy to nie wytrzyma, obym sie mylił :)

Data: 2009-05-16 22:31:10
Autor: boukun
Mówią na mnie majster

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:gun2nc$jl0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czapy są z Kośmina, ławy z graniyu/sieniutu hiszpańskiego. Tyle co na grobowiec. Jedni stawiają sobie pomniki za życia, innym rodzina stawia granitowe pomniki z wykutym krzyżem po śmierci.

Jaką wodą, dokąd ma spływać? To już zimę przetrzymało spokojnie, kamiń jest podklejony na betonowych murkach i słupach klejem atlasem plus i wszystko dokładnie wyszpałdowane i zatarte, że mrówka nie ma gdzie wejść.

boukun

Data: 2009-05-16 23:00:33
Autor: jacek_placek_01
Mówią na mnie majster
nie widzę kapinosów na krawędziach, wiec woda płynie po styku kamień-beton czy cegła. a wiec będzie wsiąkać w mikro szczeliny i rozsadzać, kilka zim i będzie pękać, czego nie życzę.

Pytam o cenę bo jesteś blisko zagłębia strzegomskiego gdzie takie rzeczy są pewnie za 30% ceny tu na Mazowszu,

Data: 2009-05-16 15:09:36
Autor: mwisniewski2008
Mówią na mnie majster
On 16 Maj, 23:00, jacek_placek_01 <k...@poczta.pl> wrote:
[...]

Nie sluchaj Bekona - parapety w niemieckich baumarketach kosztuja 1/3
tego, co w Polsce.
Sam sie zdziwilem...ale tak jest.
Granitowe wyroby z Chin kosztuja grosze !!!  Np. plyta chodnikowa
30/30 cm - 2,4 Euro !!!

Data: 2009-05-16 23:21:47
Autor: boukun
Mówią na mnie majster

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:gun9l4$hi1$1atlantis.news.neostrada.pl...
nie widzę kapinosów na krawędziach, wiec woda płynie po styku kamień-beton czy cegła. a wiec będzie wsiąkać w mikro szczeliny i rozsadzać, kilka zim i będzie pękać, czego nie życzę.

Kampinosy to bzdura i tak by woda spływała po murze, a po drugie kampinosy i tak by się zakleiły przy obrabianiu klejem, kto by to czyścił i jak? To nie parapety, że przeszkadza jak się robią zacieki. Prasowany/zwibrowany beton jest podklejony po całości klejem i płyta dociśnięta i klej atlas plus wypełniony wszędzie, jest jeszcze twardszy jak beton. Ludzie mają położone czapy na zwykłą zaprzawę i się im trzyma, a u mnie tylko czołg rozwali. Wiele lat słupy stały bez czapek i murki bez ław i woda ich nie rozwaliła a pewno i tak częściowo wsiąkała w beton. Słupki są zbrojone i beton wlewałem i wibrowany w wykonany na zamówienie przeze mnie szalunek z płyt wiórowych 28x24 i poskręcanych wkrętami, dlatego wyglądają jak spod igły.

Pytam o cenę bo jesteś blisko zagłębia strzegomskiego gdzie takie rzeczy są pewnie za 30% ceny tu na Mazowszu,

Nie wiem, coś koło 300 zł za m2 w Strzegomiu chodzi. Już we Wrocławiu jest wiele drożej, a co dopiero w Warszawie.

boukun

Data: 2009-05-17 06:05:14
Autor: cirrus
Mówią na mnie majster
[...]