Mówią na mnie majster

Data: 2009-05-17 06:05:14
Autor: cirrus
Mówią na mnie majster
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gumliq$2qf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Na moim osiedlu mówią na mnie majster. Wszyscy są pod wrażeniem jak
dokładnie i  pięknie wszystko robię. O moim ogrodzeniu mówią, że jest
perfekcyjnie wykonane i  wykończone, wszystko dopracowane, gładkie,
spasowane kolory granitu, murków i  stali ocynkowanej. Porównajcie
przeze mnie wykonane moje ogrodzenie z sąsiednimi  na osiedlu, na
przykład jak brama wjeżdża, ta malutka dopracowana wnęka. Ja nic  nie
mówię, ale po prostu ci koło mnie to typowa polska wiocha http://www.youtube.com/watch?v=jlTHQZuB-14
Niemcy mogliby się uczyć ode mnie dokładności i solidności...
boukun

A lusterka w murku powstawiane?

--
stevep