Mówiłem, że Jarosław "odlot" Kaczyński odleci do Tworek w listopadzie ;)

Data: 2010-10-21 20:27:54
Autor: Eulalia Browarek
Mówiłem, że Jarosław "odlot" Kaczyński odleci do Tworek w listopadzie ;)
Gościu zaczyna wchodzić w pełne urojenia, co oznacza przejście na "tamtą" stronę zdrowia psychicznego ;) Do tej pory jechał po granicy. Przypominam i przepowiadam: hospitalizacja Jarosława z powodu kłopotów ze zdrowiem psychicznym nastąpi w listopadzie.

Zennon

Data: 2010-10-21 11:30:35
Autor: DJ MC Donald Musk
On 21 Paź, 20:27, "Eulalia Browarek" <tys...@browal.pl> wrote:
[...]

to go do listopada nie zastrzelicie?
Nie wyrabiacie w tym SB czy jak?

Data: 2010-10-21 20:33:00
Autor: rAzor
Mówiłem, że Jarosław "odlot" Kaczyński odleci do Tworek w listopadzie ;)
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Nie dają rady - ich najlepszy "strzelec" własnie siedzi i został poddany wnikliwej obserwacji psychiatrycznej.
Jaki prezydent, taki zamachowiec.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-21 20:38:38
Autor: abc
[...]

Obserwacji?  Raczej uczy się na pamięć swojej "legendy" - treści zeznań.

Data: 2010-10-21 20:44:22
Autor: rAzor
Mówiłem, że Jarosław "odlot" Kaczyński odleci do Tworek w listopadzie ;)
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:
[...]

Fakt - powinienem ująć tę kwestię w cudzysłowy.
Obawiam się, ze pan Rysiek pomimo stałego monitoringu, wkrótce popełni samobójstwo, albo pomrze na jakąś niewykrytą wcześniej dolegliwość. Te media są takie wścibskie, a usta urzędoli takie szepczące...
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-21 20:38:43
Autor: Grzegorz Z.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-21 20:31:01
Autor: abc
Mówiłem, że Jarosław "odlot" Kaczyński odleci do Tworek w listopadzie ;)
Nie sądzę, żeby Kaczyński zechciał pobawić się z tobą w doktora.  Znajdź sobie innego "pacjenta"...

Mówiłem, że Jarosław "odlot" Kaczyński odleci do Tworek w listopadzie ;)