Mówiłem ,że góra.Kontrakty to piękna rzecz.

Data: 2010-07-22 16:35:57
Autor: argon1953
Mówiłem ,że góra.Kontrakty to piękna rzecz.
Właśnie przymknąłem na zamknięcie.Równe 100pkt.Pół merca jest.

Data: 2010-07-22 17:13:32
Autor: DJ\(Dominik\)
Mówiłem ,że góra.Kontrakty to piękna rzecz.
A gdzie miałeś stopa?

Data: 2010-07-22 18:53:28
Autor: argon1953
Mówiłem ,że góra.Kontrakty to piękna rzecz.

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:i29n72$9pf$1news.onet.pl...
A gdzie miałeś stopa?
przepraszam za emocje ,jeszcze nie ochłonąłem-oczywiście 2384

Data: 2010-07-22 21:13:46
Autor: Delfino Delphis
argon1953 wrote:

Właśnie przymknąłem na zamknięcie.Równe 100pkt.Pół merca jest.

Zamykasz? Mówiłem wam, że odwrócony RGR na S&P500, zasięg do minimum kwietniowego szczytu.

Data: 2010-07-22 22:09:08
Autor: argon1953

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i2a59b$gn2$4news.onet.pl...
argon1953 wrote:

Właśnie przymknąłem na zamknięcie.Równe 100pkt.Pół merca jest.

Zamykasz? Mówiłem wam, że odwrócony RGR na S&P500, zasięg do minimum
kwietniowego szczytu.
Mam nadzieję jutro lub w przyszłym tygodniu otworzyć niżej.A gdyby tak jutro 2490 to wezmę Skę na chwilę.

Mówiłem ,że góra.Kontrakty to piękna rzecz.