Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)

Data: 2011-03-31 15:33:03
Autor: Zennon
Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)
Data: 2011-03-31 14:49:08
Autor: obserwator
Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Wydygali ;)

Pytanie zasadnicze; co robila w Izraelu delegacja rzadu Tuska w ktorej
uczestniczyl takze Radzio Sikorski? Przebieg wizyty okryla tajemnica.
Dlaczego po tej wizycie pojawil sie natychmiast problem z roszczeniami
holokaustowcow?  Przypadek, czy zamierzona gra polityczna?  http://post.salon24.pl/281430,dziwna-i-tajemnicza-wizyta-w-izraelu

Data: 2011-03-31 22:16:48
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2494$fao$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytanie, co robił Jarosław Kaczyński zaraz po zaprzysiężeniu swojego rządu w Izraelu? Pytanie nr 2, co robił Lech Kaczyński zaraz po swoim zaprzysiężeniu na prezydenta udając swoje pierwsze kroki do WJC w Nowym Jorku?

Pytania się mnożą...

boukun

Data: 2011-03-31 20:17:55
Autor: obserwator
[...]

pojechali zalatwiac sprawy wazne dla polskiej poltyki zagranicznej, a nie dla
ruskiej i niemieckiej. Jesli tego nie wiesz to sie nie wypowiadaj na tematy
o ktorych pojecia nie masz.

Pytania się mnożą...

 w twoim przypadku pytania sie nie mnoza. To oczyste w jakim celu macisz na
polskich grupach. --

Data: 2011-03-31 22:23:19
Autor: u2
W dniu 2011-03-31 22:17,  obserwator pisze:
 w twoim przypadku pytania sie nie mnoza. To oczyste w jakim celu macisz na
polskich grupach.

Ma bekon sporo czasu, bo zonka go utrzymuje. Ale chyba Niemcy go
pogonili ze swego zasilku :)

Data: 2011-03-31 20:27:28
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> polskich grupach.

Ma bekon sporo czasu, bo zonka go utrzymuje. Ale chyba Niemcy go

szkoda ze tego czasu wolnego nie wykorzystuje na doksztalt w sprawach polskiej
polityki. Klamstwa, oszczerstwa i pomowienia ktore tutaj z taka buta i
arogancja wypisuje, swiadcza o  niesamowitej glupocie tego trolla.

Data: 2011-03-31 22:30:38
Autor: u2
W dniu 2011-03-31 22:27,  obserwator pisze:
[...]

Na trolle jest tylko jedna metoda : nie dokarmiac ich :)

Data: 2011-03-31 20:45:17
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Na trolle jest tylko jedna metoda : nie dokarmiac ich :)

ale inne osoby moga nie wiedziec kto tu jest trollem, wiec trzeba reagowac i
prostowac brednie. Polacy maja bardzo slabe rozeznanie w sprawach polityki swojego kraju. Przeciez sam zalozyles watek w ktorym podales link, a ja
dorzucilem kolejne ktore wyjasniaja przyczyne tej sytuacji.

Niewiele osob podjelo na grupie ten wazny temat.Wola dalej pisac o skutkach a
nie przyczynach tej sytuacji. Umyslowa indolencja jest niesamowita.

Data: 2011-03-31 23:08:33
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2p4t$q6j$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

To widać po licznym PISomatołkowym I POwskim matołectwie...

Co jest lepsze, PiS czy PO, kiła czy rzeżączka?

boukun

Data: 2011-03-31 21:03:03
Autor: obserwator
Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)

To widać po licznym PISomatołkowym I POwskim matołectwie...

Co jest lepsze, PiS czy PO, kiła czy rzeżączka?

nie kazdy moze byc malarzemlub dobrym matematykiem podobnie jak i dobrym
politykiem. Trza miec jednak talent. Politykierow za to jest mnostwo. Nawet babcie klozetowe maja swoje zdanie na temat polityki.

Data: 2011-03-31 21:10:38
Autor: obserwator
Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)

Pan Jaroslaw Kaczynski jest najlepszym polskim politykiem od czasow powojennych.
Szczegolnie dobrym jest w w ymiarze polityki zagranicznej. To prawdziwy maz stanu.

W sprawach polityki gospodarczej, mozna miec pewne zastrzezenia, ale od tego
moze zatrudnic fachowcow.  Obecny uklad dlatego tak bezwzglednie go zwalcza, bo jest dla niego powaznym
zagrozeniem.

Pan Jaroslaw Kaczynski jest duzo lepszy od sp. Lecha Kaczynskiego.

Data: 2011-03-31 23:27:40
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2qke$1u7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kaczyńskiego nikt nie zwalcza, on istnieje w mediach tylko dzięki katastrofie Smoleńskiej i swoim marszom z pochodniami...

boukun

Data: 2011-03-31 23:25:51
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2q67$lh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Albo taki np. Jarosław Kaczyński, he, he, he.. i pomysleć, że ma babcie kolzetowe za swoich zwolenników...

boukun

Data: 2011-03-31 23:01:13
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2nhj$ku1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pojechali kierując swoje pierwsze kroki na dywanik podziękować syjonistom za ich wyprofilowanie i ustanowienie namiestnikami w Polsce...

boukun

Data: 2011-03-31 20:59:02
Autor: obserwator
Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)
Pojechali kierując swoje pierwsze kroki na dywanik podziękować syjonistom za ic
h wyprofilowanie i ustanowienie namiestnikami w Polsce...

powinienes zostac przy swoim pierwotnym zawodzie. Kariere polityczna moze w
PRL-u bys zrobil. Masz ewidentne problemy z logicznym mysleniem i wnioskowaniem.

Data: 2011-03-31 23:16:29
Autor: A. Filip
Mówiłem, że bojkotu Polski ;)
" obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak widać kolejna tura wysuwania roszczeń rozstała przesunięta z "tuż przed wizytą" na "PO wizycie".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Doskonała przyjaźń rodzi się między dobrymi oraz między tymi,

Mówiłem, że nie będzie bojkotu Polski ;)