Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan

Data: 2009-03-17 13:08:27
Autor: Grzegorz Z.
Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan
.... przynajmniej wg jednego idioty z PiSu.

No i dlaczego akurat tylko sekcijan? A co z żydami? A co z czcicielami
misia Muhammada? Ich to nie dotyczy?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6392550,Posel_PiS_o_Wielkiej_Brytanii__Rozpoczelo_sie_przesladowanie.html

Data: 2009-03-17 13:34:57
Autor: Piotr
Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:08:27 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ich to nie dotyczy?

No jakoś nie, w każdym razie nie słyszałem, żeby się kto czepiał
hanuki tak, jak św. Mikołaja.
pz
Piotr
PS. Ciężka masz pracę zgrzesiu, najpierw dyżur przy szambie, a teraz
musisz udawać idiotę... Chyba, ze nie musisz?

Data: 2009-03-17 14:20:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:34:57 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:08:27 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ich to nie dotyczy?

No jakoś nie, w każdym razie nie słyszałem, żeby się kto czepiał
hanuki tak, jak św. Mikołaja.

To sobie Dawkinsa poczytaj. Czepia się hanuki na równi ze "świętym
Mikołajem".

Data: 2009-03-17 14:43:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 14:20:29 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

To sobie Dawkinsa poczytaj. Czepia się hanuki na równi ze "świętym
Mikołajem".

Ja nawet nie wiem kto to jest, zgrzesiu. Pewnie taki sam ateista jak
ty. Rozmawiamy o takich zwykłych urzędasach od pilnowania
polit-poprawności, ktorzy się czepiali nawet świątecznych wystaw... Że
niby bedą urażać uczucia. Oczywiście czepiali się i czepiają tylko
chrześcijańskich świąt.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 11:37:46
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 14:43, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Mikołajem".

Ja nawet nie wiem kto to jest, zgrzesiu. Pewnie taki sam ateista jak

No... na pewno mu w ateizmie bliżej do mnie niż ateiście Wolniewiczowi
z tego waszego Ryja.

[...]

Wpisz sobie w Google "chusty w szkołach" ignorancie.

Data: 2009-03-17 20:57:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:37:46 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Wpisz sobie w Google "chusty w szkołach" ignorancie.

A po co mam sobie wpisywać? U mnie w ogóle ten problem nie występuje,
natomiast o innych lewiźnianych pomysłach "antydyskryminacyjnych" huczy.
Ty sobie sam, ze swoją jaczejką, wyjaśnij czego wam lewakom tak te chustki
przeszkadzają. Ja przypuszczam, że to jest uwertura do krzyżyków i innych
symboli chrześcijaństwa. Bedzieta likidować, a jak ktoś coś powie o
dyskryminacji, to od razu powiecie "ale chusty muslimom też żeśmy
skasowali". Ot, lewacko-krętacka hołota. pz
Piotr

Data: 2009-03-17 13:45:54
Autor: Neko
Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

No i dlaczego akurat tylko sekcijan? A co z żydami? A co z czcicielami
misia Muhammada?

Ale o co ci chodzi ?

Data: 2009-03-17 14:21:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:45:54 +0100, Neko napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

No i dlaczego akurat tylko sekcijan? A co z żydami? A co z czcicielami
misia Muhammada?

Ale o co ci chodzi ?

O tamtego z PiSu któremu przeszkadza wolność wyznania, sumienia i słowa.

Data: 2009-03-17 06:30:00
Autor: dexth
On 17 Mar, 14:21, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:45:54 +0100, Neko napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał

> Ale o co ci chodzi ?

O tamtego z PiSu któremu przeszkadza wolność wyznania, sumienia i słowa.

Kazdy ma prawo do wyrazania soich pogladow. Nawet tamten z PiSu.

pozdr dexth

Data: 2009-03-17 14:19:27
Autor: Hans Kloss
Antyklerykalny fanatyk grzesio znów bredzi
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
.... przynajmniej wg jednego idioty z PiSu.

Ten "idiota" jest wart więcej niż 100 takich mędrców jak ty grzesiu ;). A skoro określasz "mówieniem że nie ma boga" wyrzucenie z pracy pielęgniarki za to że powiedziała swojej podopiecznej, że się za nią pomodli albo wywalenie stewardessy  za noszenie na szyi krzyżyka to znaczy że twoje kwalifikacje do określenia cudzego poziomu umysłowego, są, delikatnie pisząc, nawet nie zerowe ale ujemne.
J-23

Data: 2009-03-17 12:31:43
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 15:19, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Grzegorz Z. <blogfi...@gazeta.pl> napisał(a):

> .... przynajmniej wg jednego idioty z PiSu.

Ten "idiota" jest wart więcej niż 100 takich mędrców jak ty grzesiu ;). A
skoro określasz "mówieniem że nie ma boga"

"Jeszcze klika lat temu Anglicy byli syceni różnymi filmami o tym, że
Boga nie ma (Kod Leonarda da Vinci i inne), potem stowarzyszenia
ateistów przeprowadziły kampanie reklamowe (na przykład na autobusach
miejskich Londynu)"

Nawet manipulować to trzeba umieć.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2009-03-17 12:46:47
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 20:31, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

[...]

To powyższe pan Czartoryski uwaza za przejawy postepującego
przechodzenia Wielkiej brytanii na stanowisko antychrześcijańskie, nie
za prześladowanie chrześcijan jak po debilemu usiłujesz grupowiczom
wmówić. Łatwo to zresztą sprawdzić na stronie pana posła:

http://www.czartoryski.pl/www/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=1

Dosłowny, nie skastrowany przez warzywnych grzesiów fragment tego
tekstu brzmi tak oto:
" Jeszcze klika lat temu Anglicy byli syceni różnymi filmami o tym, że
Boga nie ma (Kod Leonarda da Vinci i inne), potem stowarzyszenia
ateistów przeprowadziły kampanie reklamowe (na przykład na autobusach
miejskich Londynu), by wreszcie w ostatnim roku rozpocząć
prześladowania chrześcijan w Wielkiej Brytanii. Ktoś powie,
przesadzam, więc podam kilka przykładów wypisanych z prasy codziennej
z ostatniego roku."
I tu owe przyklady EWIDENTNYCH prześladowań następują dopiero,
kłamczuszku warzywny.

Nawet manipulować to trzeba umieć.
Wiec weź grzesiu tę madrą myśl sobie do serca i następnym razem próbuj
szczęścia z nieco większym talentem.
J-23

Data: 2009-03-17 21:01:44
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 12:46:47 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com napisał(a):

Wiec weź grzesiu tę madrą myśl sobie do serca i następnym razem próbuj
szczęścia z nieco większym talentem.

Ale po co, on ma warzywny program wprowadzony: "na chama i z tupetem".
"Mądra myśl" wymaga zatrudnienia jakiegoś umysłu, a do mantrowania w
różnych odcieniach wystarczy czip z drukarki, i tyle mocy obliczeniowej
zgrzesio ma.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-18 00:06:39
Autor: mrdevilyn
On 18 Mar, 00:44, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 17 Mar 2009 12:46:47 -0700 (PDT), mrdevi...@gmail.com napisał(a):

> [...]
> za prześladowanie chrześcijan jak po debilemu usiłujesz grupowiczom
> wmówić. Łatwo to zresztą sprawdzić na stronie pana posła:

Mówienie że "boga nie ma" to "stanowisko antychrześcijańskie" ?

JAKIE mowienie KŁAMLIWY WARZYWNIAKU??  Wyrzucanie z pracy za krzyżyk
na szyi to wg ciebie deklaracja że Boga nie ma?? Jesteś kłamliwym
wekslarzem, nedznym propagandystą który nawet przyłapany na ewidentnym
kłamstwie i matactwie nadal idzie w zaparte i łże w żywe oczy. Co byś
powiedział głąbie warzywny gdyby ciebie wyjebano z roboty za ględzenie
o tym że "Boga nie ma" Kwiczałbys jak dzika swinia pod niebiosa że cie
prześladują wstretni katole. Ale jak kogos wyrzuca za modlitwę w
pracy, a własciwie tylko za mówienie o niej to jest drobiazg niewart
wzmianki.
J-23

Data: 2009-03-18 06:36:19
Autor: Nobil
Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześci jan
On Tue, 17 Mar 2009 12:31:43 -0700 (PDT), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 albo tak dowod: gagarin byl w kosmosie, po powrocie powiedzial:
 "bylem w niebie, boga nie widzialem". i to jest dowod!!! ;o)))
 "kod" jest rozprawa naukowa. powiedz mi no grzesiuz jakie  rewolucyjne wnioski wyciagniesz z "dziel wszystkich" swego  ideowego guru "wiecznie zywego" ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-18 08:43:05
Autor: Roman Rumian
Mówisz że nie ma boga - prześ ladujesz chrześcijan
Panie Grzegorzu Z.,

Grzegorz Z. pisze:
(...)
[...]

serdecznie namawiam Pana na rezygnację z nienawiści - to bardzo destrukcyjne uczucie, a na dobry początek dnia polecam tą stronę:
http://kazdystudent.pl/a/potem.html

Roman Rumian

Data: 2009-03-18 10:16:44
Autor: konserwator

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nbg4xheept41.hjfof65o5vn9$.dlg40tude.net...
... przynajmniej wg jednego idioty z PiSu.

No i dlaczego akurat tylko sekcijan? A co z żydami? A co z czcicielami
misia Muhammada?

a ty idioto ateisto nie rozumiesz, ze jesli niszczysz "klecholand" to wspierasz muslimow?
zle ci sie zyje w katolickim kraju, gdzie twoje poglady sa szanowane i wolisz by tu wprowadzono szariat i prawo koraniczne?

rym

Data: 2009-03-18 10:20:22
Autor: Vic
MĂłwisz Âże nie ma boga - przeÂśladuje sz chrzeÂścijan
konserwator wrote:
zle ci sie zyje w katolickim kraju, gdzie twoje poglady sa szanowane i wolisz by tu wprowadzono szariat i prawo koraniczne?

A kto miałby ten szariat wprowadzać nad Wisłą?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 11:06:03
Autor: konserwator
Mówisz ?e nie ma boga - prze?ladujesz chrze?cijan

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpqetd$5an$3mx1.internetia.pl...
konserwator wrote:
zle ci sie zyje w katolickim kraju, gdzie twoje poglady sa szanowane i wolisz by tu wprowadzono szariat i prawo koraniczne?

A kto miałby ten szariat wprowadzać nad Wisłą?

Turcy chociazby....
Wystarczy jak zostanie wprowadzone euro i nam sie troche poprawi (a przeciez sie poprawi pod rzadami PO) to tu przyjada i wprowadza....

rym

Data: 2009-03-18 12:12:29
Autor: Vic
MĂłwisz ?e nie ma boga - prze?ladujesz chrze?cijan
konserwator wrote:
Turcy chociazby....
Wystarczy jak zostanie wprowadzone euro i nam sie troche poprawi (a przeciez sie poprawi pod rzadami PO) to tu przyjada i wprowadza....

No to musimy sie mieć na baczności! Zobacz co zrobili w Niemczech - tam szariat to już standard :) Merkel nie paraduje w burce tylko dla zachowania pozorów... :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan