Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan

Data: 2009-03-17 13:34:57
Autor: Piotr
Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:08:27 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ich to nie dotyczy?

No jakoś nie, w każdym razie nie słyszałem, żeby się kto czepiał
hanuki tak, jak św. Mikołaja.
pz
Piotr
PS. Ciężka masz pracę zgrzesiu, najpierw dyżur przy szambie, a teraz
musisz udawać idiotę... Chyba, ze nie musisz?

Data: 2009-03-17 14:20:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:34:57 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:08:27 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ich to nie dotyczy?

No jakoś nie, w każdym razie nie słyszałem, żeby się kto czepiał
hanuki tak, jak św. Mikołaja.

To sobie Dawkinsa poczytaj. Czepia się hanuki na równi ze "świętym
Mikołajem".

Data: 2009-03-17 14:43:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 14:20:29 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

To sobie Dawkinsa poczytaj. Czepia się hanuki na równi ze "świętym
Mikołajem".

Ja nawet nie wiem kto to jest, zgrzesiu. Pewnie taki sam ateista jak
ty. Rozmawiamy o takich zwykłych urzędasach od pilnowania
polit-poprawności, ktorzy się czepiali nawet świątecznych wystaw... Że
niby bedą urażać uczucia. Oczywiście czepiali się i czepiają tylko
chrześcijańskich świąt.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 11:37:46
Autor: Grzegorz Z.
On 17 Mar, 14:43, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Mikołajem".

Ja nawet nie wiem kto to jest, zgrzesiu. Pewnie taki sam ateista jak

No... na pewno mu w ateizmie bliżej do mnie niż ateiście Wolniewiczowi
z tego waszego Ryja.

[...]

Wpisz sobie w Google "chusty w szkołach" ignorancie.

Data: 2009-03-17 20:57:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:37:46 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Wpisz sobie w Google "chusty w szkołach" ignorancie.

A po co mam sobie wpisywać? U mnie w ogóle ten problem nie występuje,
natomiast o innych lewiźnianych pomysłach "antydyskryminacyjnych" huczy.
Ty sobie sam, ze swoją jaczejką, wyjaśnij czego wam lewakom tak te chustki
przeszkadzają. Ja przypuszczam, że to jest uwertura do krzyżyków i innych
symboli chrześcijaństwa. Bedzieta likidować, a jak ktoś coś powie o
dyskryminacji, to od razu powiecie "ale chusty muslimom też żeśmy
skasowali". Ot, lewacko-krętacka hołota. pz
Piotr

Mówisz że nie ma boga - prześladujesz chrześcijan