Moża odejść w tym automacie czy nie można ?.

Data: 2011-08-13 13:26:08
Autor: Jurek
Moża odejść w tym automacie czy nie można ?.
Znowu zakało niewykształcona wróciłeś.No na szczęscie musisz sobie znowu sam odpowiedać, bo nikt Cię nie czyta.
Jerzy

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j13ttk$mai$1usenet.news.interia.pl...
Co innego czytasz co innego słyszysz - Minister Macierewicz o raporcie Millera
http://www.youtube.com/watch?v=InIp2F3u3Z4&feature=related

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6373 (20110812) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6373 (20110812) __________

Data: 2011-08-13 13:35:10
Autor: Endriu
Moża odejść w tym automacie czy nie można ?.
Znowu zakało niewykształcona wróciłeś.No na szczęscie musisz sobie znowu sam odpowiedać, bo nikt Cię nie czyta.

Przecież ja nigdzie nie odchodziłem co bym miał wracać tumanie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Moża odejść w tym automacie czy nie można ?.