Może Donald Tusk zapowiedział, że nie będzie rozsiewał już nienawi¶ci

Data: 2019-01-16 09:41:02
Autor: boukun
Może Donald Tusk zapowiedział, że nie będzie rozsiewał już nienawi¶ci
Poseł PiS odniósł się także do artykułów na temat ¶mierci Adamowicza opublikowanych w niemieckiej prasie. "FAZ" napisał, że Paweł Adamowicz "był od lat obiektem nienawi¶ci polskiej prawicy".

- Bez względu na to, co pisze niemiecka prasa, naszym zadaniem jest wyja¶nienie kulisów i rzeczywistego przebiegu całej sytuacji - powiedział.

Macierewicz skomentował też słowa Donalda Tuska, jakie wypowiedział w poniedziałek podczas manifestacji w Gdańsku. Powiedział wówczas: "Chcę ci kochany Pawle obiecać, że obronimy nasz Gdańsk, nasz± Polskę i nasz± Europę przed nienawi¶ci± i pogard±".

- Mam nadzieję, że było to przyznanie się do błędów. Może Donald Tusk zapowiedział, że nie będzie rozsiewał już nienawi¶ci - stwierdził.

https://wiadomosci.wp.pl/antoni-macierewicz-o-smierci-prezydenta-gdanska-to-nie-byl-mord-polityczny-6338911420569729a

patriota
3 min. temu

Najpierw zdefiniujmy rację stanu bo ten bełkot tzw polityków ma znamiona zdrady

Data: 2019-01-16 10:22:29
Autor: Pajdak
Może tak by Macierewicz zapowiedział, że nie będzie rozsiewał już nienawi¶ci?
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:q1mqn1$1nkk$1gioia.aioe.org...
[...]

Co za ohyda! Antoni, "żarliwy katolik i gor±cy patriota"? Co za obłuda!

--
Pajdak

Może Donald Tusk zapowiedział, że nie będzie rozsiewał już nienawi¶ci