Może Farfał się załapie?...

Data: 2009-08-04 10:53:06
Autor: Tzva Adonai
Może Farfał się załapie?...
W mediach publicznych kryzys, ale małe stacje mają się dobrze. Swoją
telewizję uruchomili właśnie geje. Dyrektorem programowym został znany
działacz Szymon Niemiec, który już szuka pracowników. Stacja zaserwuje
widzom między innymi porady zdrowotne, erotykę oraz program religijny.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article426258/Gejowska_telewizja_szuka_pracownikow.html

Data: 2009-08-04 11:00:49
Autor: Antenka
Może Farfał się załapie?...
To na co czekasz Tzvelek? Leć do Niemca! Marnujesz się tutaj na
pl.soc.polityka! Zobacz, w ramach roboty jeszcze se pornosy
pooglądasz :D

Antenka

Data: 2009-08-04 20:12:48
Autor: Tzva Adonai
MożeFarfałsięzałapie?...
Zobacz, w ramach roboty jeszcze se pornosy pooglądasz :D

Nie jarają mnie gejowskie pornosy... Wolę klasyczne, heteroseksualne, koniecznie
z elementem upokarzania kobiety...

Data: 2009-08-04 11:41:35
Autor: Antenka
MożeFarfałsięzałapie?...
Świr

Antenka

Data: 2009-08-04 20:44:14
Autor: Tzva Adonai
MożeFarfałsięzałapie?...
Świr

Prawdziwy facet... My to lubimy i wy to lubicie, choć rzadziej się do tego
przyznajecie...

Data: 2009-08-05 06:36:00
Autor: Marek
MożeFarfałsięzałapie?...
On 4 Sie, 20:12, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> Zobacz, w ramach roboty jeszcze se pornosy pooglądasz :D

Nie jarają mnie gejowskie pornosy... Wolę klasyczne, heteroseksualne, koniecznie
z elementem upokarzania kobiety...

Mamusia cie nie glaskala po glowce ?

Może Farfał się załapie?...