Może Farfał się załapie?...

Data: 2009-08-04 11:00:49
Autor: Antenka
Może Farfał się załapie?...
To na co czekasz Tzvelek? Leć do Niemca! Marnujesz się tutaj na
pl.soc.polityka! Zobacz, w ramach roboty jeszcze se pornosy
pooglądasz :D

Antenka

Data: 2009-08-04 20:12:48
Autor: Tzva Adonai
MożeFarfałsięzałapie?...
Zobacz, w ramach roboty jeszcze se pornosy pooglądasz :D

Nie jarają mnie gejowskie pornosy... Wolę klasyczne, heteroseksualne, koniecznie
z elementem upokarzania kobiety...

Data: 2009-08-04 11:41:35
Autor: Antenka
MożeFarfałsięzałapie?...
Świr

Antenka

Data: 2009-08-04 20:44:14
Autor: Tzva Adonai
MożeFarfałsięzałapie?...
Świr

Prawdziwy facet... My to lubimy i wy to lubicie, choć rzadziej się do tego
przyznajecie...

Data: 2009-08-05 06:36:00
Autor: Marek
MożeFarfałsięzałapie?...
On 4 Sie, 20:12, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> Zobacz, w ramach roboty jeszcze se pornosy pooglądasz :D

Nie jarają mnie gejowskie pornosy... Wolę klasyczne, heteroseksualne, koniecznie
z elementem upokarzania kobiety...

Mamusia cie nie glaskala po glowce ?

Może Farfał się załapie?...