"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze"

Data: 2011-06-08 13:57:09
Autor: Antenka
"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze"
Kibice wyśmiali Tuska i "Gazetę Wyborczą"
=================================
"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze" - takie
hasło zaprezentowali kibice Stali Gorzów  podczas meczu żużlowego z
Apatorem Toruń. Wszystkie osoby z sektora zasłoniły twarze gazetami, a
potem zgniotły papier i stoczyły bitwę na gazetowe kule.

Protest kibiców nawiązał do chwalonego przez "Gazetę Wyborczą" i rząd
Donalda Tuska przepisu, zakazującego kibicom zasłaniania twarzy, co
już wkrótce będzie karane zakazem stadionowym. Kibice demonstracyjnie
wyrazili swoje zdanie na temat zmiany prawa.

"Po czasie na sektorze wybucha spontaniczna wojna na kule ze
zgniecionych kartek. Od pierwszego do czwartego biegu nie prowadzimy
dopingu w ramach protestu antyrządowego" - żartują kibice na portalu
Stalowcy.pl.

AM/Niezalezna.pl

http://wolnapolska.pl/index.php/Gor%C4%85ce-tematy/2011060714051/kibice-wymiali-tuska-i-qgazet-wyborczq/menu-id-218.html

Nie wiedziałam, że kibole to tacy inteligentni ludzie...  ;-))

Antenka

Data: 2011-06-08 14:06:47
Autor: matador
On 8 Cze, 22:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Nie wiedziałam, że kibole to tacy inteligentni ludzie...  ;-))

Następnym razem zażądają powołania matoła do drużyny "biedronek".
Matoł rozłoży reprezentację w pi...c, przepraszam - na łopatki i "nic
nie zostanie".

matador.

Data: 2011-06-09 02:59:13
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:03656dde-bf8c-438d-a63f-a3ec56c77839m40g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Ciebie już rozłożył i zostałeś żałosnym idiotą.

--
stevep

"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze"