"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze"

Data: 2011-06-08 14:06:47
Autor: matador
"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze"
On 8 Cze, 22:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Nie wiedziałam, że kibole to tacy inteligentni ludzie...  ;-))

Następnym razem zażądają powołania matoła do drużyny "biedronek".
Matoł rozłoży reprezentację w pi...c, przepraszam - na łopatki i "nic
nie zostanie".

matador.

Data: 2011-06-09 02:59:13
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:03656dde-bf8c-438d-a63f-a3ec56c77839m40g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Ciebie już rozłożył i zostałeś żałosnym idiotą.

--
stevep

"Może Wyborczą też Tusk zakaże, gdy gazetami zasłonimy twarze"