Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?

Data: 2009-06-16 09:24:10
Autor: krzysiek82
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
WW pisze:
Czy nie czas powiedzieć dość.?

Masz rację mówię dość. Trzeba by zorganizować większą akcję i jakiś protest w wawie urządzić. Ale znając polaków to ciężko będzie coś takiego zrobić bo każdy tylko o własnej dupie myśli.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 09:42:47
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 9:24 *krzysiek82* w pocie czoła
naskrobał(a):

takiego zrobić bo każdy tylko o własnej dupie myśli.
zwłaszcza na drodze, byli szybciej, szybciej...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 09:41:07

Data: 2009-06-16 11:38:24
Autor: kogutek
WW pisze:
> [...]
> Masz rację mówię dość. Trzeba by zorganizować większą akcję i jakiś protest w wawie urządzić. Ale znając polaków to ciężko będzie coś takiego zrobić bo każdy tylko o własnej dupie myśli.

Jesteś albo prowokator albo głupi. Jakiś miesiąc temu zaproponowałem jak skrócić
smycze posłom. Bez protestów, bez wychodzenia z domu. Tylko 100 tysięcy podpisów
trzeba zebrać. Po ryju od policji to każdy głupi potrafi dostać. I na to
rządzący są przygotowani perfekcyjnie. --

Data: 2009-06-16 12:04:04
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
[...]

To co wyszło z tego twojego zbierania podpisów?? Jeśli masz kogoś obrażać to lepiej zamilknij bo nie będę tolerował obrażania mojej osoby.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 21:45:21
Autor: kogutek
kogutek pisze:
> [...]
> rządzący są przygotowani perfekcyjnie. To co wyszło z tego twojego zbierania podpisów?? Jeśli masz kogoś obrażać to lepiej zamilknij bo nie będę tolerował obrażania mojej osoby.

-- krzysiek82
Wybacz ale dla mnie osoba która zachęca do zbiorowego wystąpienia przeciwko
władzy jest albo niespełna rozumu albo robi prowokację. Zawsze takie wystąpienia
kończą się mordobiciem w którym najbardziej poszkodowani są szeregowi
protestujący a nigdy inspiratorzy. Jeśli takie wystąpienia nie jest zainicjowane
przez władzę to nigdy nie kończą się sukcesem dla protestujących. Jest od tego
jeden znany mi wyjątek. Może opisz jak wyobrażasz sobie protest jaki
zaproponowałeś. Jakich środków chciałbyś użyć i jakie cele osiągnąć. --

Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?