Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?

Data: 2009-06-16 09:19:20
Autor: WW
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Witam

Czytam i **************(autocenzura)
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kierowcy-zalataja-dziure-budzetowa,wid,11220609,wiadomosc.html?ticaid=18378

Czy nie czas powiedzieć dość.?
Jesteśmy najbardziej uciskaną klasą w Polsce, a planują jeszcze docisnąć.
Płacimy jedne z najwyższych podatków na świecie i mam jedne z najgorszych dróg.
Policja stała sie poborca skarbowym, lekce sobie ważąc prawdziwe zagrożenia.
Gminy na wyścigi stawiają fotoradary licząc i nie bez racji, na przychody rzędu 2 000 000 zł rocznie z jednego tylko urządzenia !!!!!

Czy nie czas powiedzieć dość?
Wg samej policji, powszechnym przekroczeniem  jest zbyt szybka jazda. Jeśli jest powszechna, to znaczy prawie wszyscy tak jeżdżą, to może najwyższy czas postawić sprawę na nogach nie na głowie. To nie wszyscy jeżdżą za szybko, to przepisy nie są dostosowane do życia.
Przepisy, zarówno te o prędkości dopuszczalnej, jak i te o trzeźwości, nie służą bezpieczeństwu kierowców a jedynie fiskalnej działalności państwa poprzez policję.

Czy nie czas powiedzieć dość?
Mamy krajowa dyrekcje dziur drogowych i prawie trzech autostrad. Roczny przyrost liczy się w metrach i to pojedynczych. Wielu z naszych szacownych przedstawicieli obiecywało, że coś z tym zrobi. Nikt nie zrobił nic ! Tylu nas jest a dajemy się tak cyckać.

Czy nie czas powiedzieć dość.
Państwo zdziera z nas przy kupnie samochodu, zdziera przy zakupie każdego litra paliwa, zdziera stawiając fotoradary nie tam, gdzie istnieje prawdziwe zagrożenie, ale tam, gdzie generują największe wpływy do budżetu, zdziera nas utrzymując nieżyciowe przepisy, zdziera ...tak można by prawie w nieskończoność.

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-06-16 04:23:04
Autor: KRZYZAK
On 16 Cze, 09:19, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Porownaj sobie kare za ciezkie uszkodzenie ciala, pobicie ze skutkiem
smiertelnym, albo gwalt z kara za falszowanie pieniedzy. I wszystko
jasne.

Data: 2009-06-16 09:24:10
Autor: krzysiek82
WW pisze:
Czy nie czas powiedzieć dość.?

Masz rację mówię dość. Trzeba by zorganizować większą akcję i jakiś protest w wawie urządzić. Ale znając polaków to ciężko będzie coś takiego zrobić bo każdy tylko o własnej dupie myśli.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 09:42:47
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 9:24 *krzysiek82* w pocie czoła
naskrobał(a):

takiego zrobić bo każdy tylko o własnej dupie myśli.
zwłaszcza na drodze, byli szybciej, szybciej...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 09:41:07

Data: 2009-06-16 11:38:24
Autor: kogutek
WW pisze:
> [...]
> Masz rację mówię dość. Trzeba by zorganizować większą akcję i jakiś protest w wawie urządzić. Ale znając polaków to ciężko będzie coś takiego zrobić bo każdy tylko o własnej dupie myśli.

Jesteś albo prowokator albo głupi. Jakiś miesiąc temu zaproponowałem jak skrócić
smycze posłom. Bez protestów, bez wychodzenia z domu. Tylko 100 tysięcy podpisów
trzeba zebrać. Po ryju od policji to każdy głupi potrafi dostać. I na to
rządzący są przygotowani perfekcyjnie. --

Data: 2009-06-16 12:04:04
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
[...]

To co wyszło z tego twojego zbierania podpisów?? Jeśli masz kogoś obrażać to lepiej zamilknij bo nie będę tolerował obrażania mojej osoby.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 21:45:21
Autor: kogutek
kogutek pisze:
> [...]
> rządzący są przygotowani perfekcyjnie. To co wyszło z tego twojego zbierania podpisów?? Jeśli masz kogoś obrażać to lepiej zamilknij bo nie będę tolerował obrażania mojej osoby.

-- krzysiek82
Wybacz ale dla mnie osoba która zachęca do zbiorowego wystąpienia przeciwko
władzy jest albo niespełna rozumu albo robi prowokację. Zawsze takie wystąpienia
kończą się mordobiciem w którym najbardziej poszkodowani są szeregowi
protestujący a nigdy inspiratorzy. Jeśli takie wystąpienia nie jest zainicjowane
przez władzę to nigdy nie kończą się sukcesem dla protestujących. Jest od tego
jeden znany mi wyjątek. Może opisz jak wyobrażasz sobie protest jaki
zaproponowałeś. Jakich środków chciałbyś użyć i jakie cele osiągnąć. --

Data: 2009-06-16 09:37:14
Autor: Paweł
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h17h5t$c99$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Czyżbyś ostatnio coś zapłacił, że tak Cię to zdenerwowało? :-)

--
Paweł

Data: 2009-06-16 10:09:09
Autor: WW
Paweł pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h17h5t$c99$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Czyżbyś ostatnio coś zapłacił, że tak Cię to zdenerwowało? :-)

A ciebie nie denerwuje wyciąganie Ci twoich pieniędzy z Twojej kieszeni i wyrzucanie ich w błoto?
Gdybyśmy widzieli postępy w budowie dróg i autostrad, fotoradary na niebezpiecznych skrzyżowaniach, szkołach i zakrętach to i ja bym cicho siedział.

Qui tacet, consentire videtur.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

p.s.
Nie, nie zapłaciłem od dłuższego czasu (patrz w podpisie) :-P

Data: 2009-06-16 09:58:33
Autor: Vlad The Ripper
[...]

To już się zaczęło przynajmniej w stolicy i okolicach. Pisałem na grupie parę tygodni temu (wątek : Manewry zmotoryzowanych oddziałów policji...). Zdecydowanie już czas powiedzieć dość.

Data: 2009-06-16 10:37:54
Autor: Cavallino
[...]

Dawno to mówię.
Efekt był tylko taki, że wszystkie kapelusznicze pieski się zębami na mojej nogawce wieszały.

Data: 2009-06-16 11:02:03
Autor: Inead
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Zrobić akcję "nie przyjmujemy mandatów". Sądy grodzkie będą miały bardzo pracowite wakacje.

Data: 2009-06-16 11:08:06
Autor: spam
[...]

Jest PKP, PKS, prywatne busy, autobusy, tramwaje miejskie itp.

Wreszcie są rowery, jazda nimi nic nie kosztuje, nie ma podatków, mandatu za zbyt szybką jazdę też nie zapłacisz.

Data: 2009-06-16 11:11:01
Autor: krzysiek82
spam@mailinator.com pisze:
Jest PKP, PKS, prywatne busy, autobusy, tramwaje miejskie itp.

Wreszcie są rowery, jazda nimi nic nie kosztuje, nie ma podatków, mandatu za zbyt szybką jazdę też nie zapłacisz.

Ale co to za argumentacja? Zgadzam się, że polaczka trzeba trzymać krótko na smyczy bo z wolności korzystać nie umie ale władzy w tym wypadku na tym nie zależy chcą tylko wyciągnąć jak najwięcej kasy.
Bo jak można wytłumaczyć radar na prostym odcinku drogi gdzie pieszego nie uświadczysz? A gdzie radary przy szkołach, w miejscach gdzie jest najwięcej wypadków? Tam ich nie ma bo tam na siebie nie zarabiają.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 19:50:18
Autor: vpw
Użytkownik <spam@mailinator.com> napisał w wiadomości news:6069.00000e7b.4a3760f6newsgate.onet.pl...
[...]

Ale ja na przykład jestem kierowcą i obywatelem. I mam prawo, aby moje potrzeby i zachcianki były respektowane. Bo jest demokracja i jeśli jest nas kilka milionów, którzy mamy podobny pomysł na jeden temat, to każda partia polityczna i każda demokracja to odczuje. Wystarczy pójść raz do wyborów po nasze i będziemy mieli rząd kierowców? A PiSiaki i POwcy i wszystkie inne oszołomy, co obiecują przed dojściem do złoba, bardzo się zdziwią.

--
vpw

Data: 2009-06-16 19:56:39
Autor: roberto
> [...]
Ale ja na przykład jestem kierowcą i obywatelem. I mam prawo, aby moje potrzeby i zachcianki były respektowane. Bo jest demokracja i jeśli jest nas kilka milionów, którzy mamy podobny pomysł na jeden temat, to każda partia polityczna i każda demokracja to odczuje. Wystarczy pójść raz do wyborów po nasze i będziemy mieli rząd kierowców? A PiSiaki i POwcy i wszystkie inne oszołomy, co obiecują przed dojściem do złoba, bardzo się zdziwią.

100% rządzących na pewno posiada prawo jazdy i jest kierowcami.

Data: 2009-06-16 12:39:55
Autor: znerx
[...]

czas.
Kiedy litr paliwa kosztuje 1.70 - 2.00 reszta to podatki trzeba się
zastanowić czy przypadkiem jako RP nie mamy takich długów, że niedługo się
nogami nakryjemy.

Data: 2009-06-16 12:44:25
Autor: krzysiek82
znerx pisze:
[...]

ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem. Oni chociaż nie wyciągają od ludzi łapy co chwile o więcej i więcej.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 11:17:26
Autor: masti
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Dnia pięknego Tue, 16 Jun 2009 12:44:25 +0200, osobnik zwany krzysiek82
wystukał:

znerx pisze:
[...]

to teraz sprawdź jaki w niemczech jest udział podatków w cenie paliwa

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-16 13:26:34
Autor: krzysiek82
masti pisze:
  > to teraz sprawdĹş jaki w niemczech jest udział podatkĂłw w cenie paliwa

Wystarczy porównać komfort życia (między innymi zarobki) do cen paliwa. Zapewniam wychodzi zdecydowanie korzystniej.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 14:14:03
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 13:26 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

masti pisze:
  > to teraz sprawdź jaki w niemczech jest udział podatków w cenie paliwa

Wystarczy porównać komfort życia (między innymi zarobki) do cen paliwa. Zapewniam wychodzi zdecydowanie korzystniej.
oczywiście nie mówisz o byłej DDR.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 14:13:23

Data: 2009-06-16 14:14:44
Autor: krzysiek82
Heraklit pisze:
oczywiście nie mówisz o byłej DDR.

oczywiście, że nie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 12:54:28
Autor: znerx
krzysiek82(krzysiek_82@02.pl) na pl.misc.samochody napisał(a):

znerx pisze:
[...]

takie opinie przekute w działanie powodują właśnie obecną sytuację

Data: 2009-06-16 14:16:09
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 12:44 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem.
jak się nie czujesz Polakiem i Polska to nie Twój kraj to nic trudnego
się przeprowadzić do Niemiec...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 14:14:09

Data: 2009-06-16 14:25:41
Autor: krzysiek82
Heraklit pisze:
jak się nie czujesz Polakiem i Polska to nie Twój kraj to nic trudnego
się przeprowadzić do Niemiec...

Tutaj nie chodzi o to kim ja się czuje, ja nie mam zamiaru się przeprowadzać ponieważ jestem przywiązany do tej ziemi nie do ludzi.
Nie wychodzę z założenia, że jak jest źle to trzeba spadać. Należy zmieniać otoczenie (łatwo sie gada trudno zrealizować) Tak się mówi o patriotyzmie i o tym ilu ich jest a dla mnie to ściema bo gdyby to była prawda to ten kraj nie byłby takim dnem jak jest. Bardzo irytuje mnie takie podejście jak Ci się nie podoba to się wyprowadź. Zupełnie bez sensu i kojarzy się z menelem z budki z piwem który w marazmie żyje i nie widzi, że się stacza coraz bardziej na dno.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 15:41:30
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 14:25 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

Heraklit pisze:
jak się nie czujesz Polakiem i Polska to nie Twój kraj to nic trudnego
się przeprowadzić do Niemiec...

Bardzo irytuje mnie takie podejście jak Ci się nie podoba to się wyprowadź.
mnie irytuje plucie do własnego gniazda i pisanie idiotyzmów cytuje:
"ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem."
Tak nie pisze ktoś kto szanuje ten kraj, jego historię (o ile ją znasz)
i mieszkańców. Nie oczekuj, że ktoś Ciebie będzie szanował....

Zupełnie bez sensu i kojarzy się z menelem z budki z piwem który w marazmie żyje i nie widzi, że się stacza coraz bardziej na dno.
nie obrażaj mnie. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 15:33:06

Data: 2009-06-16 16:04:26
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:onvj6vv5hm4r.8ucrztflw3sc$.dlg40tude.net...

Tak nie pisze ktoś kto szanuje ten kraj, jego historię (o ile ją znasz)
i mieszkańców. Nie oczekuj, że ktoś Ciebie będzie szanował....

wiesz, tak odkladajac na bok emocje i gornolotne uczucia i patrzac wlasnie na nasza historie, to jest to jedyny sposob, aby w tym zakatku swiata zaczelo byc normalnie

Data: 2009-06-16 16:08:10
Autor: krzysiek82
szerszen pisze:

[...]

Trzeba żyć przyszłością i wyciągać wnioski z historii, a odnośnie historii to trudno ją szanować jak polak na polaka donosił do okupanta. Ale o tym się już nie mówi. Oficer niemiecki w wywiadzie dziwił się jak można być aż tak podłym aby donosić na swojego. Więc historia nie jest aż tak różowa pod tym względem.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 16:26:11
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 16:08 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

historii to trudno ją szanować jak polak na polaka donosił do okupanta. Ale o tym się już nie mówi. Oficer niemiecki w wywiadzie dziwił się jak można być aż tak podłym aby donosić na swojego.
Niemiecki oficer zapomniał jak jego kumple wsadzali Niemców do obozów
koncentracyjnych (np.:Dachau), a donoszenie w Niemczech było wyrazem
patriotyzmu.

Oficer niemiecki
[...]
Przytaczanie niby faktów i na ich podstawie wyciąganie wniosków świadczy
o miernej wiedzy historycznej i bezkrytycznym powtarzania zasłyszanych
"mitów".

Więc historia nie jest aż tak różowa pod tym względem.
Żaden kraj nie ma i mieć nie może "różowej" historii, w tym również
Polska.  --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 16:10:18

Data: 2009-06-16 16:50:05
Autor: krzysiek82
Heraklit pisze:
[...]

To był przykład tego, że lepiej się na historie nie powoływać, można by na ten temat książkę napisać, a to co piszę to nie mity, to wiedza przekazana mi przez mojego dziadka. Zresztą potwierdza się to teraz, w ostatnim czasie sporo na ten temat można doczytać. Trochę zbaczamy z tematu :)

--
krzysiek82

Data: 2009-06-18 12:41:02
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 16:50 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

to przykład, że na podstawie takich zdarzeń nie można oceniać całego
narodu! Każde państwo, kraj, naród ma swe ciemne i jasne momenty w
historii - dosłownie każdy. Jednak pisanie o takich jednostkowych
zdarzeniach i na ich podstawie ocenianie całej historii ("to trudno ją
szanować jak polak na polaka donosił do okupanta") to obrażanie tych,
którzy tacy nie byli (a na szczęście było ich zdecydowanie więcej).

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 12:33:27

Data: 2009-06-17 09:20:36
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g274y36j9myf.1uyub53vec69r$.dlg40tude.net...

Żaden kraj nie ma i mieć nie może "różowej" historii, w tym również
Polska.

pewnie ze nie, ale nasz pokazuje, ze w duzej mierze sami sobie zapracowalismy na to co mamy i jest to glownie nasza wina, niczyja inna i mowie tu o histori ostatnich kilkuset lat, a nie kilkudziesieciu i dopoki nie zmieni sie mentalnosc i sobiepanstwo polakow, w polsce nie bedzie dobrze

Data: 2009-06-17 10:59:38
Autor: krzysiek82
szerszen pisze:
[...]

w 100% się zgadzam

--
krzysiek82

Data: 2009-06-18 12:33:14
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 17 czerwiec (środa), gdy o godzinie 9:20 *szerszen* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

to prawda wina nie może być nikogo innego jak nasza, ale niestety mamy
też ogromnego "pecha" w położeniu między dwoma potężnymi nacjami.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 12:30:01

Data: 2009-06-18 13:15:10
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1n01l6fo6b35q$.1b7juhbx8jzri$.dlg40tude.net...

to prawda wina nie może być nikogo innego jak nasza, ale niestety mamy
też ogromnego "pecha" w położeniu między dwoma potężnymi nacjami.

nie przesadzaj z tym pechem, jestesmy jedynym narodem ktory stanal pod moskwa i posadzil na ich tronie wlasnego cara, jednak glownie przez swoja mentalnosc nie potrafilismy tego utrzymac, to oczywiscie jeden z wielu przykladow na to, ze polozenie geograficzne nie ma praktycznie znaczenia w zestawieniu z nasza natura

Data: 2009-06-18 15:12:43
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 18 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 13:15 *szerszen* w pocie
czoła naskrobał(a):

to prawda wina nie może być nikogo innego jak nasza, ale niestety mamy
też ogromnego "pecha" w położeniu między dwoma potężnymi nacjami.

nie przesadzaj z tym pechem,
A znasz inny kraj/państwo, który zostało pozbawione wolności przez trzy
inne?

[...]
to bardziej jest związane rządzącymi (obcy królowie, magnaci ze wschodu)
niż z naturą.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 15:04:53

Data: 2009-06-18 15:54:08
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1cqyu4r5m3er7.19mssatmv0g7b$.dlg40tude.net...

A znasz inny kraj/państwo, który zostało pozbawione wolności przez trzy
inne?

to bardziej jest związane rządzącymi (obcy królowie, magnaci ze wschodu)
niż z naturą.

to wszystko sa naczynia powiazane, byl okres kiedy bylismy potega w tej czesci europy, gdybysmy mieli nature np japonczykow czy chocby niemcow, to ta potege bysmy zapewne utrzymali, i to my bysmy dyktowali warunki

ale to jakby zupelnie ntg

Data: 2009-06-18 16:03:28
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 18 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:54 *szerszen* w pocie
czoła naskrobał(a):

to wszystko sa naczynia powiazane, byl okres kiedy bylismy potega w tej czesci europy, gdybysmy mieli nature np japonczykow czy chocby niemcow, to ta potege bysmy zapewne utrzymali, i to my bysmy dyktowali warunki
ale nie mamy natury japończyków, niemców czy rosjan, ale mieszkamy
między takimi nacjami.
ale to jakby zupelnie ntg
he, he zupełna racja:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 15:56:00

Data: 2009-06-18 16:06:01
Autor: szerszen

Data: 2009-06-18 16:14:43
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 18 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 16:06 *szerszen* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

zgadzam się, jeżeli mówisz o położeniu między dwoma takimi
mentalnościami:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 16:13:14

Data: 2009-06-16 14:57:19
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h17tl1$rhg$3nemesis.news.neostrada.pl...
ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem. Oni chociaż nie wyciągają od ludzi łapy co chwile o więcej i więcej.

Droga wolna. Nikt Ci nie zabrania.

Data: 2009-06-16 14:45:07
Autor: szerszen
[...]

tak, powiedzmy dosc

zrobmy im na zlosc

jezdzijmy zgodnie z przepisami, umocza kupe siana w tych blankietach i fotoradarach

:)

Data: 2009-06-16 15:31:09
Autor: szerszen

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h185fi$o10$1news.onet.pl...

Droga wolna, nikt Ci nie zabrania.

powaznie?

Data: 2009-06-16 18:03:40
Autor: Lopez
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Wiesz, dostawcy pizzy z Poznania muszą łamać przepisy, żeby towar nie wystygł i nie dostali po czapie od klienta.

Data: 2009-06-16 21:18:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "Lopez" <lopezzz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h18fq1$2g56$1opal.icpnet.pl...
Wiesz, dostawcy pizzy z Poznania muszą łamać przepisy, żeby towar nie wystygł i nie dostali po czapie od klienta.

Widzę że całynie znudziły Ci się głupie zagrywki?
Uważaj, bo Tomaszów Bartkowiaków za dużo w Poznaniu nie ma, więc łatwo można się nadziać na coś....

Data: 2009-06-16 16:10:58
Autor: WW
szerszen pisze:

jezdzijmy zgodnie z przepisami, umocza kupe siana w tych blankietach i fotoradarach

Kolego, to są NASZE pieniądze. To my płacimy za te blankiety i fotoradary.

Data: 2009-06-16 20:18:37
Autor: moje_przedmioty
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Ja nie płacę :)

Data: 2009-06-17 08:44:17
Autor: WW
Mo
moje_przedmioty pisze:
Ja nie płacę :)

Tylko nieliczni z tu obecnych są obywatelami innych państw i tam a nie tu płaca podatki.

Data: 2009-06-17 08:51:11
Autor: Mroziu
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
moje_przedmioty wrote:
Ja nie płacę :)

Płacisz chociażby VAT kupując cokolwiek w sklepie na terenie naszego kraju. O akcyzie w paliwach i prądzie nie wspominam :)

Mroziu

Data: 2009-06-17 09:26:05
Autor: szerszen

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h189na$haj$1nemesis.news.neostrada.pl...

Kolego, to są NASZE pieniądze. To my płacimy za te blankiety i fotoradary.

ech
wiem

do emotikona zes nie przewinal?

Data: 2009-06-16 14:47:50
Autor: mocniak
Użytkownik WW napisał:
Czy nie czas powiedzieć dość.?

A ktoś cię zmusza do poruszania się samochodem?

--
Mocniak

Data: 2009-06-16 17:35:26
Autor: Darek
mocniak pisze:
A ktoś cię zmusza do poruszania się samochodem?

Dokładnie :) Niech kierowcy zrezygnują z poruszania się autem, to więcej miejsca dla rowerzystów będzie :)  I nie będzie trzeba ścieżek szukać :)

Data: 2009-06-17 08:46:09
Autor: WW
Darek pisze:
mocniak pisze:
A ktoś cię zmusza do poruszania się samochodem?

Dokładnie :) Niech kierowcy zrezygnują z poruszania się autem, to więcej miejsca dla rowerzystów będzie :)  I nie będzie trzeba ścieżek szukać :)

Do mojego hobby potrzebuje sprzętu ważącego ok 50 kg i nieporęcznego.
Poradź mi zatem specjalisto, jak ma to przewieźć rowerem 450 km nad morze?

Data: 2009-06-17 15:33:00
Autor: Darek
WW pisze:

Do mojego hobby potrzebuje sprzętu ważącego ok 50 kg i nieporęcznego.
Poradź mi zatem specjalisto, jak ma to przewieźć rowerem 450 km nad morze?

Przyczepka do roweru i dajesz :)

Data: 2009-06-17 15:37:26
Autor: WW
Darek pisze:
WW pisze:

Do mojego hobby potrzebuje sprzętu ważącego ok 50 kg i nieporęcznego.
Poradź mi zatem specjalisto, jak ma to przewieźć rowerem 450 km nad morze?

Przyczepka do roweru i dajesz :)

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Data: 2009-06-17 17:23:13
Autor: Darek
WW pisze:

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

O, widzę gdzieś tekst podłapałeś i teraz wszystkim go dorzucasz "w pakiecie" :) . Idź na spacer, wyładuj się i spójrz inaczej na świat. Nie traktuj wszystkiego serio. Ty mi cytatem, to ja Tobie też cytatem: "Nie traktuj życia zbyt poważnie bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy". Po prostu nie wyłapałeś w mojej pierwszej wypowiedzi, do której się odniosłeś, żartu. Tamta wypowiedź była konkretnie skierowana do Mocniaka - kto czyta pl.rec.rowery wie, o co chodzi, a kto nie wie, a ciekaw - niech poszuka :)
Pozdrawiam !

Data: 2009-06-17 17:50:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Darek" <taki@jeden.pl> napisał w wiadomości news:h1b1p4$j1b$1news.wp.pl...
WW pisze:

[...]

Nie pomyliły Ci się grupy aby?

Data: 2009-06-17 20:39:41
Autor: Darek
Cavallino pisze:
Nie pomyliły Ci się grupy aby?

Nie

Data: 2009-06-17 21:19:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Darek" <taki@jeden.pl> napisał w wiadomości news:h1bd9g$qu9$1news.wp.pl...
Cavallino pisze:
Nie pomyliły Ci się grupy aby?

Nie

Chyba jednak tak.
Chcesz pisać o rowerach, pisz na inną grupę.

Data: 2009-06-16 19:43:47
Autor: CeSaR
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Czy nie czas powiedzieć dość.?

Czas. Ale co proponujesz? Bo ja obawiam się że bez wykorzystania paru latarni jako uchwytów do "bujania" kilku jegomości oraz bez puszczenia kilku budynków z dymem każde inne rozwiązanie będzie dokładnie tym samym goownem co do tej pory. Jak sam zauważyłeś ekipy się zmieniają a dola kierowcy jest tylko gorsza.
Nie ma podstaw aby wierzyć, że którakolwiek następna ekipa cokolwiek w temacie zrobi bo pieniądz z akcyzy jest pieniądzem łatwym i potrzebnym. Pieniądz wydany na drogi jest pieniądzem zmarnowanym bo akcyzy od tego nie przybędzie (a może nawet ubyć) więc wydaje się na te drogi tyle ile jest to minimalnie konieczne. Jest do finansowania cały socjal, cała strefa budżetowych urzędniczych nierobów - kasa jest potrzebna.
Więc jeśli proponujesz rewolucję - jestem za. Ale obawiam się że będzie nas może 1% społeczeństwa.
Taki lajf....

Data: 2009-06-17 08:48:05
Autor: WW
CeSaR pisze:
[...]

Pamiętasz PPPP.
Z happeningu zrobiła się partia i nawet weszła do sejmu.
Przerażeni "nieswoimi", wszyscy pozostali "politycy', solidarnie ich zadziabali.

Data: 2009-06-16 19:58:46
Autor: KJ Siła Słów
WW pisze:

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Niemcy maja takie powiedzenie:

Nie kradnij !

Panstwo nie toleruje konkurencji na swoim terenie.

KJ okradany w czwornasob

Data: 2009-06-16 22:10:12
Autor: robert
[...]

Niech rząd zleci mennicy wydrukowanie 400.000.000.000.000 PLN i rozda każdemu polakowi po 10 mln i starczy pieniędzy dla wszystkich!

Data: 2009-06-17 08:49:24
Autor: WW
Mo
robert@mailinator.com pisze:

Niech rząd zleci mennicy wydrukowanie 400.000.000.000.000 PLN i rozda każdemu polakowi po 10 mln i starczy pieniędzy dla wszystkich!

Lepiej milczeć niż sie odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Data: 2009-06-18 15:09:41
Autor: kamil
Mo

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:h1a3pl$jeb$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wpisujmy miasta:

Pozdrawiam
Kamil

Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?