Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?

Data: 2009-06-16 09:37:14
Autor: Paweł
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h17h5t$c99$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Czyżbyś ostatnio coś zapłacił, że tak Cię to zdenerwowało? :-)

--
Paweł

Data: 2009-06-16 10:09:09
Autor: WW
Paweł pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h17h5t$c99$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Czyżbyś ostatnio coś zapłacił, że tak Cię to zdenerwowało? :-)

A ciebie nie denerwuje wyciąganie Ci twoich pieniędzy z Twojej kieszeni i wyrzucanie ich w błoto?
Gdybyśmy widzieli postępy w budowie dróg i autostrad, fotoradary na niebezpiecznych skrzyżowaniach, szkołach i zakrętach to i ja bym cicho siedział.

Qui tacet, consentire videtur.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

p.s.
Nie, nie zapłaciłem od dłuższego czasu (patrz w podpisie) :-P

Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?