Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?

Data: 2009-06-16 11:08:06
Autor: spam
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Witam

Czytam i **************(autocenzura)
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Kierowcy-zalataja-dziure-
budzetowa,wid,11220609,wiadomosc.html?ticaid=18378

Czy nie czas powiedzieć dość.?
Jesteśmy najbardziej uciskaną klasą w Polsce, a planują jeszcze docisnąć.
Płacimy jedne z najwyższych podatków na świecie i mam jedne z najgorszych
dróg.

Jest PKP, PKS, prywatne busy, autobusy, tramwaje miejskie itp.

Wreszcie są rowery, jazda nimi nic nie kosztuje, nie ma podatków, mandatu za zbyt szybką jazdę też nie zapłacisz.

Data: 2009-06-16 11:11:01
Autor: krzysiek82
spam@mailinator.com pisze:
Jest PKP, PKS, prywatne busy, autobusy, tramwaje miejskie itp.

Wreszcie są rowery, jazda nimi nic nie kosztuje, nie ma podatków, mandatu za zbyt szybką jazdę też nie zapłacisz.

Ale co to za argumentacja? Zgadzam się, że polaczka trzeba trzymać krótko na smyczy bo z wolności korzystać nie umie ale władzy w tym wypadku na tym nie zależy chcą tylko wyciągnąć jak najwięcej kasy.
Bo jak można wytłumaczyć radar na prostym odcinku drogi gdzie pieszego nie uświadczysz? A gdzie radary przy szkołach, w miejscach gdzie jest najwięcej wypadków? Tam ich nie ma bo tam na siebie nie zarabiają.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 19:50:18
Autor: vpw
Użytkownik <spam@mailinator.com> napisał w wiadomości news:6069.00000e7b.4a3760f6newsgate.onet.pl...
[...]

Ale ja na przykład jestem kierowcą i obywatelem. I mam prawo, aby moje potrzeby i zachcianki były respektowane. Bo jest demokracja i jeśli jest nas kilka milionów, którzy mamy podobny pomysł na jeden temat, to każda partia polityczna i każda demokracja to odczuje. Wystarczy pójść raz do wyborów po nasze i będziemy mieli rząd kierowców? A PiSiaki i POwcy i wszystkie inne oszołomy, co obiecują przed dojściem do złoba, bardzo się zdziwią.

--
vpw

Data: 2009-06-16 19:56:39
Autor: roberto
> [...]
Ale ja na przykład jestem kierowcą i obywatelem. I mam prawo, aby moje potrzeby i zachcianki były respektowane. Bo jest demokracja i jeśli jest nas kilka milionów, którzy mamy podobny pomysł na jeden temat, to każda partia polityczna i każda demokracja to odczuje. Wystarczy pójść raz do wyborów po nasze i będziemy mieli rząd kierowców? A PiSiaki i POwcy i wszystkie inne oszołomy, co obiecują przed dojściem do złoba, bardzo się zdziwią.

100% rządzących na pewno posiada prawo jazdy i jest kierowcami.

--

Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?