Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?

Data: 2009-06-16 12:39:55
Autor: znerx
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?

Czy nie czas powiedzieć dość.?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

czas.
Kiedy litr paliwa kosztuje 1.70 - 2.00 reszta to podatki trzeba się
zastanowić czy przypadkiem jako RP nie mamy takich długów, że niedługo się
nogami nakryjemy.

Data: 2009-06-16 12:44:25
Autor: krzysiek82
znerx pisze:
[...]

ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem. Oni chociaż nie wyciągają od ludzi łapy co chwile o więcej i więcej.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 11:17:26
Autor: masti
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Dnia pięknego Tue, 16 Jun 2009 12:44:25 +0200, osobnik zwany krzysiek82
wystukał:

znerx pisze:
[...]

to teraz sprawdź jaki w niemczech jest udział podatków w cenie paliwa

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-16 13:26:34
Autor: krzysiek82
masti pisze:
  > to teraz sprawdĹş jaki w niemczech jest udział podatkĂłw w cenie paliwa

Wystarczy porównać komfort życia (między innymi zarobki) do cen paliwa. Zapewniam wychodzi zdecydowanie korzystniej.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 14:14:03
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 13:26 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

masti pisze:
  > to teraz sprawdź jaki w niemczech jest udział podatków w cenie paliwa

Wystarczy porównać komfort życia (między innymi zarobki) do cen paliwa. Zapewniam wychodzi zdecydowanie korzystniej.
oczywiście nie mówisz o byłej DDR.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 14:13:23

Data: 2009-06-16 14:14:44
Autor: krzysiek82
Heraklit pisze:
oczywiście nie mówisz o byłej DDR.

oczywiście, że nie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 12:54:28
Autor: znerx
krzysiek82(krzysiek_82@02.pl) na pl.misc.samochody napisał(a):

znerx pisze:
[...]

takie opinie przekute w działanie powodują właśnie obecną sytuację

Data: 2009-06-16 14:16:09
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 12:44 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem.
jak się nie czujesz Polakiem i Polska to nie Twój kraj to nic trudnego
się przeprowadzić do Niemiec...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 14:14:09

Data: 2009-06-16 14:25:41
Autor: krzysiek82
Heraklit pisze:
jak się nie czujesz Polakiem i Polska to nie Twój kraj to nic trudnego
się przeprowadzić do Niemiec...

Tutaj nie chodzi o to kim ja się czuje, ja nie mam zamiaru się przeprowadzać ponieważ jestem przywiązany do tej ziemi nie do ludzi.
Nie wychodzę z założenia, że jak jest źle to trzeba spadać. Należy zmieniać otoczenie (łatwo sie gada trudno zrealizować) Tak się mówi o patriotyzmie i o tym ilu ich jest a dla mnie to ściema bo gdyby to była prawda to ten kraj nie byłby takim dnem jak jest. Bardzo irytuje mnie takie podejście jak Ci się nie podoba to się wyprowadź. Zupełnie bez sensu i kojarzy się z menelem z budki z piwem który w marazmie żyje i nie widzi, że się stacza coraz bardziej na dno.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 15:41:30
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 14:25 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

Heraklit pisze:
jak się nie czujesz Polakiem i Polska to nie Twój kraj to nic trudnego
się przeprowadzić do Niemiec...

Bardzo irytuje mnie takie podejście jak Ci się nie podoba to się wyprowadź.
mnie irytuje plucie do własnego gniazda i pisanie idiotyzmów cytuje:
"ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem."
Tak nie pisze ktoś kto szanuje ten kraj, jego historię (o ile ją znasz)
i mieszkańców. Nie oczekuj, że ktoś Ciebie będzie szanował....

Zupełnie bez sensu i kojarzy się z menelem z budki z piwem który w marazmie żyje i nie widzi, że się stacza coraz bardziej na dno.
nie obrażaj mnie. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 15:33:06

Data: 2009-06-16 16:04:26
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:onvj6vv5hm4r.8ucrztflw3sc$.dlg40tude.net...

Tak nie pisze ktoś kto szanuje ten kraj, jego historię (o ile ją znasz)
i mieszkańców. Nie oczekuj, że ktoś Ciebie będzie szanował....

wiesz, tak odkladajac na bok emocje i gornolotne uczucia i patrzac wlasnie na nasza historie, to jest to jedyny sposob, aby w tym zakatku swiata zaczelo byc normalnie

Data: 2009-06-16 16:08:10
Autor: krzysiek82
szerszen pisze:

[...]

Trzeba żyć przyszłością i wyciągać wnioski z historii, a odnośnie historii to trudno ją szanować jak polak na polaka donosił do okupanta. Ale o tym się już nie mówi. Oficer niemiecki w wywiadzie dziwił się jak można być aż tak podłym aby donosić na swojego. Więc historia nie jest aż tak różowa pod tym względem.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-16 16:26:11
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 16:08 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

historii to trudno ją szanować jak polak na polaka donosił do okupanta. Ale o tym się już nie mówi. Oficer niemiecki w wywiadzie dziwił się jak można być aż tak podłym aby donosić na swojego.
Niemiecki oficer zapomniał jak jego kumple wsadzali Niemców do obozów
koncentracyjnych (np.:Dachau), a donoszenie w Niemczech było wyrazem
patriotyzmu.

Oficer niemiecki
[...]
Przytaczanie niby faktów i na ich podstawie wyciąganie wniosków świadczy
o miernej wiedzy historycznej i bezkrytycznym powtarzania zasłyszanych
"mitów".

Więc historia nie jest aż tak różowa pod tym względem.
Żaden kraj nie ma i mieć nie może "różowej" historii, w tym również
Polska.  --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-16 16:10:18

Data: 2009-06-16 16:50:05
Autor: krzysiek82
Heraklit pisze:
[...]

To był przykład tego, że lepiej się na historie nie powoływać, można by na ten temat książkę napisać, a to co piszę to nie mity, to wiedza przekazana mi przez mojego dziadka. Zresztą potwierdza się to teraz, w ostatnim czasie sporo na ten temat można doczytać. Trochę zbaczamy z tematu :)

--
krzysiek82

Data: 2009-06-18 12:41:02
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do l udzi a nie ludzi do prawa ?
Był 16 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 16:50 *krzysiek82* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

to przykład, że na podstawie takich zdarzeń nie można oceniać całego
narodu! Każde państwo, kraj, naród ma swe ciemne i jasne momenty w
historii - dosłownie każdy. Jednak pisanie o takich jednostkowych
zdarzeniach i na ich podstawie ocenianie całej historii ("to trudno ją
szanować jak polak na polaka donosił do okupanta") to obrażanie tych,
którzy tacy nie byli (a na szczęście było ich zdecydowanie więcej).

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 12:33:27

Data: 2009-06-17 09:20:36
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g274y36j9myf.1uyub53vec69r$.dlg40tude.net...

Żaden kraj nie ma i mieć nie może "różowej" historii, w tym również
Polska.

pewnie ze nie, ale nasz pokazuje, ze w duzej mierze sami sobie zapracowalismy na to co mamy i jest to glownie nasza wina, niczyja inna i mowie tu o histori ostatnich kilkuset lat, a nie kilkudziesieciu i dopoki nie zmieni sie mentalnosc i sobiepanstwo polakow, w polsce nie bedzie dobrze

Data: 2009-06-17 10:59:38
Autor: krzysiek82
szerszen pisze:
[...]

w 100% się zgadzam

--
krzysiek82

Data: 2009-06-18 12:33:14
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 17 czerwiec (środa), gdy o godzinie 9:20 *szerszen* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

to prawda wina nie może być nikogo innego jak nasza, ale niestety mamy
też ogromnego "pecha" w położeniu między dwoma potężnymi nacjami.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 12:30:01

Data: 2009-06-18 13:15:10
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1n01l6fo6b35q$.1b7juhbx8jzri$.dlg40tude.net...

to prawda wina nie może być nikogo innego jak nasza, ale niestety mamy
też ogromnego "pecha" w położeniu między dwoma potężnymi nacjami.

nie przesadzaj z tym pechem, jestesmy jedynym narodem ktory stanal pod moskwa i posadzil na ich tronie wlasnego cara, jednak glownie przez swoja mentalnosc nie potrafilismy tego utrzymac, to oczywiscie jeden z wielu przykladow na to, ze polozenie geograficzne nie ma praktycznie znaczenia w zestawieniu z nasza natura

Data: 2009-06-18 15:12:43
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 18 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 13:15 *szerszen* w pocie
czoła naskrobał(a):

to prawda wina nie może być nikogo innego jak nasza, ale niestety mamy
też ogromnego "pecha" w położeniu między dwoma potężnymi nacjami.

nie przesadzaj z tym pechem,
A znasz inny kraj/państwo, który zostało pozbawione wolności przez trzy
inne?

[...]
to bardziej jest związane rządzącymi (obcy królowie, magnaci ze wschodu)
niż z naturą.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 15:04:53

Data: 2009-06-18 15:54:08
Autor: szerszen

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1cqyu4r5m3er7.19mssatmv0g7b$.dlg40tude.net...

A znasz inny kraj/państwo, który zostało pozbawione wolności przez trzy
inne?

to bardziej jest związane rządzącymi (obcy królowie, magnaci ze wschodu)
niż z naturą.

to wszystko sa naczynia powiazane, byl okres kiedy bylismy potega w tej czesci europy, gdybysmy mieli nature np japonczykow czy chocby niemcow, to ta potege bysmy zapewne utrzymali, i to my bysmy dyktowali warunki

ale to jakby zupelnie ntg

Data: 2009-06-18 16:03:28
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 18 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:54 *szerszen* w pocie
czoła naskrobał(a):

to wszystko sa naczynia powiazane, byl okres kiedy bylismy potega w tej czesci europy, gdybysmy mieli nature np japonczykow czy chocby niemcow, to ta potege bysmy zapewne utrzymali, i to my bysmy dyktowali warunki
ale nie mamy natury japończyków, niemców czy rosjan, ale mieszkamy
między takimi nacjami.
ale to jakby zupelnie ntg
he, he zupełna racja:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 15:56:00

Data: 2009-06-18 16:06:01
Autor: szerszen

Data: 2009-06-18 16:14:43
Autor: Heraklit
Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?
Był 18 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 16:06 *szerszen* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

zgadzam się, jeżeli mówisz o położeniu między dwoma takimi
mentalnościami:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-18 16:13:14

Data: 2009-06-16 14:57:19
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h17tl1$rhg$3nemesis.news.neostrada.pl...
ten kraj powinien zniknąć z mapy, ja z chęcią byłbym teraz niemcem. Oni chociaż nie wyciągają od ludzi łapy co chwile o więcej i więcej.

Droga wolna. Nikt Ci nie zabrania.

Może czas dostosować prawo do ludzi a nie ludzi do prawa ?