Może jaki¶ urz±d do spraw propagandy albo cenzury?

Data: 2014-06-04 12:48:37
Autor: masti
Może jaki¶ urz±d do spraw propagandy albo cenzury?
Dnia pięknego Wed, 04 Jun 2014 14:46:39 +0200 osobnik zwany Wiesiaczek
napisał:

Nie można by tak uzgodnić poglądów? To jak w końcu jest, dobrze czy źle?

wiemy, że Ci się marzy powrót do GUKPPiW i jedynie słusznej prawdy. Możesz się udać do KP. Bedziesz w raju

--
mst <at> gazeta <.> pl

Może jaki¶ urz±d do spraw propagandy albo cenzury?