Może jeszcze Izrael dla równowagi?

Data: 2009-04-05 13:34:20
Autor: matador
Może jeszcze Izrael dla równowagi?
#
O przyjęcie Turcji do Unii Europejskiej zaapelował prezydent Barack Obama, uczestniczący w Pradze w szczycie USA-UE.
#

Może jeszcze Izrael dla równowagi? Wraz z Madagaskarem oczywiście..

http://wiadomosci.onet.pl/1947445,12,item.html

matador.

Data: 2009-04-05 13:44:09
Autor: raff
Może jeszcze Izrael dla równowagi ?
Może jeszcze Izrael dla równowagi?

Co masz przeciwko Izraelowi w UE?..

Kraje azjatyckie sa niemile widziane w UE.

R.

Data: 2009-04-05 04:51:36
Autor: mrdevilyn
On 5 Kwi, 13:47, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> Kraje azjatyckie sa niemile widziane w UE.

Jestem bardziej niż pewien, że Izraelczycy mają bardziej europejską mentalność
od Polaków, mimo że żyją tysiące kilometrów od europejskiego kontynentu...

Jestem bardziej niz pewny że wypisujesz brednie. Azjatycka, semicka,
zbliżona do arabskiej mentalnośc Żydów to był glowny czynnik nie
pozwalający im się zintegrowac z nasza cywilizacja przez dwa tysiace
lat.
J-23

Data: 2009-04-05 05:05:54
Autor: mrdevilyn
Może jeszcze Izrael dla równowagi?
On 5 Kwi, 13:54, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:

W Europie występowały tylko dwa czynniki uniemożliwiające Żydom integrację z
gojskimi społeczeństwami: kościół katolicki i plebejski antysemityzm...

Gówno prawda, kościól nigdy się nie wzbraniał przed przyjmowaniem
wiernych narodowości zydowskiej a "plebejski antysemityzm" to jest
wasz plugawy wymysł. Antysemitami zarówno w wiekach średnich jak i
później byli bowiem powszechnie przede wszystkim ludzie wykształceni i
świadomi- począwszy od  Długosza przez Lutra na Staszicu skończywszy.
J-23

Data: 2009-04-05 16:40:06
Autor: Panslavista

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

    Dokładnie - Moise-Chazarowie z grupy Franka zostali ochrzczeni przez
członka mojej rodziny, biskupa Lwowa. Otrzymali wtedy nadziały ziemi w
okolicach Kamienca Podolskiego, a więc prawo posiadania ziemi, czego parchy
bardzo długo nie doświadczyli.
    Niechęć do parchów wywoływał brak jakichkolwiek zasad oraz łamanie prawa
koronnego, a później państwa polskiego i tak jest do dzisiaj.

Data: 2009-04-05 14:29:27
Autor: mkarwan

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:67d4dd17-0d51-4b48-9dc4-f7fc2200557eq9g2000yqc.googlegroups.com...

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2009-04-05 14:51:03
Autor: Panslavista
> [...]

zbliżona do arabskiej mentalnośc Żydów to był glowny czynnik nie
pozwalający im się zintegrowac z nasza cywilizacja przez dwa tysiace

To udawacze Żydów - Moise Chazarowie.

Data: 2009-04-05 15:27:54
Autor: boukun
> [...]

zbliżona do arabskiej mentalnośc Żydów to był glowny czynnik nie
pozwalający im się zintegrowac z nasza cywilizacja przez dwa tysiace

A niby po co naród wybrany przez Boga do rządzenia światem miałby się integrować z plebsem?

boukun

Data: 2009-04-05 15:35:50
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000231.49d89bfanewsgate.onet.pl...
[...]

I takie debile jak ty mośku
Nawet mi się nie chce stawiać kropki.

bolek

Data: 2009-04-05 13:50:02
Autor: raff
[...]

Unii Europejskiej niepotrzebne jakies pustynie. Niech sie tam tluka jedne bambusy z drugimi.

R.

Data: 2009-04-05 14:50:12
Autor: Panslavista

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kontynentu...

Unii Europejskiej niepotrzebne jakies pustynie. Niech sie tam tluka

Dokładnie! Kupa z GWnem.

Data: 2009-04-05 14:49:21
Autor: Panslavista

> Może jeszcze Izrael dla równowagi?

Co masz przeciwko Izraelowi w UE?..

Głupie pytanie. gdzie Rzym, a gdzie Krym?

Data: 2009-04-05 15:24:19
Autor: HaMMeR
matador wrote:
#
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Az sie zdziwisz!
Wlasnie to parcie amerykanow na przyjecie do UE
Turcji jest bardzo logiczne, bowiem bylby to pretekst,
by mozna byloby przyjac rowniez przebierajacy nogami Izrael do UE!
Upada wtedy argument, ze do UE powinny nalezec
wylacznie panstwa europejskie, a nie polazjatyckie
lub azjatyckie calkowicie.
I sadze, ze sie nie myle.

Data: 2009-04-05 15:51:50
Autor: boukun

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49d8b109$0$29450$f69f905mamut2.aster.pl...
matador wrote:
#
[...]

Amerykanie chcą rozpierdolić Niemcy, przede wszystkim.
Z Turkami nie będzie tak łatwo jak z Żydami, bo 60 milionowy naród i ma swoje państwo w odsieczy...

boukun

Data: 2009-04-06 07:51:11
Autor: konserwator

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gra5h3$h4f$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
O przyjęcie Turcji do Unii Europejskiej zaapelował prezydent Barack Obama, uczestniczący w Pradze w szczycie USA-UE.
#

Moze by lepiej przyjal Turcje i Izrael do USA?

rym

Może jeszcze Izrael dla równowagi?