Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB

Data: 2018-01-18 04:14:01
Autor: Kris
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
W skrzynce znalazłem reklame
Ja nie skorzystam bo abo mam od nastu lat w tmobile i jest ok ale może się komuś przyda
https://www.pepper.pl/promocje/500z-oraz-50gb-na-150-dni-w-fakt-mobile-68796

Data: 2018-01-20 15:07:44
Autor: ToMasz
W dniu 18.01.2018 o 13:14, Kris pisze:
W skrzynce znalazłem reklame
Ja nie skorzystam bo abo mam od nastu lat w tmobile i jest ok ale może się komuś przyda
https://www.pepper.pl/promocje/500z-oraz-50gb-na-150-dni-w-fakt-mobile-68796

Ja Ci bardzo dziękuję. Jak sądzę, niestety na tej grupie mało kto skorzysta, bo coś ludzie wolą więcej zapłacić, byle by nie musieć pamiętać o przeniesieniu raz na 90, 150 dni. Choć o płaceniu faktur co miesiac pamietają

ToMasz

Data: 2018-01-20 15:24:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-01-20 o 15:07, ToMasz pisze:

[...]

Faktur? Na tej grupie?
Przychodzi sms że mam wpłacić tyle do danego dnia.
Fakturę gdzieś tam udostępniają ale komu się chce to sprawdzać
skoro suma się zgadza? A o przeniesieniu trzeba pamiętać.

Pozdrawiam

Data: 2018-01-20 18:03:59
Autor: ToMasz
W dniu 20.01.2018 o 15:24, RadoslawF pisze:
[...]

no właśnie potwierdziłeś moje słowa. powiadomienie w terminarzu działa tak samo jak sms. nawet lepiej, bo się wyświetla na ekranie kilka dni wcześniej. ale to Wasze pieniądze. 150 dni no limit, to w lepszym rozrachunku jakieś 100zł. Kto bogatym zabroni....

ToMasz

Data: 2018-01-20 22:08:04
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-01-20 o 18:03, ToMasz pisze:

[...]

Sprawdź u znajomych i rodziny kto używa na co dzień terminarza.
Potem sprawdź ile z nich używa bo i tak musi w pracy.
A dobry operator tel. komórkowej smsa z informacją ile i do kiedy
zapłacić przyśle. Często gęsto więcej niż raz.
Najpierw dostaje dwa tygodnie przed czasem ile i do kiedy,
potem dostaje przypomnienie że jutro czy pojutrze upływa termin
wpłaty a na koniec podziękowanie że doszło.  :-)
I nie muszę obciążać baterii telefonu dodatkowym programem.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-06 17:54:18
Autor: Poldek
W dniu 2018-01-20 o 22:08, RadoslawF pisze:

[...]

Nie to, żebym chciał się angażować w gównoburzę o wyższości abonamentu nad prepaidem lub odwrotnie, ale dla porządku zaznaczam, że w prepaidzie na 2 dni przed końcem wychodzących przychodzi SMS z uprzejmą prośbą o rozważenie zasilenia. Jeżeli to zasilenie nie nastąpi, to potem jeszcze przychodzi drugi SMS, chyba dzień przed. Zasilam prepaida raz na rok. Dzwonię-SMSuję-MMSuję bez limitu i z danych też korzystam (nie jestem w stanie wykorzystać nawet połowy pakietu).

Data: 2018-02-07 15:51:23
Autor: J.F.
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p5cmjr$q4n$1@node1.news.atman.pl...
[...]

To jest program standardowy ... chyba wszystkie telefony od 1998 juz mialy.

[...]

dwa dni imo latwo przegapic w jakims malo uzywanym numerze.
Sam kiedy tak nr stracilem, a staralem sie co 2-3 dni telefon ogladac.

Niedawno znajomemu pomagalem, bo tez stracil - dzieciak przegapil sms, wyslali cos o 9:20 ze wylacza za dzien czy dwa, i w tym dniu o 10:00 juz nie dzialal.
Ale BOK odblokowal w pare minut.

Zasilam prepaida raz na rok. Dzwonię-SMSuję-MMSuję bez limitu i z danych też korzystam (nie jestem w stanie wykorzystać nawet połowy pakietu).

Hm, jesli tak "bez limitu", to chyba kosztuje Cie to ze 20-30 zl/mc, wiec jak -  300zl raz na rok ladujesz ?

J.

Data: 2018-01-20 20:50:23
Autor: z
W dniu 2018-01-20 o 15:24, RadoslawF pisze:
Faktur? Na tej grupie?
Przychodzi sms że mam wpłacić tyle do danego dnia.

Jest jeszcze gorzej. Moje prawie wszystkie rachunki (oprócz czynszu bo to prlowska spuścizna) płacą się same poleceniem zapłaty :-)

Ale czad NIE? :-)

Tylko z nudów czasem sprawdzę co z konta spływa :-)

Data: 2018-01-20 22:12:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-01-20 o 20:50, z pisze:

[...]

Jak mnie do tego kablówka namawiała to poświęciłem chwilkę żeby
sprawdzić jak to działa. I zniechęciła mnie informacja że jak zrobią
podwyżkę to nie będą mnie kłopotać taką informacją tylko bank się
z podwyżkodawcą dogada. Po tej informacji zrezygnowałem.

Ale czad NIE? :-)

Nie.

Pozdrawiam

Data: 2018-01-21 10:29:56
Autor: ToMasz
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
mylicie pojęcia. opłaca się, a ja tak wolę- to różne pojęcia. jest to wygodne - jest to korzystne - to nie to samo.  Wy wolicie płacić za coś co ja mam za darmo. a zapytajcie teraz żonę/dziecko, czy w zamian za 100zł, wytrzyma 1 dzień bez wykonywania rozmów (z odbieraniem)? na 100% sie zgodzą. ale jeśli ta kwota będzie oszczędnością (a nie gotówką) podzieloną na małe (odwrotne) raty - już nie tak chętnie. ale to socjotechnika dla rozumków Kubusia Puchatka.
JA nikomu nie wmawiam że płacenie rachunków to zło, albo przejaw głupoty (wręcz przeciwnie). robicie co chcecie, to Wasze pieniądze. ale przeczytajcie co piszecie, jakich argumentów używacie. oszczędności rzędu 100zł są passe bo? Bo raz na 93,150dni trzeba coś naklikać? albo przejść się do salonu operatora podczas zakupów w centrum handlowym? Bo trzeba wpisać przypomnienie do terminarza i ten terminarz chodzi w tle? Przecież on i tak i tak działa? Po kija te wyznania że operator sam zabiera pieniądze z konta? Myślicie że ja o tym nie wiem? że nagle stwierdze - zajebiście. pieprzyć promocje, oszczędności mam w dupie, jak bank sie dogada z tmobilem - zostaje. ja z zoną i 2 dzieci i internet. Stówa na miesiąc - ch... z tym. ważne że się samo płacić będzie.
jasne :)

ToMasz

Data: 2018-01-21 11:28:05
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-01-21 o 10:29, ToMasz pisze:
[...]

Nie przeczytałeś co napisałem.
U większości ten terminarz nie działa.
Trzeba by go uruchamiać dla tego jednego pretekstu.
A potem trzeba tracić czas na łażenie po operatorach i podpisywanie
umów.
Ja rozumiem że jak ktoś zarabia najniższą krajową to chętnie poświęci
te dwie czy trzy godziny u operatora w zamian za 100zł oszczędności.
A jak ktoś zarabia więcej to te jego trzy godziny są więcej warte niż
te sto złotych.
Do tego przeniesienia numerów nie zawsze odbywają się tak bezboleśnie
jak powinny, a zmiana numeru dla zaoszczędzenia stówy na pewnym
poziomie to już wstyd.
Podobnie jak przerwa w działaniu telefonu bo operatorzy realizują
przeniesienie numeru.

Pozdrawiam

Data: 2018-01-21 18:55:38
Autor: z
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
W dniu 2018-01-21 o 10:29, ToMasz pisze:
mylicie pojęcia. opłaca się, a ja tak wolę- to różne pojęcia.

Zluzuj majty. Czas jaki poświęcam przed podpisaniem umowy jest wystarczająco duży żeby sobie potem to zrekompensować brakiem zawracania głowy. Myślę że dużo zaoszczędziłem odpowiednim dobraniem ofert (formuła rodzinna, stacjonarny za złotówkę...)
Nie stać mnie na ściubienie każdego grosza kiedy chodzi o podstawową potrzebną do egzystencji usługę jak telefon komórkowy.

Co innego inne jakieś wybryki, fanaberie i przyjemności. Mówimy o podstawowej komunikacji która ZAWSZE ma działać a nie tylko po doładowaniu.

Hello :-)

Data: 2018-01-21 21:47:12
Autor: ToMasz
W dniu 21.01.2018 o 18:55, z pisze:
[...]

ja tez czytam - wiec mamy podobny czas

Myślę że dużo zaoszczędziłem odpowiednim dobraniem ofert (formuła rodzinna, stacjonarny za złotówkę...)

mysle? policz, nie modyfikuj znzczenia slowa mysle
Nie stać mnie na ściubienie każdego grosza kiedy chodzi o podstawową potrzebną do egzystencji usługę jak telefon komórkowy.
podstawowa potrzeba egzyste.... jasne.

Co innego inne jakieś wybryki, fanaberie i przyjemności. Mówimy o podstawowej komunikacji która ZAWSZE ma działać a nie tylko po doładowaniu.
ze co? nie bedze działać jak upadnie telefon, jak sie rozladuje bateria, a ty sie o doladowanie martwisz? nit twoj problem. ty zaplacisz za 150 dni 500zł ja zero. ty bedziesz placił dalej - ja nie.

jedynym argumentem  są zluzowane majty...

ToMasz

Data: 2018-01-22 14:31:57
Autor: z
W dniu 2018-01-21 o 21:47, ToMasz pisze:
ze co? nie bedze działać jak upadnie telefon, jak sie rozladuje bateria, a ty sie o doladowanie martwisz? nit twoj problem. ty zaplacisz za 150 dni 500zł ja zero. ty bedziesz placił dalej - ja nie.

Jako dorosły człowiek z umysłem cokolwiek ścisłym biorąc pod uwagę różne aspekty w tym również swój czas (cena Twojego może być inna) podjąłem decyzję że opłaca mi się płacić abo za 3 numery ok 100/ mies. wszystkie nolimit opłacony poleceniem zapłaty.
Jeśli twierdzisz że nie umiem liczyć i nie jestem oszczędny to Twój problem :-)

PS. Moim teraz obowiązkiem jest co 2 lata przypilnować nowej umowy żeby była jeszcze bardziej korzystna. Jakoś się udaje :-)

PS. 2. Ciągle będę przypominał że mam za 1 zł tel. stacjonarny głównie do obierania który fizycznie zachowuje się jak komórka i działa nie tylko w wyznaczonej strefie. Ale o tym cicho sza :-)

Taki co to jak nie dzwonię to nie płacę znaczy 1 zł/mies. ;-)

Data: 2018-01-22 17:29:46
Autor: ToMasz
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
Jeśli twierdzisz że nie umiem liczyć i nie jestem oszczędny to Twój problem :-)
jeśli gdzieś tak napisałem to przepraszam.

PS. 2. Ciągle będę przypominał że mam za 1 zł tel. stacjonarny głównie do obierania który fizycznie zachowuje się jak komórka i działa nie tylko w wyznaczonej strefie. Ale o tym cicho sza :-)
może operatorzy obniżyli cenę abonamentu na stacjonarne komórki, bo prawdziwe abonamenty na komórki są tańsze (5zł/rok = 12x30 minut), albo numer stacjonarny można przenieść do operatora voip. Tam gdzie jest net i smartfon tam masz stacjonarny.

ToMasz

Data: 2018-01-22 18:19:04
Autor: z
W dniu 2018-01-22 o 17:29, ToMasz pisze:
Tam gdzie jest net
i smartfon tam masz stacjonarny.

Mój jest leszy. Numer stacjonarny (zwykły np. z kierunkowym 81) obsługuje się jak zwykła komórka. W praktyce działająca w całym kraju.
Rozmowy do Pleja znaczy większości rodziny gratis.

I kto tu jest oszczędny? ;-)

Data: 2018-01-22 22:25:59
Autor: ToMasz
W dniu 22.01.2018 o 18:19, z pisze:
[...]

bez telefonu stacjonarnego domowego w Pleyu, masz dwa albo trzy inne w pleyu. tak więc możesz z każdego z nich za darmo dwonić do rodziny, ale mało tego, z domowego też możesz dzwonić za darmo. szach mat. jesteś mistrzem oszczędności.
ToMasz

Data: 2018-01-22 22:45:37
Autor: z
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
W dniu 2018-01-22 o 22:25, ToMasz pisze:
szach mat. jesteś
mistrzem oszczędności.
ToMasz

Widzę że nie ogarniasz funkcjonalności i nie chcesz uszanować potrzeb innych. Drwij sobie dalej a ja zajmuję się czymś innym niż pilnowaniem działania 5 numerów i śmiganiem po promocjach ;-)

PS. Wybacz, że ja tak o tym stacjonarnym. Z dobrego serca piszę bo wiem że jest masa _rodzin_ która jest naciągana na kupę szmalu na rachunki stacjonarnego a nie chcą się pozbyć numeru. Voipy tak ale raczej dla młodszych. Brak w narodzie świadomości że można bardziej funkcjonalnie i dużo taniej. :-)
To tak w temacie oszczędzania ;-)

Data: 2018-01-21 19:17:10
Autor: z
W dniu 2018-01-21 o 11:28, RadoslawF pisze:
Podobnie jak przerwa w działaniu telefonu bo operatorzy realizują
przeniesienie numeru.

O właśnie. Taki 3 dniowy brak działającego numeru może pociągnąć za sobą poważne skutki finansowe.

Mam kilku byłych, potencjalnych przyszłych pracodawców od których powinienem odebrać przynajmniej telefon bo WARTO :-)

To już chyba z 15 lat mam ten sam numer z pełną premedytacją

Data: 2018-01-21 21:39:07
Autor: ToMasz
W dniu 21.01.2018 o 19:17, z pisze:
[...]

argumenty......
Przenosze numer czesto. gdzies w nocy przestaje dzialac, o swicie dziala nowy. nigdy nie bylo przestoju. pakiety na darmowe rozmowy wychodzace moga wymagac paru godzin, albo dnia. gadac mozna, ale nie za darmo.ten sam numer mam tez 15 lat. przeciez wiesz ze mozna go przenosic.....
ToMasz

Data: 2018-01-22 14:07:05
Autor: z
W dniu 2018-01-21 o 21:39, ToMasz pisze:
[...]

Jak to zrobić w praktyce? wydzwonić te 500 zł?
Pytam ja. Pracujący ojciec rodziny który używa no limit za 30 zł i ma w du... liczenie minut i zawracanie głowy przenosinami?

Ile realnie wyciągnę z tego interesu? 100 zł?

Warto? Nie szkoda życia? :-)

Data: 2018-01-22 17:41:20
Autor: ToMasz
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
Jak to zrobić w praktyce? wydzwonić te 500 zł?
różnie bywa. ja sięgnę limitu czasu, nie limitu pieniędzy.
Pytam ja. Pracujący ojciec rodziny który używa no limit za 30 zł i ma w du... liczenie minut i zawracanie głowy przenosinami?
zapłacisz za wygodę swoją pracą. jak "srasz" pieniędzmi na boki, to niema tematu. ja swoim dzieciom tłumaczę tak: Czego teraz nie zaoszczędzę, tego wy nie dostaniecie w spadku. A teraz zaoszczędzone 100zł, za dwadziescia lat będzie dużo większą kwotą.
Ile realnie wyciągnę z tego interesu? 100 zł?
sto złotych, razy pięć miesięcy. na tej jednej promocji. ja przez ostatnie 8 miesięcy miałem nolimit za 25zł. chcesz biling?

Warto? Nie szkoda życia? :-)

to zależy od wypłaty i tego co się robi po pracy. ja na przenosiny zmarnuje dwie godziny. czytanie grupy dyskusyjnej, odwiedzanie stron operatorów i wycieczka do salonu. przez dwie godziny po 8 godzinach obowiązkowej pracy, nie zarobię nic. poprostu mniej posiedzę przed monitorem. nie pogram w Quaka, nie pooglągam demotywatorów. rocznie zaoszczędze (nie wydam) ok 200-300 zł na każdą osobę w rodzinie. W orange jest promocja "zaproś do sieci"  w której bonusy otrzymują dwie osoby, zapraszająca i zaproszona. "zapraszająca" karta sim z internetem, powędruje do modemu, który będzie używany przez dziecko w znajomej biedniejszej rodzinie, której niestać na internet w domu za 49.99

ToMasz

Data: 2018-01-23 00:11:04
Autor: Grzexs
[...]

Dorabiasz ideologię! Takie przenoszenie i kombinowanie po prostu wciąga! Jedni łowią ryby (brrrr!), inni przenoszą numery!

--
Grzexs

Data: 2018-01-21 23:24:01
Autor: Kris
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
W dniu niedziela, 21 stycznia 2018 10:30:05 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

:)

Nie szanujesz Swojego czasu
Ale ok, nic nikomu do tego- Twój wybór.

Data: 2018-01-22 01:44:38
Autor: PlaMa
[...]

A o co chodzi? Bo z wątku nie wynika.

Data: 2018-01-22 08:42:33
Autor: ToMasz
W dniu 22.01.2018 o 01:44, PlaMa pisze:
[...]

przeczytaj jeszcze raz, a jak rzeczywiście nie wynika, to ja najmocniej przepraszam. niepotrzebnie się rozpisuje
miłego dnia

ToMasz

Data: 2018-01-21 19:11:17
Autor: z
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
W dniu 2018-01-20 o 22:12, RadoslawF pisze:

Nie.

Nie wiem jaką to umowę podpisałbyś z kablówką która w trakcie umowy robi podwyżkę. Jeśli się takie coś ma wydarzyć to jest to powód do zerwania umowy i sprawa robi się dość głośna z pewnością z obowiązkiem poinformowania o tym klienta.

Pomyślcie o tym z trochę innej strony. Gdzie jest powiedziane że usługi będą tylko tanieć?

Właśnie się zastanawiam czy przedłużyć umowę za 1 zł/mies. na tel. stacjonarny (taki głównie do odbierania rozmów pozostawiony dla rodziny) który przeszedł na czas nieokreślony.
Jak mi zasugerował konsultant jest to dla operatora nieopłacalne i mogą chcieć mi go bez obowiązującej terminowej umowy odłączyć albo zastąpić czymś droższym
W sumie to nie wiem co mogliby zrobić z numerem stacjonarnym innego niż "odłączyć"
Przedłużyć na kolejne dwa lata na tych samych warunkach (1 zł/mies.) czy ciągnąć to w ramach "bez umowy"?

Oczywiście chodzi o pleja bo jak wiadomo w takim orange to konsultanci robią wielkie oczy na taką _usługę stacjonarny po GSMie)

Data: 2018-01-21 09:23:10
Autor: Trybun
[...]

Jakich faktur? Raz na pół roku doładowuję konto i mam net bez limitu i co najważniejsze - bez umowy, i różnych bzdur z nią związanych.

Data: 2018-01-21 23:22:18
Autor: Kris
W dniu niedziela, 21 stycznia 2018 09:23:32 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Jakich faktur? Raz na pół roku doładowuję konto i mam net bez limitu i co najważniejsze - bez umowy, i różnych bzdur z nią związanych.

Z ciekawości:
Co za bzdury są związane z umową?
Z 15 już mam dwa numery na abonament w era/tmobile, chyba ok 2-3 lata obsługuje i opłacam 4 abonamenty w Nju  i żadnymi bzdurami mnie nie zaskoczyli

Data: 2018-01-22 00:12:21
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 08:22:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

Z 15 już mam dwa numery na abonament w era/tmobile,
15 lat miało byc

Data: 2018-01-22 11:22:27
Autor: Trybun
W dniu 2018-01-22 o 08:22, Kris pisze:
[...]

Choćby konieczność jej wypowiadania. Normalnie na uszach musiałem wręcz stawać aby swoją rezygnacja zadowolić firmę O. Z C+ było bardzo podobnie, tak że teraz unikam podpisywanie wszelakich cyrografów jak zarazy.

Data: 2018-01-22 03:16:32
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 11:22:13 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Choćby konieczność jej wypowiadania.
A co to za problem meila wysłąc czy nawet zwykły list?
Jeśłi juz wypowiedziećź jest koniecznosć
Normalnie na uszach musiałem wręcz
stawać aby swoją rezygnacja zadowolić firmę O. Z C+ było bardzo podobnie, tak że teraz unikam podpisywanie wszelakich cyrografów jak zarazy.
Ja dzięki abo może i kilka złotych miesięcznie przepłacam
Ale patrząc chociażby na tą grupę to praktycznie 99% postów mnie nie dotyczy
Nie mam problemu jakim kodem i kiedy przedłużyć promocję, nie mam problemu z przenosinami numeru, nie są dla mnie problemem jakieś pakiety i ich kody oraz terminy ich wysyłania
Generalnie chyba z 90% postów tu to pytania/problemy z prepaidami
Czytam to nijako z boku bo dzięki abonamentowi mnie to nie dotyczy.
Święty spokój ma też swoją cenę

Data: 2018-01-22 13:19:24
Autor: nadir
W dniu 2018-01-22 o 12:16, Kris pisze:

Święty spokój ma też swoją cenę

Jeszcze większy spokój jest jak się w ogóle z telefonu zrezygnuje.
Pomyśleć, że jakieś 10 lat temu jak człowiek nie odebrał telefonu stacjonarnego to dzwoniący dawał drugą szansę, bo a nuż ktoś w klopie siedzi i dzwonił za 10-15 minut, jak i po tym nie odebrano telefonu to przyjmowało się, że po prostu delikwenta w domu nie ma i był koniec tematu. Ja jakiś czas temu nie odebrałem komórki od matki, nie pamiętam czy nie słyszałem czy nie chciało mi się odebrać, to w ciągu 30 minut miałem na chatę wjazd troje członków rodziny, bo może zasłabłem albo dostałem zawału.

Data: 2018-01-22 04:50:51
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 13:19:59 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
W dniu 2018-01-22 o 12:16, Kris pisze:

> Święty spokój ma też swoją cenę

Jeszcze większy spokój jest jak się w ogóle z telefonu zrezygnuje.

To fakt
Ja to realizuję w ten sposób ze po 17tej telefon odkładam na połke
Jak dzwoni a jestem w pobliżu to odbierama
Ale jak po 177tej czy tam w sobotę, niedziel idę na zakupy, na rower, do lasu itp to przeważnie telefon zostawiam w domu
A znam takich co do sracza z telefonem chodzą
[...]

Miałem odwrotnie- jak mama(mieszka sama) cały wieczór telefonu nie odbierała to wsiadłem w auto i jechałem kilkanaście km żeby sprawdzić czy wszystko w porządku
Było w porządku tylko telefon się "wyciszył";)

Data: 2018-01-23 09:43:28
Autor: Trybun
[...]

Nie chodzi przecie o samo przepłacanie, za święty spokój można i płacić więcej. A abonament takiego spokoju nie daje - powiedziałbym że jest wręcz odwrotnie. Skończyłem z abonamentem w Orange i przeszedłem na Kartę w Play, Ceny na tyle mnie zadowalały że nigdy nie kombinowałem z żadnymi promocjami. Teraz wobec oferty Freemium VM  w 99procentach korzystam z ich oferty, a to z tego względu że część połączeń i SMSów przychodzi do mnie na (starą) kartę Play. Ale jakby nie było - prepaid to spokój jakiego oczekiwałem. Jak sobie przypomnę te wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu aż konsultant BOK Orange da głos to aż to dzisiaj wydaje się być czymś z sfery fantasy.

Data: 2018-01-23 01:18:57
Autor: Kris
W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 09:43:07 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
Ale jakby nie było - prepaid to spokój jakiego oczekiwałem. Jak sobie przypomnę te wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu aż konsultant BOK Orange da głos to aż to dzisiaj wydaje się być czymś z sfery fantasy.
Przez chyba 15 lat już jak mam telefon w Era/Tmobile to potrzebę gadania z konsultantem miałem średnio raz do roku chyba
Raz na dwa lata telefon w sprawie przedłożenia umowy i raz reklamacje składałem w sprawie konkursu w którym udziału nie brałem. Plus kilka telefonów i cztery wizyty w placówce gdy dwa razy korzystałem z opcji "BEZPIECZNE URZĄDZENIE" czy jakoś tak. Trzeba było potłuczony tel zawieźć i za ok dwa tygodnie odebrać naprawiony ew wybrać nowy jak naprawa nieopłacalna była.
Dla kilku numerów które od chyba już 3 lat mam w abonamencie NJU (z ani razu nie było potrzeby dzwonić na infolinie
Ba- nawet w sumie logować do ich BOA się nie muszę bo faktury przysyłają mailem a i mam ustawione automatyczne zaciąganie faktur z NJU m.in przez BM.pl. Tak więc kilka abonamentów w mojej rodzinie plus dodatkowo neostradę, nc+, energa i internet stacjonarny mamy płace jednym szybkim przelewem za pośrednictwem BM.pl
To jest dodatkowy powód dla którego z ofert abonamentowych korzystam zarówno dla internetu, jak i prądu czy telefonów
Jeden przelew przez bm.pl na początku miesiąca i prawie wszystko opłacone

Data: 2018-01-25 14:32:15
Autor: zlotowinfo
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

Data: 2018-01-26 07:28:00
Autor: z
W dniu 2018-01-25 o 14:32, zlotowinfo pisze:
no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

Nie trzeba było jej zaczynać i nie iść na rękę tym durnym marketingowcom co ten chłyt meakinioy wymyślili :-)

Data: 2018-01-26 11:54:10
Autor: Trybun
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
W dniu 2018-01-25 o 14:32, zlotowinfo pisze:
no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

W sumie żadna strata, bo i oferta nie była jakaś super.

Data: 2018-01-27 20:12:23
Autor: ToMasz
W dniu 26.01.2018 o 11:54, Trybun pisze:
W dniu 2018-01-25 o 14:32, zlotowinfo pisze:
no i koniec gadki, bo już 500zł + 50GB nie ma

W sumie żadna strata, bo i oferta nie była jakaś super.

nie bardzo. jeśli chodzi o przedmiotową ofertę, to ja nie znalazłem potwierdzenia ze została zakończona. jeśli chodzi o ideę, to do końca stycznia mamy 90dnizadarmo w t=m  i wybieramorange - 93 dni nolimit.
Ja właśnie przeszedłem do orange :)
Co będzie za 90 dni? Zobaczę, napiszę tutaj

Gorąco pozdrawiam wszystkich wygodnych którzy są szczęśliwi że kwota abonamentu sama ściąga się z ich konta. Tylko dzięki Wam możliwe są takie promocje. Trzymajcie tak dalej.

ToMasz

Data: 2018-01-27 20:37:20
Autor: z
W dniu 2018-01-27 o 20:12, ToMasz pisze:
Gorąco pozdrawiam wszystkich wygodnych którzy są szczęśliwi że kwota abonamentu sama ściąga się z ich konta. Tylko dzięki Wam możliwe są takie promocje. Trzymajcie tak dalej.

Może od razu podziękuj płacącym podatki za to że możesz być operowany w szpitalu.
Gdzie się takie typy rodzą? :-)

Data: 2018-01-28 09:39:49
Autor: ToMasz
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
Może od razu podziękuj płacącym podatki za to że możesz być operowany w szpitalu.
sam płacę podatki, a w zasadzie opłaty na leczenie, bo to inna sprawa. a tak poza konkursem, to jestem zdania, że każdy inny system opłacania leczenia jest lepszy niż nasz.
W kwestii tego wątku, chyba nie zrozumiałeś jak to działa. operator ogłasza promocje bo są mu potrzebne nowe aktywacje. Jeśli chętnych jest za dużo, promocja się kończy, ale cel (przyrost liczby abonentów) został osiągniety. JEdnak samo to że może zrobić taką promocje wynika z całkiem dobrych przychodów z już podpisanych umów. jak zeznawali koledzy, przy stosunkowo niewielkiej opłacie miesięcznej, ważną kwestią staje się wygoda. więc skoro ja mam za darmo to samo co oni, to płacą za.. swoją wygodę i moje usługi. W szpitalu niczego nie dostaję za darmo. to kwestia takiego a nie innego ubezpieczenia. Można by nawet stwierdzić że   to ja się "zrzucam" na leczenie tych ludzi którzy proszą sie o choroby, albo są ofiarami braku odpowiedzialności innych.
Gdzie się takie typy rodzą? :-)

ToMasz

Data: 2018-01-28 11:57:43
Autor: Trybun
[...]

A ogólnie to co masz na myśli - internet czy rozmowy i SMSy w wersji nolimit? O ile te drugie wszyscy operatorzy mają w ofercie o tyle net, bez limitowy to tylko w Play.

Data: 2018-01-28 15:51:47
Autor: ToMasz
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
A ogólnie to co masz na myśli - internet czy rozmowy i SMSy w wersji nolimit? O ile te drugie wszyscy operatorzy mają w ofercie o tyle net, bez limitowy to tylko w Play.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. net ma limit. nie wiem jaki. nawet oglądajac youtuba nie jestem w stanie przekroczyć 3 giga, wiec limit np: 10 giga jest dla mnie odległy jak Jowisz

ToMasz

Data: 2018-01-29 11:07:16
Autor: Trybun
W dniu 2018-01-28 o 15:51, ToMasz pisze:
[...]

Co innego net mobilny w telefonie a co innego w modemie. Z tego telefonicznego to ja nawet nie jestem w stanie wykorzystać tych darmowych 300MB które oferuje VM, bo w sumie do czego,  Yanosik i... już, w praktyce nie jestem w stanie osiągnąć poziomu 100MB. Za to w modemie gdy przeszedłem na nolimit to średnio idzie 100-150GB/mies. Oczywiście nie jest to moje indywidualne zapotrzebowanie na net a całego gospodarstwa domowego.

Data: 2018-01-28 19:48:05
Autor: z
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
Masz wyidealizowane pojęcie o tym po co są reklamy i promocje.

Na zdrowy rozum i logikę samo przyciągnięcie nowego klienta jest tylko wstępem do zarabiania pieniędzy. Sztuką i wartością byłoby trzymanie go jak najdłużej i pilnowanie żeby nie odchodzili do konkurencji.

Ale... Zarobek firmy to to co zostanie po zapłaceniu podatku i tu wchodzą do gry te przebrzydłe marketingowce.
Z reklamę, logotyp, licencję prawa do czegoś... można zapłacić każde pieniądze i wycenić to coś jak żywnie się podoba...
Dlatego mamy ten debilny system w którym płaci się pracownikom za pozyskanie klienta i karuzela się kręci.

Także twierdzenie że moje abonamenty pozwalają Tobie płacić mniej jest cokolwiek niedzisiejsze i niedorosłe ;-)

Nawet zakładając że w cyferkach płacę więcej to jednak może się okazać że mój prywatny zysk jest w ten sposób większy.
Bo to moja kalkulacja którą powinieneś uszanować :-)

Data: 2018-01-28 22:06:47
Autor: ToMasz
Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB

Także twierdzenie że moje abonamenty pozwalają Tobie płacić mniej jest cokolwiek niedzisiejsze i niedorosłe ;-)
jakie mniej. ZA DARMO Panie szanowny
Nawet zakładając że w cyferkach płacę więcej to jednak może się okazać że mój prywatny zysk jest w ten sposób większy.
Bo to moja kalkulacja którą powinieneś uszanować :-)
bez cienia uśmiechu, drwin, sarkazmu - szanuje i dziękuję ze Wam sie to opłaca.
ToMasz

Data: 2018-01-28 23:46:24
Autor: z
W dniu 2018-01-28 o 22:06, ToMasz pisze:
bez cienia uśmiechu, drwin, sarkazmu - szanuje i dziękuję ze Wam sie to opłaca.

I że niby nie drwisz? ;-)

Jak dorośniesz to zauważysz że jest wiele takich przypadków.
Choćby uprawiona przez rządy redystrybucja ;-)
Więcej pokory życzę.

Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB